Hij is nu bijna 3mnd toch? En boven de 5,5 kilo dan mag 120 of je snijdt hem in de lengte doormidden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef GotC het volgende:
Ah Loj wat vervelend..Hoop dat het drankje snel helpt.
FR, geen last ervan. Maar volgens mij heb ik sowieso geluk, merk helemaal niks meer van de ks/ruggenprik.
Limone, hij ligt nog steeds op me te slapen. Ook een soort kruik![]()
Omen, geen verhoging maar ik ga denk ik, als hij weer zo gaat doen, een zetpil geven. Heb alleen maar 120mg in huis, is dat erg? Hij weegt +- 6,5kg.
Ik las 'krukje' en ik kreeg tranen in mijn ogen. Je legt dat hulpeloze babietje toch niet op een krukje..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef Limone het volgende:
Aaah GotC!Ik zou het niet weten. Misschien een kruikje erbij om hem een beetje loom te maken? (als hij niet ziek is, maar een beetje uit z'n hum..)
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik las 'krukje' en ik kreeg tranen in mijn ogen. Je legt dat hulpeloze babietje toch niet op een krukje..
[..]
Ik las 'krukje' en ik kreeg tranen in mijn ogen. Je legt dat hulpeloze babietje toch niet op een krukje..
[..]
Dat wil ik ook graag weten!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef Cwen het volgende:
Hoe is het met T, Kyan, Isabel en de andere zielepietjes?
Dat ga ik opzoeken!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef Spirit82 het volgende:
Als jullie trouwens nog leuke dingetjes zoeken om te downloaden voor je baby, moet je eens zoeken op Minuscule, the private life of insects. Daar kwam mijn man mee aan en Isa vond het echt geweldig!
Luuk deed dat ook tot een maand geleden. En nu staat hij als de koning. Komt wel goed denk ik bij je meisje!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Loj, waar kan zoiets door veroorzaakt worden? Wel zielig! Hopelijk helpt het drankje.
Pijn tussen de schouderbladen... Ja, vooral 's nachts.
GotC, even temperaturen idd en vooral maar veel knuffelen!
Moet ik er iets mee dat Noor nog steeds door haar beentjes zakt als ik haar probeer te laten staan? Las dat ze dat met 5 maand al niet meer moeten doen...
Ik lees wel mee maar overdag posten lukt niet echt en dan voel ik me bezwaard om te reageren overzelf. Of in dit geval kyan.quote:
Met 37.3 heeft ze geen verhoging meer hoor. Dat is een prima temperatuur. Van 37.5 tot 38.5 is het verhoging. Vanaf 38.5 is het koorts. Hoe is de rest van de dag gegaan? Geen hogere temperaturen meer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:38 schreef LadyBlack het volgende:
Nog geslapen Loj? E viel om 0:00 als een blok in slaap, tot 5:30.
Nu 37,3 dus nog wat verhoging, maar mijn moeder ging toch maar naar de trein. Die wil echt graag oppassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |