abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134998124
MM, tot over vier maanden! Fijn dat hij heeft genoten O+

Jeee, wat een boel zieke kindjes lees ik hier, echt naar ;( *klopt snel af* Beterschapjes all around, veel knuffelen, ik meen altijd dat dat helpt :)

Gotc, kun je stomen met T? Klinkt verkouden idd.

Hier heb ik net een afspraak gemaakt met de gynaecoloog. Ik wil even het eea door spreken en kijken wat zij te zeggen hebben over een eventuele derde zwangerschap.. iehhhhhhh!!
pi_134998132
Wat leuk mm! Gefeliciteerd met je dreumes *O* hij heeft zo'n lief gezichtje O+
pi_134998194
L-E waaaaahhhh :D
pi_134998280
Jaaaaa, AAAHHHHHHHHHHHHHHH enzo :D
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:51:25 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134998742
Een derde, whoah! Productief LE ;).

Mooi overzicht mm!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134998840
Hoho. We gaan kijken wat de slimme dokters ervan zouden vinden. Wij hebben nog geen besluit genomen. Maar als zij zeggen: Niet Doen! dan is de keus gemaakt en kan ik het los gaan laten.
pi_135000127
Spannend LE!! O+

En wat nou als ze zeggen dat je bij een eventuele derde de normale kansen hebt? :@
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:20:11 #83
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_135000307
L-E, ik ben de voorgeschiedenis kwijt, maar wat spannend! O+ nog een kindje, in een ander leven zou ik ook graag nog willen. Succes!
3!
pi_135000314
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
Spannend LE!! O+

En wat nou als ze zeggen dat je bij een eventuele derde de normale kansen hebt? :@
De normale kansen op weer PE/HELLP bedoel je?
pi_135000411
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef Incantrix het volgende:
L-E, ik ben de voorgeschiedenis kwijt, maar wat spannend! O+ nog een kindje, in een ander leven zou ik ook graag nog willen. Succes!
Hoe is het met je dochter inmiddels?
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:22:24 #86
95408 Incantrix
pi_135000440
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Ohja! Bij een vriendin van ons is er volgens mij gezegd dat er geen verhoogde risico's waren, maar ik weet niet in hoeverre dat per geval verschilt.
3!
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:24:10 #87
95408 Incantrix
pi_135000533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:21 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe is het met je dochter inmiddels?
Veel beter! Ze lijkt ook redelijk ok te slapen nu, al zegt dat natuurlijk niks over de rest van de nacht. We denken dat ze het moeilijk vind alleen te slapen na zoveel tijd altijd iemand dichtbij gehad tr hebben. Wel sneu. Maar ze vreet de oren weer van ons kop en is -behalve wat meer pieperig- gewoon weer lekker zichzelf O+
3!
pi_135000541
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Oa, ik bedoel meer de kansen en risico's die voor elke "normale" vrouw gelden bij een zwangerschap en bevalling. Wat nou als jij normaal blijkt? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_135000841
Kans op herhaling is 25 tot 30%, waarbij het altijd later optreedt dan bij de eerste keer (dus een betere termijn voor het kindje). Wat het bij mij zo eng maakte was de extra complicatie, het pulmonair oedeem waardoor ik op de IC terecht kwam, en er is gezegd dat dat oedeem oa een gevolg was van de narcose. Maar hoe zit dat nu precies en hoe groot is de kans dat me dat nog een keer gebeurt, met alle kennis die we inmiddels hebben? Kunnen we in een eerder stadium al iets doen, kunnen we een narcose omzeilen, is vaginaal bevallen een optie, durf ik het wel aan als het zeker weten een narcose zal worden want geplande ks, etc.

Spirit, als ik normaal blijk dan gaan we er gewoon voor :P Dan duik ik met open ogen opnieuw dat avontuur in, no doubt.
pi_135000887
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Veel beter! Ze lijkt ook redelijk ok te slapen nu, al zegt dat natuurlijk niks over de rest van de nacht. We denken dat ze het moeilijk vind alleen te slapen na zoveel tijd altijd iemand dichtbij gehad tr hebben. Wel sneu. Maar ze vreet de oren weer van ons kop en is -behalve wat meer pieperig- gewoon weer lekker zichzelf O+
Oh fijn! Ja, na ziekzijn is het altijd weer even zoeken he, die ervaring heb ik ook. Komt goed, gelukkig! :)
pi_135001026
Aahhh ik wist niet dat je nu al zo'n sterk verhoogd risico hebt. Dat is wel rot... Maar lijken me goede vragen om te bespreken! Kost je wel meteen je eigen risico btw, zo'n consult, kwam ik vandaag achter :(
Sarcasme. Herken het.
pi_135001119
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
Aahhh ik wist niet dat je nu al zo'n sterk verhoogd risico hebt. Dat is wel rot... Maar lijken me goede vragen om te bespreken! Kost je wel meteen je eigen risico btw, zo'n consult, kwam ik vandaag achter :(
Ja echt? Had ik het beter nog in 2013 kunnen doen dus. :')
pi_135001375
Spark wat goed ze kruipt *O*
En zo'n eetteam lijkt me zeker handig. Hopelijk dat je die krijgt en het snel oplost

Kyara wat knap van je meisje O+

Fieder wat gaaf dat ie genoeg haar had voor zo'n stoer kapsel :*

LB hopelijk knapt je meisje gauw weer op :*

Loj wat zielig zeg dat ie zo last had van die vlekjes :*
Leuk cadeau en gefeliciteerd met het samenlevingscontract

Pessie beterschap voor je meisje O+
En leuk een weekje Frankrijk

MM wat een leuke kaart en leuke foto's O+
Tot over drie weken :W

Gotc beterschap :*
Als ie zo beroerd is kan je hem een zetpil geven en morgen even naar de ha

L-E je wilt dus misschien vooreen derde gaan. Spannend.
pi_135001823
Ik geloof dat ik het al eens heb gezegd (of misschien heb ik het alleen gedacht, dat kan ook), maar LE, door jouw bevallingsverhaal ben ik me voor het eerst gaan realiseren dat een bevalling an sich ook heel gevaarlijk kan zijn. Het kan op allerlei verschillende momenten ้n manieren foutgaan, dat is best een nare gedachte. Anyway, spannend dat jullie je gaan ori๋nteren op de mogelijkheden voor een 3e kindje!!
pi_135002292
Mooi overzicht MM! O+
Leuke dag gehad vandaag? Wat heeft hij gekregen? Taart gegeten?

Oeh L-E :o *O* O+ :* *; ^O^

edit: okey, alleen een gesprek. Maar toch, de 1e stap is gezet.
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:59:10 #96
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135002883
Beterschap voor je meisje LB en Pi's billen ook vol uitslag, zielig.

Leuke foto van J in de winkelkarretje. Leuk is dat h้! D gaat er niet vaak in omdat ik meestal lopend boodschappen doe. Maar als hij er wel in mag, is hij het heertje! Lekker rondkijken, hij geniet ervan.

Gefeliciteerd MM

:Leuke foto Fieder, staat goed die gel.

En mini-spark aan het kruipen :D.

Mooi overzicht MM.

En LE, spannend hoor.

Voor D hebben we het eerste weekend in februari een kappersbezoek gepland. Een hele goede vriend is kapper en wil D's haar wel knippen. Bovenop en aan de zijkanten mag er wel een klein stukje af en ik ben zo'n muts dat ik dat niet durf.

Verder redelijk bijgelezen, maar moe na een gezellig dagje Plopsa indoor. Ik kijk er al naar uit als D kan lopen om dan met hem terug te gaan en zodat hij heel het bumba-gedeelte lopend kan gaan verkennen.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135002886
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:45 schreef Juud-- het volgende:
Ik geloof dat ik het al eens heb gezegd (of misschien heb ik het alleen gedacht, dat kan ook), maar LE, door jouw bevallingsverhaal ben ik me voor het eerst gaan realiseren dat een bevalling an sich ook heel gevaarlijk kan zijn. Het kan op allerlei verschillende momenten ้n manieren foutgaan, dat is best een nare gedachte. Anyway, spannend dat jullie je gaan ori๋nteren op de mogelijkheden voor een 3e kindje!!
Het kan inderdaad. Maar je kan ook tegen een bus aan lopen he? Ik hoop dat mijn verhaal mensen niet afschrikt, het is zo uitzonderlijk gelopen.. het is absoluut goed om je te beseffen dat er risico's zijn, en te koesteren wat een geluk het is als het allemaal probleemloos verloopt, maar ik hoop dat de invloed van mijn verhaal niet verder reikt dan dat. :)

Ik probeer te ontdekken wat een consult bij de gyn kost, maar kan het niet vinden. Zou dat in mijn geval niet toch vergoed worden? Morgen eens bellen, denk ik.
pi_135002952
Oh neehoor, het schrikt me niet af, maar het heeft me wel aan het denken gezet dat het allemaal zo vanzelfsprekend niet is. :)
pi_135003091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:00 schreef Juud-- het volgende:
Oh neehoor, het schrikt me niet af, maar het heeft me wel aan het denken gezet dat het allemaal zo vanzelfsprekend niet is. :)
Mij ook. En dat is beangstigend, absoluut. We zijn zo kwetsbaar, maar tegelijkertijd ook zo krachtig. En dat is wel weer mooi. :)
pi_135003145
Mandy, vanaf welke leeftijd is dat Plopsa leuk?

Oh Fieder, ik zie nu pas de foto van jouw vent. Stoer hoor! Leuk shirt ook.

Ik begrijp wel wat je bedoelt Juud. Gelukkig kan er een heleboel worden voorkomen. Ik denk dat als ik in een derde wereld land zonder medische hulp zou zijn bevallen, geen van mijn kinderen het overleefd zou hebben. Sterker nog, ik denk dat ik zelf de eerste bevalling niet doorstaan zou hebben. Terwijl het met wat kleine hulpmiddelen en een mpv prima is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')