Mij is verteld dat de termijn wanneer het zich uit iets zegt over de verhoogde kans op wel of niet, en dat het een 2e keer milder verloopt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja! Bij een vriendin van ons is er volgens mij gezegd dat er geen verhoogde risico's waren, maar ik weet niet in hoeverre dat per geval verschilt.
Goede tip, ik ren even die kant op! Ze ligt nu wel weer te drinken trouwens, maar bij lange na niet zo goed als normaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:01 schreef Kyara het volgende:
Skippy, vraag anders even na in het bv topic zodat je weet wat je nodig hebt. Niet alle huisartsen zijn even clever wat dat betreft. Willen dan alleen haar behandelen terwijl jij zelf ook moet enzo...
Succes en sterkte
Heb ik die niet gezien?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef Omentielvo het volgende:
Is Riley haar verjaardagscadeau niet leuk. Ik vond het zo leuk moet kopen. Nog drie weekjes maar. En de uitnodiging heb ik ook gemaakt en woensdag uitgedeeld
Die is zeker leuk! J. heeft gisteren de lanceerbaan voor de raceauto gehad, maar bij een vriendje vond ie de garage ook geweldig. De grote zus van vriendje speelde er ook heel veel mee geloof ik. Toet toet auto's zijn voor jongens en meisjes, absoluut!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef Omentielvo het volgende:
Is Riley haar verjaardagscadeau niet leuk. Ik vond het zo leuk moet kopen. Nog drie weekjes maar. En de uitnodiging heb ik ook gemaakt en woensdag uitgedeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |