Nee hij hapt idd nog steeds niet goed. En als hij een keer goed hapt dan laat hij na een paar slokken weer los. En ik denk niet dat hij het gaat snappen, maar blijf het af en toe proberen. Ws is hij al teveel gewend aan de fles.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:04 schreef Sull het volgende:
Spirit, wat vervelend! Hoe gaat het nu?
Loj, vervelende klachten, trekken de plekken ook weg?
As, wat sneu! Klinkt heftig, hopen dat de ab snel aansluit.
Angela, fijn dat het dak dicht is! Hapt nu dus wel, maar niet voldoende tepelhof mee? Kun je al een hele voeding voeden zo dan?
Ik ben net beneden, helaas! Maar heb wellicht wel een vergelijkbare... Ff zoeken!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef As1981 het volgende:
Cwen heb je ook een foto van de volledige overgave?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flashback naar toen F.leur op eenzelfde manier van t bed viel.. Rotgevoel is dat!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dank jullie voor het meelevenIk heb haar net de late fles gegeven en ze werd er niet eens wakker voor en tukt nu lekker verder IN HAAR EIGEN BED! Ik zei net al tegen man, volgende keer als ze slecht slaapt...
Wb inpakken, ik haal een kleddernatte zweetIsa uit de mc als ik haar teveel aantrek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |