Oeh, beter!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:01 schreef Gulara het volgende:
En lang leve de zo'n die hier belachelijk laat opkomt. Tegenwoordig worden we om 7:45 wakker. Dat is toch een stuk lekkerder dan 4:45.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepanten zalf, geen sudo. Van sudo werd t hier niet beter, bepanten loste het probleem in een dag opquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:27 schreef Gulara het volgende:
Even een vraag. Pi heeft last van z'n billetjes tijdens het poepen. Billen afvegen is een drama. En ik zag net dat de huid zo kapot is dat het bloed. We smeren met sudocreme. En hij poept meestal een paar dagen veel en dan een paar dagen niet en dan herstelt het zich weer.
Maar iemand nog tips voor tegen het bloeden, want het is wel heel zielig.
Beplantenquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
MM gefeliciteerd!! Boh, 1 jaar alweer!!
LB, beterschap voor je zielige meisje
Gulara, ik zou idd voor beplanten gaan of een spray met zinkolie zodat je niet hoeft te smeren. Ben geen fan van sudocreme en volgens mij prikt dat ook als de billen open zijn. Goed luchten ook en idd maizena in de luier zodat het vocht wordt opgevangen. MaizenaEr staat hier standaard een pakje op de commode
![]()
Met Isa gaat het goed! Ze sliep weer als een dweil vannacht () dus heb me geen zorgen gemaakt. Net afgeleverd bij her kdv. We gaan vandaag lekker het huis aan kant maken
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
Gulara, ik zou idd voor beplanten gaan of een spray met zinkolie zodat je niet hoeft te smeren. Ben geen fan van sudocreme en volgens mij prikt dat ook als de billen open zijn. Goed luchten ook en idd maizena in de luier zodat het vocht wordt opgevangen. MaizenaEr staat hier standaard een pakje op de commode
![]()
Dank! Die 1 zit er met klitteband op. Heb ook een 2, 3 en 4. Hij kan dus nog mee totdat J. naar de basisschool gaatquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:48 schreef Fieder het volgende:
MM hoera voor je ventje![]()
wat een geweldige kroon!
Maakt Pi een beetje goeie mest?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef Gulara het volgende:
Dankjewel dames.
Zo naar de Appie, kruidvat en intratuin voor maizena, bepanthen, zinkzalf, potgrond en pokon.
Even iets rechtzetten: het is ook hetzelfde kindje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 06:35 schreef Omentielvo het volgende:
Shandaly ze lijken echt op elkaar. Ik dacht eerst dat het dezelfde kinderen waren, maar dan een maandje verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, eigenlijk wel. Vooral bij J. Ik denk dat D nog net wat meer aan J hangt dan andersom.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:24 schreef GotC het volgende:
Kyara de foto's waren leukkk! Merk je dat D en J extra genieten van 1 op 1 aandacht? Of vinden ze het samen te leuk?
Laat J. er nog maar even van genieten...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Vooral bij J. Ik denk dat D nog net wat meer aan J hangt dan andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Gulara, van stof idd, en nee niet zelf gemaakt, crea-bea hier in t dorp (www punt ooievaargeland punt nl)
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef mousemicky het volgende:
Gulara monsterpost![]()
Ik ga jullie uitzwaaien, en nu officieel verhuizen naar het dreumestopic. Of misschien blijf ik hier ook nog wel even stiekum meelezen. Iig een J. jaaroverzicht, naar goed voorbeeld van andere Fok!sters. De foto's staan door elkaar, zoek zelf de goede volgorde
T was gezellig, hopelijk tot binnenkort bij de dreumessen!Oh, wat leuk, gefeliciteerd! Wat een moppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Gulara, van stof idd, en nee niet zelf gemaakt, crea-bea hier in t dorp (www punt ooievaargeland punt nl)Leuke dag gehad?
3!
De normale kansen op weer PE/HELLP bedoel je?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend LE!!![]()
En wat nou als ze zeggen dat je bij een eventuele derde de normale kansen hebt?
Hoe is het met je dochter inmiddels?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef Incantrix het volgende:
L-E, ik ben de voorgeschiedenis kwijt, maar wat spannend!nog een kindje, in een ander leven zou ik ook graag nog willen. Succes!
Ohja! Bij een vriendin van ons is er volgens mij gezegd dat er geen verhoogde risico's waren, maar ik weet niet in hoeverre dat per geval verschilt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
De normale kansen op weer PE/HELLP bedoel je?
Veel beter! Ze lijkt ook redelijk ok te slapen nu, al zegt dat natuurlijk niks over de rest van de nacht. We denken dat ze het moeilijk vind alleen te slapen na zoveel tijd altijd iemand dichtbij gehad tr hebben. Wel sneu. Maar ze vreet de oren weer van ons kop en is -behalve wat meer pieperig- gewoon weer lekker zichzelfquote:
Oa, ik bedoel meer de kansen en risico's die voor elke "normale" vrouw gelden bij een zwangerschap en bevalling. Wat nou als jij normaal blijkt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
De normale kansen op weer PE/HELLP bedoel je?
Oh fijn! Ja, na ziekzijn is het altijd weer even zoeken he, die ervaring heb ik ook. Komt goed, gelukkig!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Veel beter! Ze lijkt ook redelijk ok te slapen nu, al zegt dat natuurlijk niks over de rest van de nacht. We denken dat ze het moeilijk vind alleen te slapen na zoveel tijd altijd iemand dichtbij gehad tr hebben. Wel sneu. Maar ze vreet de oren weer van ons kop en is -behalve wat meer pieperig- gewoon weer lekker zichzelf
Ja echt? Had ik het beter nog in 2013 kunnen doen dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
Aahhh ik wist niet dat je nu al zo'n sterk verhoogd risico hebt. Dat is wel rot... Maar lijken me goede vragen om te bespreken! Kost je wel meteen je eigen risico btw, zo'n consult, kwam ik vandaag achter
Het kan inderdaad. Maar je kan ook tegen een bus aan lopen he? Ik hoop dat mijn verhaal mensen niet afschrikt, het is zo uitzonderlijk gelopen.. het is absoluut goed om je te beseffen dat er risico's zijn, en te koesteren wat een geluk het is als het allemaal probleemloos verloopt, maar ik hoop dat de invloed van mijn verhaal niet verder reikt dan dat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:45 schreef Juud-- het volgende:
Ik geloof dat ik het al eens heb gezegd (of misschien heb ik het alleen gedacht, dat kan ook), maar LE, door jouw bevallingsverhaal ben ik me voor het eerst gaan realiseren dat een bevalling an sich ook heel gevaarlijk kan zijn. Het kan op allerlei verschillende momenten én manieren foutgaan, dat is best een nare gedachte. Anyway, spannend dat jullie je gaan oriënteren op de mogelijkheden voor een 3e kindje!!
Mij ook. En dat is beangstigend, absoluut. We zijn zo kwetsbaar, maar tegelijkertijd ook zo krachtig. En dat is wel weer mooi.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:00 schreef Juud-- het volgende:
Oh neehoor, het schrikt me niet af, maar het heeft me wel aan het denken gezet dat het allemaal zo vanzelfsprekend niet is.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef Kyara het volgende:
Mooi overzicht MM!
Leuke dag gehad vandaag? Wat heeft hij gekregen? Taart gegeten?
+2quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Boh Kyara, dat is wel een heftige constatering
Maar t geldt voor meer mensen dan je 'vroeger' dacht ja...
Goeie cadeaus!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef mousemicky het volgende:
Cupcake gegeten, helemaal op, klein hongermonstertje
Hij is nu de trotse eigenaar van een wheelybug (wil ie nog niet op, eerst nog even leren lopen), 2 toet toet auto's (voor de insiders, Hetty en Rob) en een set duplo.
Een cupcake maar?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Cupcake gegeten, helemaal op, klein hongermonstertje![]()
Hij is nu de trotse eigenaar van een wheelybug (wil ie nog niet op, eerst nog even leren lopen), 2 toet toet auto's (voor de insiders, Hetty en Rob) en een set duplo.
We hebben na de kerst een nieuwe kast gekocht voor al z'n speelgoed, hoezo overvloed
Oh gatver, zo is de werkgever van mijn man ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik baal ook stevig... zeker met mijn suffe baantje lijkt het mij geen enkel probleem als ik thuisblijf (onbetaald verlof he!!), maar nee hij begon over verantwoordelijkheid, en dat de werkgever van mijn vriend ook flexibel moest zijn bladiebla.. flikker toch op man je hebt geen idee waar je het over hebt![]()
Ohja, zo hatelijk is dat! Mijn man kan vaak thuiswerken en is erg flexibel in de indeling van zijn uren, dus negen van de tien keer neemt hij de kinderen voor zijn rekening als ze ziek zijn. Maar dan heeft hij soms wel een vergadering waar hij niet onderuit kan en dan ben ik degene die aan de beurt is. Vrij logisch, mijns inziens, maar ik krijg áltijd gezeikquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik baal ook stevig... zeker met mijn suffe baantje lijkt het mij geen enkel probleem als ik thuisblijf (onbetaald verlof he!!), maar nee hij begon over verantwoordelijkheid, en dat de werkgever van mijn vriend ook flexibel moest zijn bladiebla.. flikker toch op man je hebt geen idee waar je het over hebt![]()
Mijn leidinggevende heeft er vier en is er trots op dat ze wel eens ruzie heeft gekregen met een leraar van haar dochter omdat die er wat van zei toen ze haar kind met hoge koorts naar school stuurdequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef -mandy- het volgende:
Heel vaak zijn dat ook mensen zonder kinderen die zulke uitspraken doen denk ik.
Oh, had ik overheen gelezen! Komt goed iddquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh fijn! Ja, na ziekzijn is het altijd weer even zoeken he, die ervaring heb ik ook. Komt goed, gelukkig!
^^quote:
Ff samen laten spelen? Ow heeft er ook geen zin inquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:42 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand een slaapmiddel voor mijn baby?
Zetpil gegeven voor het slapengaan, maar die werkt iets te goed... madam is klaarwakker sinds 21:30 ofzo... en ik niet
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef Incantrix het volgende:
Bottom line: laat ze door hun kruis storten, chick. Wat jij thuis hebt zitten is het waardevolste ever en jíj bent de mamabeterschap voor je kleine mopje
Gelukkig wat uurtjes kunnen pakken dus!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:38 schreef LadyBlack het volgende:
Nog geslapen Loj? E viel om 0:00 als een blok in slaap, tot 5:30.
Nu 37,3 dus nog wat verhoging, maar mijn moeder ging toch maar naar de trein. Die wil echt graag oppassen
Mij is verteld dat de termijn wanneer het zich uit iets zegt over de verhoogde kans op wel of niet, en dat het een 2e keer milder verloopt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja! Bij een vriendin van ons is er volgens mij gezegd dat er geen verhoogde risico's waren, maar ik weet niet in hoeverre dat per geval verschilt.
Goede tip, ik ren even die kant op! Ze ligt nu wel weer te drinken trouwens, maar bij lange na niet zo goed als normaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:01 schreef Kyara het volgende:
Skippy, vraag anders even na in het bv topic zodat je weet wat je nodig hebt. Niet alle huisartsen zijn even clever wat dat betreft. Willen dan alleen haar behandelen terwijl jij zelf ook moet enzo...
Succes en sterkte
Heb ik die niet gezien?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef Omentielvo het volgende:
Is Riley haar verjaardagscadeau niet leuk. Ik vond het zo leuk moet kopen. Nog drie weekjes maar. En de uitnodiging heb ik ook gemaakt en woensdag uitgedeeld
Die is zeker leuk! J. heeft gisteren de lanceerbaan voor de raceauto gehad, maar bij een vriendje vond ie de garage ook geweldig. De grote zus van vriendje speelde er ook heel veel mee geloof ik. Toet toet auto's zijn voor jongens en meisjes, absoluut!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef Omentielvo het volgende:
Is Riley haar verjaardagscadeau niet leuk. Ik vond het zo leuk moet kopen. Nog drie weekjes maar. En de uitnodiging heb ik ook gemaakt en woensdag uitgedeeld
Hij is nu bijna 3mnd toch? En boven de 5,5 kilo dan mag 120 of je snijdt hem in de lengte doormidden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef GotC het volgende:
Ah Loj wat vervelend..Hoop dat het drankje snel helpt.
FR, geen last ervan. Maar volgens mij heb ik sowieso geluk, merk helemaal niks meer van de ks/ruggenprik.
Limone, hij ligt nog steeds op me te slapen. Ook een soort kruik![]()
Omen, geen verhoging maar ik ga denk ik, als hij weer zo gaat doen, een zetpil geven. Heb alleen maar 120mg in huis, is dat erg? Hij weegt +- 6,5kg.
Ik las 'krukje' en ik kreeg tranen in mijn ogen. Je legt dat hulpeloze babietje toch niet op een krukje..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef Limone het volgende:
Aaah GotC!Ik zou het niet weten. Misschien een kruikje erbij om hem een beetje loom te maken? (als hij niet ziek is, maar een beetje uit z'n hum..)
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik las 'krukje' en ik kreeg tranen in mijn ogen. Je legt dat hulpeloze babietje toch niet op een krukje..
[..]
Ik las 'krukje' en ik kreeg tranen in mijn ogen. Je legt dat hulpeloze babietje toch niet op een krukje..
[..]
Dat wil ik ook graag weten!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef Cwen het volgende:
Hoe is het met T, Kyan, Isabel en de andere zielepietjes?
Dat ga ik opzoeken!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef Spirit82 het volgende:
Als jullie trouwens nog leuke dingetjes zoeken om te downloaden voor je baby, moet je eens zoeken op Minuscule, the private life of insects. Daar kwam mijn man mee aan en Isa vond het echt geweldig!
Luuk deed dat ook tot een maand geleden. En nu staat hij als de koning. Komt wel goed denk ik bij je meisje!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Loj, waar kan zoiets door veroorzaakt worden? Wel zielig! Hopelijk helpt het drankje.
Pijn tussen de schouderbladen... Ja, vooral 's nachts.
GotC, even temperaturen idd en vooral maar veel knuffelen!
Moet ik er iets mee dat Noor nog steeds door haar beentjes zakt als ik haar probeer te laten staan? Las dat ze dat met 5 maand al niet meer moeten doen...
Ik lees wel mee maar overdag posten lukt niet echt en dan voel ik me bezwaard om te reageren overzelf. Of in dit geval kyan.quote:
Met 37.3 heeft ze geen verhoging meer hoor. Dat is een prima temperatuur. Van 37.5 tot 38.5 is het verhoging. Vanaf 38.5 is het koorts. Hoe is de rest van de dag gegaan? Geen hogere temperaturen meer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:38 schreef LadyBlack het volgende:
Nog geslapen Loj? E viel om 0:00 als een blok in slaap, tot 5:30.
Nu 37,3 dus nog wat verhoging, maar mijn moeder ging toch maar naar de trein. Die wil echt graag oppassen
Mijn nichtje is ruim 6 maanden en die moet je zelfs nog in dr nek ondersteunen bij het optillen want dat is al lastig. Dus niks aan de hand met Noor. Dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Loj, waar kan zoiets door veroorzaakt worden? Wel zielig! Hopelijk helpt het drankje.
Pijn tussen de schouderbladen... Ja, vooral 's nachts.
GotC, even temperaturen idd en vooral maar veel knuffelen!
Moet ik er iets mee dat Noor nog steeds door haar beentjes zakt als ik haar probeer te laten staan? Las dat ze dat met 5 maand al niet meer moeten doen...
Je betaald niet per consult maar voor een behandeltraject (heet een Dbc) Als je dit jaar alleen een consult nodig hebt dan is het een goedkoper begandeltraject. Dit is vaak wel terug te vinden op de website van het ziekenhuis)quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kan inderdaad. Maar je kan ook tegen een bus aan lopen he? Ik hoop dat mijn verhaal mensen niet afschrikt, het is zo uitzonderlijk gelopen.. het is absoluut goed om je te beseffen dat er risico's zijn, en te koesteren wat een geluk het is als het allemaal probleemloos verloopt, maar ik hoop dat de invloed van mijn verhaal niet verder reikt dan dat.
Ik probeer te ontdekken wat een consult bij de gyn kost, maar kan het niet vinden. Zou dat in mijn geval niet toch vergoed worden? Morgen eens bellen, denk ik.
Ochtend na de bevalling laatste aldomet ingenomen en 5 dagen pp was de tensie keurig! Sindsdien geen medicatie meer. Heerlijk wat een verademing, echt troep dat spul en dan had ik nog een lage dosering. Dinsdag naar de gyn het eea bespreken. Want het is nog steeds vaag hoe ik zo vroeg zo'n torenhoge bloeddruk had. (150/110 bij 6 of 7 weken zwangerschap)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de termijn wanneer het zich uit iets zegt over de verhoogde kans op wel of niet, en dat het een 2e keer milder verloopt.
Mabawa hoe is het met jouw bloeddruk eigenlijk?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:50 schreef Cwen het volgende:
Even tussendoor: mijn baby heeft een heel scala aan nieuwe gezichtsuitdrukkingen geleerd in een dag. Ze kan nu tong uitsteken en krullen, lippen op elkaar, verbaasd kijken, glimlachen en pfffrrt zeggen! Zo leuk!
Haar normale temperatuur ligt zo rond de 36.8, vandaar dat ik het als verhoging zie. Maar ze was weer prima vandaag! Mijn moeder heeft op haar gepast, en dat ging echt prima. Het enige is dat ze erg veel op de fles kauwt ipv drinkt en heel vaak dr bekkie wat raar trekt, waardoor ik denk dat ze nog wel last heeft van dr doorkomende tandje(s).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:11 schreef danic het volgende:
[..]
Met 37.3 heeft ze geen verhoging meer hoor. Dat is een prima temperatuur. Van 37.5 tot 38.5 is het verhoging. Vanaf 38.5 is het koorts. Hoe is de rest van de dag gegaan? Geen hogere temperaturen meer?
+1quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:38 schreef Omentielvo het volgende:
En je mag altijd updaten over je eigen kind toch. Niemand verwacht dat je eerst uitgebreid reageert voordat je het over je eigen kind hebt.
Ja daar zat ze vanavond ook weer aan. Maargoed, ze gedroeg zich ok dus geen probleem.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ehm, huisartsen spreken van koorts vanaf 38 graden.
Ik ging gisteren ook voor koeler kleden, leverde me een brullende dreumes met ijsklompjes van handjes en voetjes en een koud nekje op maar met een gloeiend koppie. Toen toch maar weer gewoon een winterslaapzak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja daar zat ze vanavond ook weer aan. Maargoed, ze gedroeg zich ok dus geen probleem.
Heb haar wel weer hetzelfde slaaptenue aangedaan als gisteren. Het principe dat je bij koorts koeler moet aankleden gaat voor mijn koukleumpje echt niet opZe ligt nu in een langemouwenromper en een wollen jumpsuit in een katoenen slaapzakje onder 2 dekens
Ah, heeft Otje nog steeds koorts ook? Of is het al beter inmiddels?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ging gisteren ook voor koeler kleden, leverde me een brullende dreumes met ijsklompjes van handjes en voetjes en een koud nekje op maar met een gloeiend koppie. Toen toch maar weer gewoon een winterslaapzak.
Ze lijkt wel wat aan de beterende hand, maar volgens mij komt er ook een hoektandje door. Fijn dat de koorts bij E weg lijkt te zijn, hopelijk blijft het weg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, heeft Otje nog steeds koorts ook? Of is het al beter inmiddels?
Hier werd ze gisteravond weer wakker, echt dríjf- en drijfnatdus alles uit en dat wollen + katoenen slaapspul aan. De koorts is sindsdien over (ze had een zetpil gehad), dus misschien heeft ze het er wel uitgezweet?
Ja, dat doe ik alleen omdat ik het met E aandurf, het wordt wel afgeraden geloof ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Juud-- het volgende:
Nou ik weet niet wat er mis gaat, maar ik krijg die armen er gewoon niet doorheen. Als ik een romper aantrek dan doe ik met duim/wijsvinger/middelvinger een grijpertje maken, romper opstropen, handje pakken en dan de romper vanaf haar pols omhoog trekken naar de schouder (zie je het voor je?). Maar de mouw van de slaapzak rekt niet mee, dus daar krijg ik mijn vingers niet goed in zodat ik haar handje kan pakken.
Armen bij lijfje erin vind ik ook nog wel een suggestie trouwens, alleen moet je dan niet oppassen met rollen enzo?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze piept altijd wel een beetje als ik dat doe![]()
.
Ik heb de indruk dat het bij F juist daarom zo goed werktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Shandaly het volgende:
Soms mis ik hier een like-knop
Ik gebruik meestal ook geen slaapzakmouwen trouwens. Heb ze ooit eens bij Lars geprobeerd, en dat was geen succes. Werd het zo'n michelinmannetje van dat niets meer kon bewegen...
En Femke slaapt momenteel sowieso nog in 'zomer'slaapzakken...
Dat wat zij zegt!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 07:57 schreef Limone het volgende:
En veel plezier op de meet! Volgende keer kom ik ook. Doe ze de groetjes!
In het begin deed hij zijn handjes dan open en dan moest ik opletten dat er geen pinkjes of duimen achterblevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef hilliebillie het volgende:
Skip zolang m het niet koud heeft doe je niks verkeerd hoor.![]()
Ieder kind heeft weer andere behoeften ook om in te slapen.
Hier wel een lange mouwen slaapzak, en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Ik buig haar elleboog en stop dan haar hand in de mouw, duw dan zachtjes onder haar elleboog zodat ze haar arm strekt en dan zit de arm nagenoeg goed. Ooit nog even het handje het laatste stukje er uit halen of haar arm nog iets verder strekken. Eigenlijk de zelfde manier als ik bij een jasje doe.
(En volgens mij de rest van de lange mouwen kleren ook eigenlijk, voor mij de meest makkelijke manier)
Donderdag ben ik geweest. Toen kon het nog alle kanten op. Onderhand is de raspende ademhaling weg en hoest ze veel minder. Alleen de koorts blijft maar daar valt te onderdrukken met PCM. En het snotteren. Het enige waar ik me steeds meer zorgen over maak is dat ze te weinig plasluiers heeft. Maar goed, ze heeft ook diarree, dat helpot niet mee. Ze drinkt nog wel goed bij mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
He pessie, dat klinkt niet best neeWas je al bij de huisarts geweest?
Hier een benauwd meisje, waar ik 1,5 uur mee zoet ben geweest... straks maar Luuf kopen, en vannacht weer een ui onder haar bedje. Maar de koorts en verhoging zijn weg!
Hier hetzelfde verhaal...eerst een paar dagen geleden een koortslip, maar die heb ik in de kiem kunnen smoren met mijn hotkiss. Gister was ie helemaal weg en was ik zo blij dat ik K weer kon knuffelen en kussen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Pessie
--
Fijn dat de koorts iig wel weg is LB!
--
Ruk. Ik heb een koortslip. Ik heb er last van sinds ik 2 jaar oud ben en eens in de x maanden krijg ik er een. Ik heb de afgelopen tijd preventief gesmeerd, maar het heeft niet geholpen.
Nou google ik normaal niet, omdat ik geen angstaanjagende verhalen wil lezen. Nu ben ik zo stom geweest om wel te googlen en lees ik dingen over hersenvliesontsteking etcetera, mondkapjes en weet ik het wat nog meer.
Ik had vanmorgen nog niet door dat ik een blaasje heb en dus heb ik haar in ieder geval nog een kusje op d'r buik gegeven, dicht bij d'r naveltje. Verder kan ik me niet zo goed herinneren wat ik nog meer gedaan heb.
Iemand tips over wat te doen zo lang ik het blaasje heb? Googlen durf ik niet meer.
Zucht. Het moeder zijn is allemaal al nieuw en spannend genoeg, en nu al de spruw en mijn koortslip.. Bah.
Mooi! En ook dat ze er weer mee kapte - vind het heel naar klinken! Maar het is vast goed voor de stembandenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cwen, jup. Heeft Noor ook een tijd gedaan, vooral als ze lol had tijdens het spelen. En zo ineens kapte ze er ook weer mee.
+1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cwen, jup. Heeft Noor ook een tijd gedaan, vooral als ze lol had tijdens het spelen. En zo ineens kapte ze er ook weer mee.
mijn kinderen hebben het altijd koud, daarom pyjama, slaapzak met mouwen en een dun dekentje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:59 schreef Sull het volgende:
Cwen, wat een mooie foto's! Knap hé wat ze allemaal leren?!
Hoe was de meet, dames! Wel alle spannende verhalen vertellen hier hoor!
Wij hebben sinds kort ook een slaapzakje, maar zonder mouwen. Gebruiken jullie daarnaast nog een deken, laken oid?
"Vind ik leuk".quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat hebben jullie een welbespraakte baby!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
In her defence, dat pikt die van mij ook niet, die wil dan spelen en klimmen en haren trekken en dingen dóen. Stef wilde dat ook nooit. 10 minuten huilen is dikke crap en iets dat hier heel, heel zelden gebeurt, maar ik doe het ook wel eens. Terwijl ik er zelf half bij zit te huilen, want ik háát het.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef Troeta het volgende:
Dat zijn momenten dat ik mijn baby's pak en met ze op de bed/bank ga liggen knuffelen, vallen ze ook in slaap.
En na 10 minuten lang heel hard huilen is het best logisch dat ze in slaap vallen, want dat huilen is uitputtend.
Ieder zijn manier hoor, maar baby's hoeven toch niet altijd te slapen als ze moe zijn? gewoon even rusten en lekker hangen kan ook.
Je eigen kind is andersquote:Op zondag 5 januari 2014 08:25 schreef hugecooll het volgende:
Huilende baby's zijn voor mij na en minuutje echt achtergrondruisHeeft (had) niemand anders dit?
Ik neem aan dat dat vanzelf verandert als je zelf kinderen hebt?
Mja, nu is het idd de verantwoordelijkheid van iemand andersquote:Op zondag 5 januari 2014 08:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je eigen kind is andersdaar heb je gevoel en instincten bij, en je instinct zegt dat je kind je nodig heeft. Dat negeert veel lastiger
Haha, nou, in die zin dat ik het zo veel mogelijk uit de weg ging want ik vond baby's engquote:Op zondag 5 januari 2014 08:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, nu is het idd de verantwoordelijkheid van iemand anders
Maar voordat je een kind had, negeerde je dat gehuil van andere baby's toen ook onbewust?
Eng zelfsquote:Op zondag 5 januari 2014 08:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, nou, in die zin dat ik het zo veel mogelijk uit de weg ging want ik vond baby's eng
Zieliger misschien nog wel, omdat je kind dan al snel in een vicieuze cirkel zit..quote:Op zondag 5 januari 2014 08:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En nu kunnen jullie allemaal over me heen tuimelen met tips en trucs en me in de zeik zetten want slecht moeder, maar echt, been there, done that, got the t-shirt. We hebben echt de meest waanzinnige dingen geprobeerd, maar dit is soms het enige dat werkt. Als je kind letterlijk omvalt van vermoeidheid maar in alle toonaarden weigert te slapen is dat ook zielig
Je post komt een beetje veroordelend over. Ik ga er maar even van uit dat dat niet je bedoeling is! Iig fijn dat ditvoor jou werkt hoor, en dus vooral zo blijven doen maar hier werkt t dus niet. Oppakken is spelen, klimmen, haren trekken etc. Op mij slapen heeft ie niet meer gedaan sinds ie 4 maanden was...quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef Troeta het volgende:
Dat zijn momenten dat ik mijn baby's pak en met ze op de bed/bank ga liggen knuffelen, vallen ze ook in slaap.
En na 10 minuten lang heel hard huilen is het best logisch dat ze in slaap vallen, want dat huilen is uitputtend.
Ieder zijn manier hoor, maar baby's hoeven toch niet altijd te slapen als ze moe zijn? gewoon even rusten en lekker hangen kan ook.
Ja!quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 07:23 schreef Omentielvo het volgende:
L-E fijn dat het zo goed gegaan is de verjaardag. Hoe ga je Kleuter nu noemen nu hij geen kleuter meer is
Maar dan moet M. misschien ook maar mee, zodat hij ook wat langer slaaptquote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara voor jou dan maar elke week een meet als het voor zulke nachten zorgt![]()
NietKleuter is een goede naam
Nietquote:Op zondag 5 januari 2014 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij zit Isa weer in een sprongMan ik begin blij te worden dat ik morgen weer aan het werk mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |