abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134974919
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_134975264
Bohh een ijsklompje uit bed gevist vanochtend... ;( mijn koukleumpje kan dus zelfs met koorts niet zonder dr dikke slaapzak.

Bij mij in bed warmde ze overigens gauw weer op, naar 39,2 :X En heel zielig huilen als ze moet hoesten ;( Bah. Het valt allemaal vast mee, maar wat is het toch naar als je kind niet lekker is...
  donderdag 2 januari 2014 @ 08:59:35 #3
381212 Gulara
From the future
pi_134975274
Ach LB wat zielig. ;( Beterschap voor je meisje. :*
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:01:57 #4
381212 Gulara
From the future
pi_134975290
En lang leve de zo'n die hier belachelijk laat opkomt. Tegenwoordig worden we om 7:45 wakker. Dat is toch een stuk lekkerder dan 4:45. *O*
pi_134975294
Zielig he LB, beterschap voor je meisje
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_134975303
Ze had nu eindelijk dr neus vrij genoeg om te drinken, en is in slaap gevallen. Dat is iig goed voor dr.

Kan ik me nu nog ff zitten opfokken over de reactie van mijn werk toen ik afbelde vanmorgen :X :r Ik kreeg uiteraard de grootste zeiksnor aan de lijn...
pi_134975315
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:01 schreef Gulara het volgende:
En lang leve de zo'n die hier belachelijk laat opkomt. Tegenwoordig worden we om 7:45 wakker. Dat is toch een stuk lekkerder dan 4:45. *O*
Oeh, beter!!

Verduisterende gordijntjes kopen voor thuis? In ons nieuwe huis zitten die in de babykamer *O* Ik heb goede hoop dat dat helpt bij het overdag in bed slapen!
pi_134975331
Even een ego-post tussendoor: mijn ventje is vandaag 1 jaar!
En hij draagt zijn verjaardagskroon met trots *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134975332
LB beterschap voor je meisje.

Gulara wat fijn dat hij hier zo goed slaapt. Nog even en dan word het bij jullie ook weer eerder donker.

Hier een redelijke nacht gehad. Nu is hij steeds moe maar na max 30 min word hij huilend wakker. Lijkt van pijn ondanks de pcm.
Maar hij heeft ook weer wat gespeelt dus we zijn niet ontevreden.
pi_134975343
Mousemickey van harte en wat draagt hij hem met trots!!!!
pi_134975372
Gefeliciteerd Mousemicky *O*

As hoop dat je kleine mannetje snel opknapt :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:27:18 #12
381212 Gulara
From the future
pi_134975533
Mousemickey gefeliciteerd! *O*
Een hele knul al. O+

Even een vraag. Pi heeft last van z'n billetjes tijdens het poepen. Billen afvegen is een drama. En ik zag net dat de huid zo kapot is dat het bloed. We smeren met sudocreme. En hij poept meestal een paar dagen veel en dan een paar dagen niet en dan herstelt het zich weer.
Maar iemand nog tips voor tegen het bloeden, want het is wel heel zielig. ;(
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:36:12 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134975660
Maizena toch Gulara? Althans, dat heb ik hier al een paar keer voorbij zien komen!

Mousemicky: gefeliciteerd met je dreumes *O*

LB, wat sneu -O-. Beterschap voor je elfje. Hoe reageerde je werk dan?

As, ook beterschap, het klinkt heel naar.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:36:53 #14
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134975674
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:27 schreef Gulara het volgende:
Even een vraag. Pi heeft last van z'n billetjes tijdens het poepen. Billen afvegen is een drama. En ik zag net dat de huid zo kapot is dat het bloed. We smeren met sudocreme. En hij poept meestal een paar dagen veel en dan een paar dagen niet en dan herstelt het zich weer.
Maar iemand nog tips voor tegen het bloeden, want het is wel heel zielig. ;(
Bepanten zalf, geen sudo. Van sudo werd t hier niet beter, bepanten loste het probleem in een dag op :Y
O, en geen billendoekjes gebruiken, maar een nat warm washandje.
pi_134975683
MM gefeliciteerd! *G* *G* *G*

Gulara, inderdaad bepanthen ipv sudocrem en geen billendoekjes maar gewoon water.
pi_134975735
MM gefeliciteerd! *O*
pi_134975847
Gulara dat is zeker een stuk lekkerder wakker worden!
Ik zweer bij zinkolie (creme met olie erdoor) en maïzena. Heel dik insmeren, maïzena erover strooien en luier dicht. Het bloeden was een uur later al gestopt. Bepanthen werd mij afgeraden door de ha op kapotte billen? :?
As fijn dat hij iig weer wat gespeeld heeft.
LB wat zielig :* beterschap

MM hoera voor je ventje *O* *O* wat een geweldige kroon zeg!

L was gister 10 maanden *O* en hij wil eeeeeeeeindelijk knuffelen, dan komt hij naar je toe gestapt en legt zn gezicht op je schoot en doet whaaaaaaaaa O+ gister kreeg ik zelfs wat kusjes. Met open mond en tong tegen mn wang :')
pi_134975891
Gulara, hopelijk helpen de tips hier!

Hoera mousemicky, een dreumes! :o *O*

Beterschap LB en As :*

En danic trouwens, met je schouder als ik het goed heb onthouden!

Fieder, 10 maanden! :o Het gaat zo hard he? Die kusjes!!! F deed het heel eventjes op aanvraag. Maar nu vindt hij mijn neus leuker, dus hij hapt telkens in mijn neus :D

Zoals jullie merken haak ik weer aan bij deel 303 ;) Maar wel wat minder actief want ik heb ineens heel veel tijd over nu ik wat minder schrijf O+
pi_134975925
MM gefeliciteerd!! Boh, 1 jaar alweer!! O+

LB, beterschap voor je zielige meisje :*

Gulara, ik zou idd voor beplanten gaan of een spray met zinkolie zodat je niet hoeft te smeren. Ben geen fan van sudocreme en volgens mij prikt dat ook als de billen open zijn. Goed luchten ook en idd maizena in de luier zodat het vocht wordt opgevangen. Maizena O+ Er staat hier standaard een pakje op de commode :Y)

Met Isa gaat het goed! Ze sliep weer als een dweil vannacht ( :? ) dus heb me geen zorgen gemaakt. Net afgeleverd bij her kdv. We gaan vandaag lekker het huis aan kant maken *O*
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:55:39 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134975953
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
MM gefeliciteerd!! Boh, 1 jaar alweer!! O+

LB, beterschap voor je zielige meisje :*

Gulara, ik zou idd voor beplanten gaan of een spray met zinkolie zodat je niet hoeft te smeren. Ben geen fan van sudocreme en volgens mij prikt dat ook als de billen open zijn. Goed luchten ook en idd maizena in de luier zodat het vocht wordt opgevangen. Maizena O+ Er staat hier standaard een pakje op de commode :Y)

Met Isa gaat het goed! Ze sliep weer als een dweil vannacht ( :? ) dus heb me geen zorgen gemaakt. Net afgeleverd bij her kdv. We gaan vandaag lekker het huis aan kant maken *O*
Beplanten :o :o :o _O- Da's wel heel rigoreus!

Bij erge luieruitslag smeer ik, op aanraden van de huisarts, zinkzalf. Schijnt ook heel goed schimmel tegen te gaan dus dat pak je dan ook meteen mee. Dun laagje, dan maizena en dan luier. Was hier binnen een nacht over :Y
pi_134975955
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
:D :D :D dat kan je ook proberen natuurlijk
Fijn dat Isa weer zichzelf is

Suiker :W hoe gaat het verder met jou?
pi_134975959
Bepanthen dus. Fieder, raar dat de HA het afraadt? Weet je ook waarom? Kom ik weer hoor, maar toen ik bloedende tepelkloven had, moest ik juist daarmee smeren in het ziekenhuis en het was heel fijn spul.
Sarcasme. Herken het.
pi_134975967
Ja ik had hem al gezien, dankjewel autocorrect }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_134976004
Nee geen idee. Het was op de hap, was niet mn eigen arts. Sudocreme en bepanthen mocht ik niet gebruiken op bloedende billen, hij deed helemaal afkeurend en hoofdschuddend :@ . Ik vond het sowieso een eigenwijze arts dus waarschijnlijk zei hij maar wat om mijn slecht gevoel te geven. :D Maar sinds ik zinkolie heb ontdekt gebruik ik dat alleen nog maar.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:59:24 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134976012
Nou zie ik billetjes met gras erop voor me :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134976058
Oh en toevoeging die me net te binnen schiet. Toen L's billen er zo slecht aan toe waren had hij er ook een schimmelinfectie bij. Meestal zit er dan een vuurrode plek. Het gloeide toen echt :X
pi_134976235
Aan de lucht laten drogen werkt nog het best. Maar dat is onhandig met babies die niet alleen maar stil liggen.
pi_134976241
Geen idee gulara hier geen ervaring maar er zijn genoeg tips zo te lezen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:25:10 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134976401
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:48 schreef Fieder het volgende:
MM hoera voor je ventje *O* *O* wat een geweldige kroon!
Dank! Die 1 zit er met klitteband op. Heb ook een 2, 3 en 4. Hij kan dus nog mee totdat J. naar de basisschool gaat ^O^
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:25:46 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134976407
MM gefeliciteerd met je 1-jarige! *O*

Gulara, sneu!! Hopelijk werken de tips van hier...

Suiker :W veel tijd kan het schelen he :o Alles wel daar?

Fieder, knuffelbaby *; heerlijk!

E speelt nu echt spelletjes met ons, zo leuk!! WHAA roepen zodat je schrikt (en dan helemaal trots verrukt kijken O+! ), en ook knuffelen *; Oh en laatst boog ze zich met open mond voorover naar het zoontje van een vriendin! Toen lagen er twee plasjes moeder op de bank :') O+
pi_134976604
Geweldige tips hier, beplanten LOL

Hier een hele lijn verzorgingsproducten, maar geen idee wat waarop moet. Ach komt tijd komt raad.

En anders vraag ik het gewoon ff ;)
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:51:35 #32
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_134976893
Isabel doet het verder supergoed, thnx for asking! Ze eet enorm goed (vanmorgrn om half 5 nog een appel :')), vochtinname is nog niet op peil, maar ze plast gewoon enzo, dus ik maak me niet meer druk :) ze hoest nog heel erg, maar dat gaat wel weer weg. Vannacht was wel ff lastig, van half 2 tot 5 was ze superwakker -O- hoop dat dat gewoon was omdat het allemaal ff anders is weer, gisternacht heeft ze wel doorgeslapen.

Oh, en bij enorme luieruitslag gebruik(te) ik altijd een zinkzalf in spray-vorm, merk is zarqua volgens mij. Hoef je niet te smeren. Het is wel prijzig, maar je maakt er natuurlijk niet supervaak gebruik van (hopelijk).
3!
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:59:40 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134977043
Ah, vooruitgang is fijn Inca! ^O^
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:38:46 #34
381212 Gulara
From the future
pi_134977916
Dankjewel dames.

Zo naar de Appie, kruidvat en intratuin voor maizena, bepanthen, zinkzalf, potgrond en pokon. ;)
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:47:23 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134978161
_O-
pi_134978431
Tip van de leidster bij ons op de babygroep die al ja-ren meedraait: eerst een verzorgende creme (bepanthen, zinkzalf, weleda) en dan dik sudo eroverheen zodat de huid niet nat wordt in de luier. Werkt geweldig hier! Sudo alleen doet geen klap nee.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:32:13 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134979391
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef Gulara het volgende:
Dankjewel dames.

Zo naar de Appie, kruidvat en intratuin voor maizena, bepanthen, zinkzalf, potgrond en pokon. ;)
Maakt Pi een beetje goeie mest? :7
pi_134979564
:@

Goed te horen dat het zoveel beter gaat met je meisje Inca!
Sarcasme. Herken het.
pi_134980011
LB wat zielig dat ze zou koud was.
En zeikerds zijn niet leuk. :*

Gulara dat zijn inderdaad de betere tijden :*

MM, gefeliciteerd met je dreumes *O*
Leuke foto. Hij kijkt echt trots O+

Gulara toen Riley zulke rode billetjes had dat het ging bloeden ben ik naar de dokter gegaan. Ik heb toen een ab gekregen die goed hielp. Maar ik zag dat je al hele goede tips gekregen heb
Bij mij viel het op dat het op de dagen bij het KDV veel erger werd dan thuis. Dus toen heb ik daar gevraagd om andere billendoekjes te gebruiken, want zij reageert niet goed op die van het KDV.

Suiker niet te weinig posten hoor. Want je wordt wel gemist :*

Spirit fijn dat het goed gaat met je meisje qua val. :* voor de nacht
En bepanthen vond ik zo fijn spul toen ik bv gaf. Laatst bij de apotheek zag ik het weer staan. Werd er gewoon emo van :'(

LB wat lief is dat toch een knuffelende baby en een baby die kusjes geeft. Ik snap dat je smelt daarvan O+
pi_134980107
Suiker! Ik vroeg me al af waar je was, deed je een Belle-experimentje? ;)

De tip van Maizena in de luier vind ik toch zo briljant, hoe zou je ('je' in het algemeen) daar toch óóit op gekomen moeten zijn zonder Fok O+

MM gefeliciteerd met je grote kleine man, 1 alweer! Wat een toffe feestmuts!

Spirit met je 'beplanten' _O- En Gulara met je Intratuin _O- (ik hou van die humor, haha!)

LB met je ziekige knuffelbaby, knapt ze al wel een beetje op? En Inca, jouw zieke meisje? Gaat het beter?
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:03:18 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134980191
39,8 hier, dus niet echt...

Ze werd vrolijk wakker maar is 3 kwartier later alweer ingestort. Weer aan de borst; ze drinkt gelukkig wel goed!
pi_134980203
Hallooooooo :W

Wat sneu voor Pi zijn billetjes.. Hopelijk helpt het beplanten :D en hoera voor het langer slapen!!

LB, je arme meisje. Beterschap!

MM, gefeliciteerd met je 1 jarige *O*

Fieder, wat schattig dat kussen met open mond O+ Maar ik geloof er niets van dat jouw zoon al 10 maanden is, je hebt je vast vergist ;)

Inca, ik weet niet meer of ik al op jou had gereageerd maar volgens mij niet. Wat een zielig meisje heb je, gelukkig is ze al flink aan het opknappen.
E.
pi_134980253
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 06:35 schreef Omentielvo het volgende:
Shandaly ze lijken echt op elkaar. Ik dacht eerst dat het dezelfde kinderen waren, maar dan een maandje verder :@
Even iets rechtzetten: het is ook hetzelfde kindje. ;) Beide foto's zijn van Lars, de linker van september 2010, de rechter april 2011. Lars en Femke lijken wel op elkaar, maar niet zóveel ;)

Verder beterschap voor alle zieke kindjes!!
(En nu weer snel aan het werk)
pi_134980388
En toen drukte ik te vroeg op verzenden..

Even een update vanaf hier. E. kan sinds gisteren echt kruipen *O*
Voeding gaat nog steeds waardeloos, zo erg dat ik gisteren dacht de huisartsenpost te bellen omdat ze zo weinig vocht binnen krijgt dat ik bang bent dat ze uitdroogt. Maar toen ineens dronk ze een redelijke fles (135). Volgende week moeten we weer naar de kinderarts met mevrouw en dan gaan we overleggen of we met haar naar een eetteam kunnen, daar zit onder andere een diëtiste en een logopediste bij en het lijkt ons wel ideaal en het snelste als alle teams samenwerken.
De flessen geven is iedere keer zo'n gevecht dat we beide eigenlijk een hekel hebben aan dat moment :'(
Bijvoeding ging een tijdje heel goed maar dat duikt ook hard naar onderen. Al met al niet zo fijn dus -O-
Buiten de voedingen om is ze wel echt geweldig O+ Altijd vrolijk, veel brabbelen, heel nieuwsgierig en sinds gisteren dus ook kruipen :D
E.
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:14:40 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134980476
He spark wat een gevecht toch he met dat eten. Goed dat jullie alles blijven proberen hoor!

En dat E toch maar mooi zoveel kan en leert! *O* Kruipen zelfs _O_
pi_134980514
Eetteam klinkt goed in jullie situatie Spark. Hoop zo dat jullie dan eindelijk wat verder komen. O+
En *O* voor het kruipen!

LB, beterschap voor je meisje :*

Ik ben vandaag met J boodschappen wezen doen. Voor het eerst in het winkelwagentje O+
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:17:42 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134980561
Ooooohh dat lijkt mij ook zó leuk Kyara! Eigenlijk idioot dat ik het nog niet heb gedaan ook, E kan allang zitten 8)7

Dit weekend! :7
pi_134980682
Ja, hier kwam het er ook steeds niet van (op zich wel logisch want met 2 is dat ook wat lastiger). Ging wel goed, alleen buiten viel ze om omdat de weg wat schuin afliep :@ Vond ze niet leuk :N

donderdag 2 januari 2014 @ 13:23:10 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134980725
Ooh kiektan! Klein wijsneusje O+
pi_134980741
Ohh kijk haar zitten!! O+
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: