quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef Kyara het volgende:
Mooi overzicht MM!
Leuke dag gehad vandaag? Wat heeft hij gekregen? Taart gegeten?
+2quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Boh Kyara, dat is wel een heftige constatering
Maar t geldt voor meer mensen dan je 'vroeger' dacht ja...
Goeie cadeaus!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef mousemicky het volgende:
Cupcake gegeten, helemaal op, klein hongermonstertje
Hij is nu de trotse eigenaar van een wheelybug (wil ie nog niet op, eerst nog even leren lopen), 2 toet toet auto's (voor de insiders, Hetty en Rob) en een set duplo.
Een cupcake maar?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Cupcake gegeten, helemaal op, klein hongermonstertje![]()
Hij is nu de trotse eigenaar van een wheelybug (wil ie nog niet op, eerst nog even leren lopen), 2 toet toet auto's (voor de insiders, Hetty en Rob) en een set duplo.
We hebben na de kerst een nieuwe kast gekocht voor al z'n speelgoed, hoezo overvloed
Oh gatver, zo is de werkgever van mijn man ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik baal ook stevig... zeker met mijn suffe baantje lijkt het mij geen enkel probleem als ik thuisblijf (onbetaald verlof he!!), maar nee hij begon over verantwoordelijkheid, en dat de werkgever van mijn vriend ook flexibel moest zijn bladiebla.. flikker toch op man je hebt geen idee waar je het over hebt![]()
Ohja, zo hatelijk is dat! Mijn man kan vaak thuiswerken en is erg flexibel in de indeling van zijn uren, dus negen van de tien keer neemt hij de kinderen voor zijn rekening als ze ziek zijn. Maar dan heeft hij soms wel een vergadering waar hij niet onderuit kan en dan ben ik degene die aan de beurt is. Vrij logisch, mijns inziens, maar ik krijg áltijd gezeikquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik baal ook stevig... zeker met mijn suffe baantje lijkt het mij geen enkel probleem als ik thuisblijf (onbetaald verlof he!!), maar nee hij begon over verantwoordelijkheid, en dat de werkgever van mijn vriend ook flexibel moest zijn bladiebla.. flikker toch op man je hebt geen idee waar je het over hebt![]()
Mijn leidinggevende heeft er vier en is er trots op dat ze wel eens ruzie heeft gekregen met een leraar van haar dochter omdat die er wat van zei toen ze haar kind met hoge koorts naar school stuurdequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef -mandy- het volgende:
Heel vaak zijn dat ook mensen zonder kinderen die zulke uitspraken doen denk ik.
Oh, had ik overheen gelezen! Komt goed iddquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh fijn! Ja, na ziekzijn is het altijd weer even zoeken he, die ervaring heb ik ook. Komt goed, gelukkig!
^^quote:
Ff samen laten spelen? Ow heeft er ook geen zin inquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:42 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand een slaapmiddel voor mijn baby?
Zetpil gegeven voor het slapengaan, maar die werkt iets te goed... madam is klaarwakker sinds 21:30 ofzo... en ik niet
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef Incantrix het volgende:
Bottom line: laat ze door hun kruis storten, chick. Wat jij thuis hebt zitten is het waardevolste ever en jíj bent de mamabeterschap voor je kleine mopje
Gelukkig wat uurtjes kunnen pakken dus!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:38 schreef LadyBlack het volgende:
Nog geslapen Loj? E viel om 0:00 als een blok in slaap, tot 5:30.
Nu 37,3 dus nog wat verhoging, maar mijn moeder ging toch maar naar de trein. Die wil echt graag oppassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |