Nope, ik heb het verschrikkelijk druk en ik blijf heen en weer racen. Even geen zin in.quote:
Als S-RS niet kan moet je even een gil geven, Dan kun je gewoon de trein pakken van spoor 1 uit Zwolle naar Nunspeet.(Is 20 minuutjes met de trein) Dan kan ik je zo oppikkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:57 schreef Viezze het volgende:
Ik denk dat ik vanavond toch maar wel mee ga, schade van valpartij is aardig hersteld![]()
Zou er nog iemand bij de heats in kunnen? Vast wel toch.
En komt er iemand toevallig met de auto vanuit/langs Zwolle?
Ah top! Ik wacht nog ff af of SRS een plekje over heeft en anders kom ik naar Nunspeetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als S-RS niet kan moet je even een gil geven, Dan kun je gewoon de trein pakken van spoor 1 uit Zwolle naar Nunspeet.(Is 20 minuutjes met de trein) Dan kan ik je zo oppikken
Ik ga via de A28, dus ik kom langs Amersfoort...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:07 schreef Fiorano het volgende:
Niemand die met de auto toevallig langs Amersfoort komt?
Nog een aardig eindje lopen vanaf de bushalte :|
Ook station Amersfoort heel misschien zo ongeveer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ga via de A28, dus ik kom langs Amersfoort...
DMquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:23 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ook station Amersfoort heel misschien zo ongeveer?
Wacht maar tot je een Renault Trafic gereden hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:30 schreef BlackLining het volgende:
Ford Transit
Foeilelijk maar ik blijf het toch echt de fijnste bus vinden om mee te rijden
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:38 schreef joppie_saus het volgende:
Wacht maar tot je een Renault Trafic gereden hebt.
Heb ik al. En ik hoop dat dat bij één keer blijftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een Renault Trafic gereden hebt.
Jawel hoor, moet je alleen wat geld bijleggen. Je krijgt dan niet alleen een chromen grill, maar ook een leuk blokje met alle poespas erbijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Golf 5 is nooit met chromen grill geleverd. Dan moet je Jetta front erop zetten.
R32 is de beste golf die er ooit gemaakt isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:44 schreef Kiprollade het volgende:
Jawel hoor, moet je alleen wat geld bijleggen. Je krijgt dan niet alleen een chromen grill, maar ook een leuk blokje met alle poespas erbij
Mwoa. Je moet durven. Trafics voelen wat zwalkerig aan, maar als je met wat lef stuurt dan willen ze echt wel.quote:
Volkomen mee eens, dat blokquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
R32 is de beste golf die er ooit gemaakt is
Ik vind ze veel te ongevoelig, ik heb niet echt door wat de bus doet. Het voelt ook heel afstandelijk rijden in zo'n hok. Maar ik heb inderdaad ook gehoord dat die Vivaro's echt gloeiend hard de bochten door wilquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mwoa. Je moet durven. Trafics voelen wat zwalkerig aan, maar als je met wat lef stuurt dan willen ze echt wel.
Wat is een Renault 3008?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:55 schreef qua111 het volgende:
Zojuist met een Renault 3008 hybrid 4 automaat door de wasstraat gegaan. Springt opeens de handrem erop, niks werkte meer. Ondertussen 3 autos toeterend achter mij, die langzaam naar mij toe werden getrokken. Uiteindelijk werkte de 2e keer herstarten wel, en kon ik eindelijk eruit rijden. Allemaal blije mensen van de wasstraat kwamen naar buiten gerend..Long live alle elektronica in de huidige auto's..
Wel een aardige auto verder, alleen optrekken in sportstand is hernia-verwekkend
Top dat je komt, er kan daar vast wel wat geregeld worden!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ah top! Ik wacht nog ff af of SRS een plekje over heeft en anders kom ik naar Nunspeet
Peugeot 508 toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef S-RS het volgende:
[..]
Top dat je komt, er kan daar vast wel wat geregeld worden!
In de auto is wat mij betreft nog plek, moet de rest het geen probleem vinden dat jullie met z'n 3en op de achterbank moeten
En het rijdt als een dweil, wat een kutauto.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
't is een rare wagen, een soort kruising tussen een MPV en een SUV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |