abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:23:20 #126
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135014650
Nachtbrakers :*

Leidinggevenden...zucht. Soms zo meelevend/meedenkend als een zak meel. :{

Bedankt voor de tips dames! Het lijkt wel iets beter te gaan.

Hoe gaat het verder in de ziekenboeg?
pi_135014944
LE wat een stap O+ :*
Hoe is het met alle zieken? Hopelijk gaat het bij iedereen de goede kant op!
pi_135015063
Ik laat de uitslag van Ow herbeoordelen bij m'n eigen huisarts vanmiddag.
Ff voor de zekerheid :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:51:17 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135015086
Succes Loj. Beter een keer teveel dan te weinig.

Mijn meisjes zijn helemaal koortsvrij en bijna snotvrij. Maar ik merk wel dat ze echt aan energie hebben moeten inleveren. Vooral D. Waar we overgingen na 1 slaapjes was het vanochtend om 9 uur alweer klaar.
pi_135018133
Succes Loj! Ben benieuwd wat hij zegt!

Fijn dat het in de ziekenboegen weer wat beter gaat, trouwens. Zieke kindjes zijn sneu :(

Kyara, ze tanken weer lekker bij dus!

Hier een rotnacht, om de 2-3 uur wakker... Geen idee wat eraan scheelde, volgens mij heeft mevrouw met al haar fanatieke Oud & Nieuw gedoe haar eigen ritme in de war gestuurd :D. Komt wel weer goed...
Home is where the O+ is...
pi_135019547
Leuke cadeaus MM.

Is inderdaad moeilijk om te werken als ze ziek zijn. Ik kan het me aan de ene kant voorstellen dat je niet bij elke ziekte thuis kan blijven, maar de manier hoe je zoiets brengt kan een heel verschil maken. Bij Riley ben ik dan wel blij als ik haar naar mijn ouders kan brengen. Daar voelt ze zich altijd zo fijn.

LB fijn dat de koorts gezakt is. En ik snap dat je moeder op zo'n moppie wilt passen O+

Succes Loj. Hopelijk is het niks :*

Cwen lange nacht zo :*

Vandaag Riley haar verjaardagscadeau gekocht. Een vtech autoracebaan en wat losse wegdelen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:43:26 #132
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135019649
Succes Loj!

--

Cwen, sneu van de rotnacht.

--

Ik zie wat aan-de-beterende-hand kindjes. Fijn!

--

Ik hang er weer een nieuwe zieke bij aan. M.aud heeft spruw. Gisteren de dokter even gebeld. Ik kreeg te horen dat ze nog niet direct willen behandelen, maar even willen afwachten of het erger wordt. Ik moest maar even bellen als haar gedrag zou veranderen. Oh, en als m'n tepels kapot gingen. Dan ook. :')

Maar goed, op dat moment ging het allemaal nog best, dus ik heb het maar even aangekeken. Gisteravond was het voeden drama. Ze dronk bijna niets. Vannacht ging het ineens wel weer goed, maar inmiddels drinkt ze weer bijna niets. En mijn tepels doen pijn. Yay voor het hebben afgewacht dus.

Ik ga straks even met haar langs bij de dokter.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:01:43 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135020204
Skippy, vraag anders even na in het bv topic zodat je weet wat je nodig hebt. Niet alle huisartsen zijn even clever wat dat betreft. Willen dan alleen haar behandelen terwijl jij zelf ook moet enzo...

Succes en sterkte :*
pi_135020369
Skippy, wat raar dat ze je eerst laten afwachten zeg!

Wij zitten vanmiddag voor de tweede keer deze week bij de dokter. V. had een vervelende hoest en zat vol, en dinsdag klonken de longen nog schoon. De huisarts zei dat het hoesten na 2-3 dagen wel over moest zijn.
Vannacht werd ik wakker van haar gehoest, terwijl ze op haar eigen kamer ligt. Nu drinkt ze minder, en de plasluier doen niet meer plof als je ze laat vallen, dus ik wil haar graag nog even laten nakijken.
pi_135021363
Jemig Skip, wat raar om je te laten afwachten!

Laiv, verstandig dat je haar nog even laat nakijken. Beter eens te vaak dan eens te weinig.. Beterschap!

Gelukkig las ik dat de meeste kleintjes hier weer aardig opknappen :*
En LB, wat een hork die werkgever :X

Loj, wat goed dat het beter gaat allemaal! Dat mocht ook wel eens :*

Nog een beetje wakker, cwen? ;)

Belle, bedankt voor je reactie! Ik durf niet zomaar zelf van alles weg te laten uit haar voeding, er zit ook geen logica in wat wel of niet goed gaat. Verschillende merken flesvoeding geprobeerd en dat maakt geen verschil.
E.
pi_135021551
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:22 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ohja! Bij een vriendin van ons is er volgens mij gezegd dat er geen verhoogde risico's waren, maar ik weet niet in hoeverre dat per geval verschilt.
Mij is verteld dat de termijn wanneer het zich uit iets zegt over de verhoogde kans op wel of niet, en dat het een 2e keer milder verloopt.
L-e mooie uitnodiging.
Mabawa hoe is het met jouw bloeddruk eigenlijk?
Loj is ow helemaal beter nu?
pi_135022697
Is Riley haar verjaardagscadeau niet leuk. Ik vond het zo leuk moet kopen. Nog drie weekjes maar. En de uitnodiging heb ik ook gemaakt en woensdag uitgedeeld O+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:09:51 #138
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135022986
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:01 schreef Kyara het volgende:
Skippy, vraag anders even na in het bv topic zodat je weet wat je nodig hebt. Niet alle huisartsen zijn even clever wat dat betreft. Willen dan alleen haar behandelen terwijl jij zelf ook moet enzo...

Succes en sterkte :*
Goede tip, ik ren even die kant op! Ze ligt nu wel weer te drinken trouwens, maar bij lange na niet zo goed als normaal.

Om 16.10 uur bij de HA zijn trouwens. Ben benieuwd.

Ze wilden ook afwachten omdat M.aud er weinig last van leek te hebben toen en geen draden in d'r mond had ofzo. Niet erg genoeg dus kennelijk :').

--

Omen, ik ga eens googlen op de racebaan, ik ben nog zó niet thuis in kinderspeelgoed. Dan zal ik je daarna zeggen of het leuk is. :P
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:12:10 #139
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135023075
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef Omentielvo het volgende:
Is Riley haar verjaardagscadeau niet leuk. Ik vond het zo leuk moet kopen. Nog drie weekjes maar. En de uitnodiging heb ik ook gemaakt en woensdag uitgedeeld O+
Heb ik die niet gezien?

Wat heb je voor haar gekocht?

Heb je een voorbeeldje van die uitnodiging? Ik moet ook nog gaan maken....
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:35:35 #140
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_135024034
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef Omentielvo het volgende:
Die is zeker leuk! J. heeft gisteren de lanceerbaan voor de raceauto gehad, maar bij een vriendje vond ie de garage ook geweldig. De grote zus van vriendje speelde er ook heel veel mee geloof ik. Toet toet auto's zijn voor jongens en meisjes, absoluut!
pi_135024707
Omen, die is leuk!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:52:51 #142
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135024864
Gevonden! Is dat van toet toet Omen? Stoer cadeau hoor!

Meisjes krijgen hier suikerzoete meisjescadeaus. Een pop of zo. Stoer speelgoed is er al genoeg. Misschien een roze toet toet autootje want die dingen vinden ze ook leuk.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:04:48 #143
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135025443
Laiv, goed om even te laten checken dan idd :Y

Succes zo Skips!

Ahh wat een stoer, tof cadeau voor Riley!

T. is nog steeds aan het miepen -O- Schreeuwt, maakt zichzelf helemaal gek en krabt z'n gezicht erdoor open. Heb maar even krabwantjes om gedaan :{ Net een fles gehad, is eindelijk rustig en ligt nu in m'n armen te slapen.
Hoop dat dit ook een faaaaaaase is.. Of is het honger? Ikweethetniet!
Ik voel me zo'n n00b :{
pi_135027167
Omen die is leuk hoor, ean speelt er bij haar neefje altijd mee.
L'tiekje hoe is het vandaag?

Nou sac heeft toch een partij geslapen en slaapt nog gisteren van 19:30 tot 05:00 vanmorgen toen weer tot 09:00 en van 10:00 tot 12:00 en van 13:30 tot nu nog. Ze zal het wel nodig hebben. Ze is ook nog steeds heel erg verkouden zo sneu.

Zijn er meerdere die nog last hebben van de ruggenprik?. Ik voelde hem tijdens het zetten heel erg lopen en zeer doen in mijn rechterbil en been en heb het idee dat het steeds meer wordt.
pi_135027762
Omen L is pas in maart jarig maar hier staan de toettoet kado's ook al klaar O+ superleuk dus!
pi_135028675
Aaah GotC! :* Ik zou het niet weten. Misschien een kruikje erbij om hem een beetje loom te maken? (als hij niet ziek is, maar een beetje uit z'n hum..)
pi_135029264
Zo leuk Omen! Ow krijgt het vliegveld van toettoet en heeft al voor kerst wat wegdelen en Hetty gekregen :)

Huisarts vond het netelroos. Maar omdat het toch al 4 dagen zo is, vond ze wel belangrijk dat hij er nu iets voor kreeg. Een allergiedrankje. Ben benieuwd en nu op zoek naar de bron :{

Sneu fr van Sac :(

Ik heb geen last meer van de ruggenprik fr, wel van m'n buikwond en van pijn tussen m'n schouderbladen :(
pi_135029386
Gotc heeft hij verhoging? Dat zou je nog even kunnen checken. En als het echt heel afwijkend gedrag is en je hebt het idee dat hij ergens last van heeft kan je een zetpil geven. :*

Qua cadeaus krijgt ze dus die toet toet autobaan. En van een tante weet ik dat ze een pop krijgt. Ik was vroeger een echte poppenmoeder. O+
En ik wil ook nog een boerderij.

Ferrari ik heb nooit een ruggeprik gehad. Ik had al teveel ontsluiting toen ik in het ziekenhuis kwam
pi_135029451
Ahhh Loj wat sneu. En hopelijk weet je snel wat de bron is :*
pi_135029576
Loj wat sneu netelroos bij zo'n kleintje.

Ik heb nu ook nog heel veel pijn van mijn wond had ik bij ean niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')