abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134980765
LB, ze drinkt dus wel goed? Da's wel belangrijk!
Spark, kan me voorstellen dat je opziet tegen het drinkmoment al het steeds een strijd is. Hoop dat het eetteam iets gaat opleveren. En kruipen! Weer een nieuwe fase O+
Ik zag je foto op FB Kyara, zo lief!
Oh en Fieder met de natte kusjes van L, cute O+
pi_134980768
Ze vond het ook heel leuk. Ze heeft haar ogen uitgekeken. O+
Volgende keer mag D mee.
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:27:29 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134980866
Wat leuk Kyara! Kan niet wachten tot Noor kan zitten!

Spark, kruipen, jeetje, wat is het toch een snelle! Ik had op FB al gereageerd op het eten. Ik hoop echt dat ze iets voor jullie kunnen doen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134981369
Spark ik vind het zo rot voor jullie dat dat eten zo moeizaam blijft gaan. Ik herken dat gevoel wel, ik heb zo lang tegen elk slaapje op gezien. Dat je idd gewoon een hekel aan dat moment krijgt. Hopelijk kan zo'n team jullie helpen. En wat knap dat ze al kan kruipen!! :o O+

Inca hopelijk is ze snel helemaal de oude. Eetlust is een goed teken iig

Kyara wat leuk! Ik heb het nog steeds niet geprobeerd maar dat is omdat ik geen boodschappen met kind erbij doe. Misschien toch maar eens doen als ik wat kleine dingetjes moet halen.
pi_134981575
Mijn baby heeft in een paar weken opeens veel haar gekregen! Gister voor de grap wat gel erin gedaan en het viel niet tegen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134982250
Dat haar! When did that happen! Binkie zeg met z'n kuif B-)
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:18:01 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134982662
Wauw! En dat buikje O+ O+ O+
pi_134984301
Lekker in een winkelwagentje zitten, dat komt er hier niet van omdat ik lopend met de kinderwagen boodschappen doe....

Kuifje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:35:17 #59
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134985696
Gos, mijn kacheltje ligt nu al voor de 4e keer helemaal knockout op me te slapen vandaag... O+
pi_134986545
Gisteren een beetje chaotisch, maar ik ben er weer..

As, had gisteren nog helemaal niet op je gereageerd, hoe is t vandaag met Kyan? :@

LB ook al een zieke baby :(

MM, gefeliciteerd! *O* Tot over twee weekjes!

Gulara, sterkte met de billetjes van Pi, heb geen verdere tips voor je..

Fieder, dat kuifje :D

Kyara, hoe lief J in de winkelwagen!

Hier was t gisterenavond dus beetje chaotisch.. Vlekken bij Ow werden steeds groter en meer.. Maar de hap zei dat het echt geen kwaad kon. Ow dus lekker in bad gedaan en in bed gelegd. Werd hij om 9 uur krijsend wakker en leek pijn te hebben. Geen koorts, maar wel een zetpil gegeven. Na 2 uur rondlopen maar hem in ons bed neergelegd. En hij sliep zo :@ , maar als ik hem weglegde naar z'n eigen bed was het krijsen :( Dus hij heeft tussen ons in geslapen, voor hem een succes, voor mij iets minder ;)

Vanochtend ging het weer helemaal goed, gek kind ;) Vriendje en ik hebben net ons samenlevingscontract getekend en zijn daarna Ow z'n verjaardagscadeau gaan halen, een abbo op de dierentuin :D
pi_134986561

[ Bericht 100% gewijzigd door Loj op 02-01-2014 16:00:26 ]
pi_134986618
Ochh, hij heeft dus toch wel ergens last van. Of merkte je wat wakker zijn/huilen op zich weinig verschil met de nachtelijke sessies? Kon de HAP wel iets zeggen over de vlekken of dat ook niet?
pi_134986782
De hap vond het klinken als een reactie op een virus. Ow had last van ontstoken oogjes, dus ze dachten dat het een late reactie was van het lichaam op dat virus.
Nu heeft Ow ook een behoorlijk gevoelige huid, dus klinkt aannemelijk.
Gisteren was hij 's avonds gewoon echt niet lekker, ook overstrekken enzo.

Maar zou max 48 uur kunnen duren, dus morgen nog ff aankijken. Hij is vandaag gewoon weer lekker vrolijk!
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:36:59 #64
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134988050
Ik lees meer zieke kindjes -O- . Ook hier helaas. Lauren heeft koorts en gilt. Huisarts hoorde wel van alles reutelen maar nog niet zo dat het erg genoeg is er iets aan te doen.

Vorige week zijn we naar Frankrijk geweest, reis ging heel goed! Lekker uitgerust, veel gewandeld en ik heb vlaggetjes gemaakt voor Lauren's verjaardag O+

Ik vrees dat ik volgende week pas weer echt aanhgaak :@
pi_134988260
*O* Hoera voor MouseMicky&dreumes! Wat een grote jongen al, met de verjaardagskroon O+

Wow Fieder, dat is opeens al een hele bos! Staat hem schattig, zo'n hanekam O+

Kyara, wat een popje zo in het wagentje, ze kijkt er helemaal trots bij! Dat had Nin ook toen ze voor het eerst (en tweedst) in zo'n wagentje zat O+

Loj, het klinkt mij alsof Ow niet lekker slaapt op de plek van z'n bedje. Eerst (nog steeds?) was ie ook zo veel wakker of onrustig 's nachts en nu heeft ie uitslag en lijkt ie daar meer last van te hebben in z'n bedje?! Z'n bedje verplaatsen zou een optie zijn? Eventueel bij jullie op de kamer als het daar beter lijkt te gaan. En daarna evt. weer experimenteren om weer naar z'n eigen kamer te gaan maar dan daar z'n bed op een ander plekje.

Spark, hebben jullie al eens gekeken naar allergie๋n? Het klinkt alsof ze haar eten niet goed kan verwerken en daarom niet zo veel wil eten. Andere voeding, bijvoorbeeld biologisch proberen? Eerst zoveel mogelijk allergenen weglaten en dan een paar weken (duurt een week of 6 voordat alles uit het lichaam is) kijken of dat beter gaat. Daarna eventueel weer langzaam stof voor stof toevoegen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:24:19 #66
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134992190
Wat een boel om bij te lezen :o

MM, gefeliciteerd!! *G* Wat leuk zeg, zo'n muts O+ En handig wb cijfers :P.

Gulara, succes in het tuincentrum :+ Aw maar succes met de kapotte billetjes, niet fijn..

Aa, hoe reageert Kyan op de AB? :*

Kyara de foto's waren leukkk! Merk je dat D en J extra genieten van 1 op 1 aandacht? Of vinden ze het samen te leuk?

Pessie wat fijn dat jullie lekker naar Frankrijk zijn gegaan. Alleen nu nog een kindje in de ziekenboeg van het topic, beterschaapjes :*

Gelukkig is Ow weer wat vrolijker Loj :*. Hopelijk trekt de reactie snel weg.

Fieder, wat een mannetje is het al! Staat 'm goed, die hanenkam O+
pi_134992844
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:24 schreef GotC het volgende:
Kyara de foto's waren leukkk! Merk je dat D en J extra genieten van 1 op 1 aandacht? Of vinden ze het samen te leuk?
Ja, eigenlijk wel. Vooral bij J. Ik denk dat D nog net wat meer aan J hangt dan andersom.
pi_134994651
Beterschap voor alle zieke kindjes!

Loj gefeliciteerd met het contract (of feliciteer je mensen daar niet mee? is toch n hele stap!) en wat een geweldig cadeau, leuk verzonnen
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:14:44 #69
381212 Gulara
From the future
pi_134996622
Hoe gaat het met de ziekenboeg? LB, As, Loj, Pessie?

Bedankt voor alle billentips. Alles is in huis. Ook maar meteen vitamine D meegenomen (zon op een lepeltje, gekkigheid. :P )

KnuffelL. O+ En tien maanden! :o De mijnes dus ook bijna.

Suiker wat ben je aan het doen met al je vrije tijd? :s)

Fijn dat het goed gaat met I.sa spirit. *O*

MM, ik had al gefeliciteerd, maar de meegroeikroon vind ik fantastisch! Zelf gemaakt?

Spelende E. O+ Leuk he!

Inca fijn dat het beter gaat. Hopelijk gaat ze snel weer drinken en krijgen jullie weer een ritme. :s)

E. al kruipen. Snelle dame! Sparkling wat vervelend van het eten. Hier gaat de bijvoeding ook bagger en ik herken het er tegenop zien wel. (En dan mag ik nog niet klagen want verder eet hij wel goed.) Heel veel sterkte ermee hopelijk komt er snel een oplossing. :*

Kijk die J. nou. O+ Winkelwagentjes zijn ook leuk. *O*

Mohawk-punky! O+

Loj wat leuk een abonnement. Welke dierentuin?

Vakantie klinkt heerlijk Pessie.

quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel. Vooral bij J. Ik denk dat D nog net wat meer aan J hangt dan andersom.
Laat J. er nog maar even van genieten... ;)
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:19:34 #70
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134996864
Gulara monsterpost :D

Ik ga jullie uitzwaaien, en nu officieel verhuizen naar het dreumestopic. Of misschien blijf ik hier ook nog wel even stiekum meelezen. Iig een J. jaaroverzicht, naar goed voorbeeld van andere Fok!sters. De foto's staan door elkaar, zoek zelf de goede volgorde ;)

T was gezellig, hopelijk tot binnenkort bij de dreumessen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ps. Gulara, van stof idd, en nee niet zelf gemaakt, crea-bea hier in t dorp (www punt ooievaargeland punt nl)
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:22:28 #71
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_134997014
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef mousemicky het volgende:
Gulara monsterpost :D

Ik ga jullie uitzwaaien, en nu officieel verhuizen naar het dreumestopic. Of misschien blijf ik hier ook nog wel even stiekum meelezen. Iig een J. jaaroverzicht, naar goed voorbeeld van andere Fok!sters. De foto's staan door elkaar, zoek zelf de goede volgorde ;)

T was gezellig, hopelijk tot binnenkort bij de dreumessen!

SPOILER
Ps. Gulara, van stof idd, en nee niet zelf gemaakt, crea-bea hier in t dorp (www punt ooievaargeland punt nl)
Oh, wat leuk, gefeliciteerd! Wat een moppie O+ Leuke dag gehad?
3!
pi_134997081
Mooi overzicht MM, prachtig jongetje O+
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:29:02 #73
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134997386
Goed overzicht zeg O+

T. is ook niet helemaal lekker. Ademt wat benauwd (erg hoorbaar en wat piepend), hoest best vaak, niest regelmatig en heeft vandaag de hele dag geschreeuwd. Niet gehuild, geschreeuwd -O- ;(. Temp was net 37,4.
Hij ligt nu eindelijk op m'n arm te slapen. Weet niet zo of en wat ik ermee moet..
pi_134997663
Klinkt als verkouden.. Belangrijk om de temp + drinkgedrag in de gaten te houden. Als hij echt heel erg gaat liggen piepen en koorts krijg, HA bellen..
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:36:38 #75
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134997855
Leuke dag geweest ja O+ . J. vond de slingers in de woonkamer en de ballonnen op zijn stoel geweldig! En hij heeft heel lief gespeeld met zijn toet toet auto *O*en tegen de wheelybug geduwd (erop wil ie nog niet) -O-
pi_134998124
MM, tot over vier maanden! Fijn dat hij heeft genoten O+

Jeee, wat een boel zieke kindjes lees ik hier, echt naar ;( *klopt snel af* Beterschapjes all around, veel knuffelen, ik meen altijd dat dat helpt :)

Gotc, kun je stomen met T? Klinkt verkouden idd.

Hier heb ik net een afspraak gemaakt met de gynaecoloog. Ik wil even het eea door spreken en kijken wat zij te zeggen hebben over een eventuele derde zwangerschap.. iehhhhhhh!!
pi_134998132
Wat leuk mm! Gefeliciteerd met je dreumes *O* hij heeft zo'n lief gezichtje O+
pi_134998194
L-E waaaaahhhh :D
pi_134998280
Jaaaaa, AAAHHHHHHHHHHHHHHH enzo :D
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:51:25 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134998742
Een derde, whoah! Productief LE ;).

Mooi overzicht mm!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134998840
Hoho. We gaan kijken wat de slimme dokters ervan zouden vinden. Wij hebben nog geen besluit genomen. Maar als zij zeggen: Niet Doen! dan is de keus gemaakt en kan ik het los gaan laten.
pi_135000127
Spannend LE!! O+

En wat nou als ze zeggen dat je bij een eventuele derde de normale kansen hebt? :@
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:20:11 #83
95408 Incantrix
pi_135000307
L-E, ik ben de voorgeschiedenis kwijt, maar wat spannend! O+ nog een kindje, in een ander leven zou ik ook graag nog willen. Succes!
3!
pi_135000314
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend LE!! O+

En wat nou als ze zeggen dat je bij een eventuele derde de normale kansen hebt? :@
De normale kansen op weer PE/HELLP bedoel je?
pi_135000411
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef Incantrix het volgende:
L-E, ik ben de voorgeschiedenis kwijt, maar wat spannend! O+ nog een kindje, in een ander leven zou ik ook graag nog willen. Succes!
Hoe is het met je dochter inmiddels?
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:22:24 #86
95408 Incantrix
pi_135000440
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Ohja! Bij een vriendin van ons is er volgens mij gezegd dat er geen verhoogde risico's waren, maar ik weet niet in hoeverre dat per geval verschilt.
3!
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:24:10 #87
95408 Incantrix
pi_135000533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:21 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe is het met je dochter inmiddels?
Veel beter! Ze lijkt ook redelijk ok te slapen nu, al zegt dat natuurlijk niks over de rest van de nacht. We denken dat ze het moeilijk vind alleen te slapen na zoveel tijd altijd iemand dichtbij gehad tr hebben. Wel sneu. Maar ze vreet de oren weer van ons kop en is -behalve wat meer pieperig- gewoon weer lekker zichzelf O+
3!
pi_135000541
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Oa, ik bedoel meer de kansen en risico's die voor elke "normale" vrouw gelden bij een zwangerschap en bevalling. Wat nou als jij normaal blijkt? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_135000841
Kans op herhaling is 25 tot 30%, waarbij het altijd later optreedt dan bij de eerste keer (dus een betere termijn voor het kindje). Wat het bij mij zo eng maakte was de extra complicatie, het pulmonair oedeem waardoor ik op de IC terecht kwam, en er is gezegd dat dat oedeem oa een gevolg was van de narcose. Maar hoe zit dat nu precies en hoe groot is de kans dat me dat nog een keer gebeurt, met alle kennis die we inmiddels hebben? Kunnen we in een eerder stadium al iets doen, kunnen we een narcose omzeilen, is vaginaal bevallen een optie, durf ik het wel aan als het zeker weten een narcose zal worden want geplande ks, etc.

Spirit, als ik normaal blijk dan gaan we er gewoon voor :P Dan duik ik met open ogen opnieuw dat avontuur in, no doubt.
pi_135000887
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Veel beter! Ze lijkt ook redelijk ok te slapen nu, al zegt dat natuurlijk niks over de rest van de nacht. We denken dat ze het moeilijk vind alleen te slapen na zoveel tijd altijd iemand dichtbij gehad tr hebben. Wel sneu. Maar ze vreet de oren weer van ons kop en is -behalve wat meer pieperig- gewoon weer lekker zichzelf O+
Oh fijn! Ja, na ziekzijn is het altijd weer even zoeken he, die ervaring heb ik ook. Komt goed, gelukkig! :)
pi_135001026
Aahhh ik wist niet dat je nu al zo'n sterk verhoogd risico hebt. Dat is wel rot... Maar lijken me goede vragen om te bespreken! Kost je wel meteen je eigen risico btw, zo'n consult, kwam ik vandaag achter :(
Sarcasme. Herken het.
pi_135001119
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
Aahhh ik wist niet dat je nu al zo'n sterk verhoogd risico hebt. Dat is wel rot... Maar lijken me goede vragen om te bespreken! Kost je wel meteen je eigen risico btw, zo'n consult, kwam ik vandaag achter :(
Ja echt? Had ik het beter nog in 2013 kunnen doen dus. :')
pi_135001375
Spark wat goed ze kruipt *O*
En zo'n eetteam lijkt me zeker handig. Hopelijk dat je die krijgt en het snel oplost

Kyara wat knap van je meisje O+

Fieder wat gaaf dat ie genoeg haar had voor zo'n stoer kapsel :*

LB hopelijk knapt je meisje gauw weer op :*

Loj wat zielig zeg dat ie zo last had van die vlekjes :*
Leuk cadeau en gefeliciteerd met het samenlevingscontract

Pessie beterschap voor je meisje O+
En leuk een weekje Frankrijk

MM wat een leuke kaart en leuke foto's O+
Tot over drie weken :W

Gotc beterschap :*
Als ie zo beroerd is kan je hem een zetpil geven en morgen even naar de ha

L-E je wilt dus misschien vooreen derde gaan. Spannend.
pi_135001823
Ik geloof dat ik het al eens heb gezegd (of misschien heb ik het alleen gedacht, dat kan ook), maar LE, door jouw bevallingsverhaal ben ik me voor het eerst gaan realiseren dat een bevalling an sich ook heel gevaarlijk kan zijn. Het kan op allerlei verschillende momenten ้n manieren foutgaan, dat is best een nare gedachte. Anyway, spannend dat jullie je gaan ori๋nteren op de mogelijkheden voor een 3e kindje!!
pi_135002292
Mooi overzicht MM! O+
Leuke dag gehad vandaag? Wat heeft hij gekregen? Taart gegeten?

Oeh L-E :o *O* O+ :* *; ^O^

edit: okey, alleen een gesprek. Maar toch, de 1e stap is gezet.
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:59:10 #96
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135002883
Beterschap voor je meisje LB en Pi's billen ook vol uitslag, zielig.

Leuke foto van J in de winkelkarretje. Leuk is dat h้! D gaat er niet vaak in omdat ik meestal lopend boodschappen doe. Maar als hij er wel in mag, is hij het heertje! Lekker rondkijken, hij geniet ervan.

Gefeliciteerd MM

:Leuke foto Fieder, staat goed die gel.

En mini-spark aan het kruipen :D.

Mooi overzicht MM.

En LE, spannend hoor.

Voor D hebben we het eerste weekend in februari een kappersbezoek gepland. Een hele goede vriend is kapper en wil D's haar wel knippen. Bovenop en aan de zijkanten mag er wel een klein stukje af en ik ben zo'n muts dat ik dat niet durf.

Verder redelijk bijgelezen, maar moe na een gezellig dagje Plopsa indoor. Ik kijk er al naar uit als D kan lopen om dan met hem terug te gaan en zodat hij heel het bumba-gedeelte lopend kan gaan verkennen.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135002886
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:45 schreef Juud-- het volgende:
Ik geloof dat ik het al eens heb gezegd (of misschien heb ik het alleen gedacht, dat kan ook), maar LE, door jouw bevallingsverhaal ben ik me voor het eerst gaan realiseren dat een bevalling an sich ook heel gevaarlijk kan zijn. Het kan op allerlei verschillende momenten ้n manieren foutgaan, dat is best een nare gedachte. Anyway, spannend dat jullie je gaan ori๋nteren op de mogelijkheden voor een 3e kindje!!
Het kan inderdaad. Maar je kan ook tegen een bus aan lopen he? Ik hoop dat mijn verhaal mensen niet afschrikt, het is zo uitzonderlijk gelopen.. het is absoluut goed om je te beseffen dat er risico's zijn, en te koesteren wat een geluk het is als het allemaal probleemloos verloopt, maar ik hoop dat de invloed van mijn verhaal niet verder reikt dan dat. :)

Ik probeer te ontdekken wat een consult bij de gyn kost, maar kan het niet vinden. Zou dat in mijn geval niet toch vergoed worden? Morgen eens bellen, denk ik.
pi_135002952
Oh neehoor, het schrikt me niet af, maar het heeft me wel aan het denken gezet dat het allemaal zo vanzelfsprekend niet is. :)
pi_135003091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:00 schreef Juud-- het volgende:
Oh neehoor, het schrikt me niet af, maar het heeft me wel aan het denken gezet dat het allemaal zo vanzelfsprekend niet is. :)
Mij ook. En dat is beangstigend, absoluut. We zijn zo kwetsbaar, maar tegelijkertijd ook zo krachtig. En dat is wel weer mooi. :)
pi_135003145
Mandy, vanaf welke leeftijd is dat Plopsa leuk?

Oh Fieder, ik zie nu pas de foto van jouw vent. Stoer hoor! Leuk shirt ook.

Ik begrijp wel wat je bedoelt Juud. Gelukkig kan er een heleboel worden voorkomen. Ik denk dat als ik in een derde wereld land zonder medische hulp zou zijn bevallen, geen van mijn kinderen het overleefd zou hebben. Sterker nog, ik denk dat ik zelf de eerste bevalling niet doorstaan zou hebben. Terwijl het met wat kleine hulpmiddelen en een mpv prima is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')