Oeh, beter!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:01 schreef Gulara het volgende:
En lang leve de zo'n die hier belachelijk laat opkomt. Tegenwoordig worden we om 7:45 wakker. Dat is toch een stuk lekkerder dan 4:45.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepanten zalf, geen sudo. Van sudo werd t hier niet beter, bepanten loste het probleem in een dag opquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:27 schreef Gulara het volgende:
Even een vraag. Pi heeft last van z'n billetjes tijdens het poepen. Billen afvegen is een drama. En ik zag net dat de huid zo kapot is dat het bloed. We smeren met sudocreme. En hij poept meestal een paar dagen veel en dan een paar dagen niet en dan herstelt het zich weer.
Maar iemand nog tips voor tegen het bloeden, want het is wel heel zielig.
Beplantenquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
MM gefeliciteerd!! Boh, 1 jaar alweer!!
LB, beterschap voor je zielige meisje
Gulara, ik zou idd voor beplanten gaan of een spray met zinkolie zodat je niet hoeft te smeren. Ben geen fan van sudocreme en volgens mij prikt dat ook als de billen open zijn. Goed luchten ook en idd maizena in de luier zodat het vocht wordt opgevangen. MaizenaEr staat hier standaard een pakje op de commode
![]()
Met Isa gaat het goed! Ze sliep weer als een dweil vannacht () dus heb me geen zorgen gemaakt. Net afgeleverd bij her kdv. We gaan vandaag lekker het huis aan kant maken
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
Gulara, ik zou idd voor beplanten gaan of een spray met zinkolie zodat je niet hoeft te smeren. Ben geen fan van sudocreme en volgens mij prikt dat ook als de billen open zijn. Goed luchten ook en idd maizena in de luier zodat het vocht wordt opgevangen. MaizenaEr staat hier standaard een pakje op de commode
![]()
Dank! Die 1 zit er met klitteband op. Heb ook een 2, 3 en 4. Hij kan dus nog mee totdat J. naar de basisschool gaatquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:48 schreef Fieder het volgende:
MM hoera voor je ventje![]()
wat een geweldige kroon!
Maakt Pi een beetje goeie mest?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef Gulara het volgende:
Dankjewel dames.
Zo naar de Appie, kruidvat en intratuin voor maizena, bepanthen, zinkzalf, potgrond en pokon.
Even iets rechtzetten: het is ook hetzelfde kindje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 06:35 schreef Omentielvo het volgende:
Shandaly ze lijken echt op elkaar. Ik dacht eerst dat het dezelfde kinderen waren, maar dan een maandje verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, eigenlijk wel. Vooral bij J. Ik denk dat D nog net wat meer aan J hangt dan andersom.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:24 schreef GotC het volgende:
Kyara de foto's waren leukkk! Merk je dat D en J extra genieten van 1 op 1 aandacht? Of vinden ze het samen te leuk?
Laat J. er nog maar even van genieten...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Vooral bij J. Ik denk dat D nog net wat meer aan J hangt dan andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Gulara, van stof idd, en nee niet zelf gemaakt, crea-bea hier in t dorp (www punt ooievaargeland punt nl)
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef mousemicky het volgende:
Gulara monsterpost![]()
Ik ga jullie uitzwaaien, en nu officieel verhuizen naar het dreumestopic. Of misschien blijf ik hier ook nog wel even stiekum meelezen. Iig een J. jaaroverzicht, naar goed voorbeeld van andere Fok!sters. De foto's staan door elkaar, zoek zelf de goede volgorde
T was gezellig, hopelijk tot binnenkort bij de dreumessen!Oh, wat leuk, gefeliciteerd! Wat een moppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Gulara, van stof idd, en nee niet zelf gemaakt, crea-bea hier in t dorp (www punt ooievaargeland punt nl)Leuke dag gehad?
3!
De normale kansen op weer PE/HELLP bedoel je?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend LE!!![]()
En wat nou als ze zeggen dat je bij een eventuele derde de normale kansen hebt?
Hoe is het met je dochter inmiddels?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef Incantrix het volgende:
L-E, ik ben de voorgeschiedenis kwijt, maar wat spannend!nog een kindje, in een ander leven zou ik ook graag nog willen. Succes!
Ohja! Bij een vriendin van ons is er volgens mij gezegd dat er geen verhoogde risico's waren, maar ik weet niet in hoeverre dat per geval verschilt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
De normale kansen op weer PE/HELLP bedoel je?
Veel beter! Ze lijkt ook redelijk ok te slapen nu, al zegt dat natuurlijk niks over de rest van de nacht. We denken dat ze het moeilijk vind alleen te slapen na zoveel tijd altijd iemand dichtbij gehad tr hebben. Wel sneu. Maar ze vreet de oren weer van ons kop en is -behalve wat meer pieperig- gewoon weer lekker zichzelfquote:
Oa, ik bedoel meer de kansen en risico's die voor elke "normale" vrouw gelden bij een zwangerschap en bevalling. Wat nou als jij normaal blijkt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
De normale kansen op weer PE/HELLP bedoel je?
Oh fijn! Ja, na ziekzijn is het altijd weer even zoeken he, die ervaring heb ik ook. Komt goed, gelukkig!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Veel beter! Ze lijkt ook redelijk ok te slapen nu, al zegt dat natuurlijk niks over de rest van de nacht. We denken dat ze het moeilijk vind alleen te slapen na zoveel tijd altijd iemand dichtbij gehad tr hebben. Wel sneu. Maar ze vreet de oren weer van ons kop en is -behalve wat meer pieperig- gewoon weer lekker zichzelf
Ja echt? Had ik het beter nog in 2013 kunnen doen dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
Aahhh ik wist niet dat je nu al zo'n sterk verhoogd risico hebt. Dat is wel rot... Maar lijken me goede vragen om te bespreken! Kost je wel meteen je eigen risico btw, zo'n consult, kwam ik vandaag achter
Het kan inderdaad. Maar je kan ook tegen een bus aan lopen he? Ik hoop dat mijn verhaal mensen niet afschrikt, het is zo uitzonderlijk gelopen.. het is absoluut goed om je te beseffen dat er risico's zijn, en te koesteren wat een geluk het is als het allemaal probleemloos verloopt, maar ik hoop dat de invloed van mijn verhaal niet verder reikt dan dat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:45 schreef Juud-- het volgende:
Ik geloof dat ik het al eens heb gezegd (of misschien heb ik het alleen gedacht, dat kan ook), maar LE, door jouw bevallingsverhaal ben ik me voor het eerst gaan realiseren dat een bevalling an sich ook heel gevaarlijk kan zijn. Het kan op allerlei verschillende momenten ้n manieren foutgaan, dat is best een nare gedachte. Anyway, spannend dat jullie je gaan ori๋nteren op de mogelijkheden voor een 3e kindje!!
Mij ook. En dat is beangstigend, absoluut. We zijn zo kwetsbaar, maar tegelijkertijd ook zo krachtig. En dat is wel weer mooi.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:00 schreef Juud-- het volgende:
Oh neehoor, het schrikt me niet af, maar het heeft me wel aan het denken gezet dat het allemaal zo vanzelfsprekend niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |