abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135058223
Dames, veel plezier op de meet! O+ Hier druk met taarten bakken en een stuiterend Kleutertje (want: ZES!) maar wie weet zijn Sticker en ik er de volgende keer eindelijk eens bij. :)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:57:21 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135059569
Gefeliciteerd LE!!

En inderdaad, de meet vandaag! Veel plezier!! Volgende keer wil ik er ook weer bij zijn :Y
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:13:39 #228
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135059969
Wij zijn ook thuis gebleven hoor. Lauren heeft nog steeds koorts en als klap op de vuurpijl spyugde ze vannacht ons hele bed onder. Tel daarbij op dat ik flauwviel tijdens het verschonen van haar luier om half 5 vanochtend dat het een goed idee is om niet heen te gaan. Maar balen is het wel. Wanneer is de volgende meet?

Oh en le, gefeliciteerd met je schoolkind! (6 is geen kleuter meer!).

Ik zag nog supertoffe foto's van Caen O+

Lb, hoe gaat het met je meisje?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:17:12 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135060042
He pessie, dat klinkt niet best nee :{ Was je al bij de huisarts geweest?

Hier een benauwd meisje, waar ik 1,5 uur mee zoet ben geweest... straks maar Luuf kopen, en vannacht weer een ui onder haar bedje. Maar de koorts en verhoging zijn weg!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:30:15 #230
259886 pessie
pi_135060344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
He pessie, dat klinkt niet best nee :{ Was je al bij de huisarts geweest?

Hier een benauwd meisje, waar ik 1,5 uur mee zoet ben geweest... straks maar Luuf kopen, en vannacht weer een ui onder haar bedje. Maar de koorts en verhoging zijn weg!
Donderdag ben ik geweest. Toen kon het nog alle kanten op. Onderhand is de raspende ademhaling weg en hoest ze veel minder. Alleen de koorts blijft maar daar valt te onderdrukken met PCM. En het snotteren. Het enige waar ik me steeds meer zorgen over maak is dat ze te weinig plasluiers heeft. Maar goed, ze heeft ook diarree, dat helpot niet mee. Ze drinkt nog wel goed bij mij.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:53:30 #231
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135060983
Pessie :*

--

Fijn dat de koorts iig wel weg is LB!

--

Ruk. Ik heb een koortslip. Ik heb er last van sinds ik 2 jaar oud ben en eens in de x maanden krijg ik er een. Ik heb de afgelopen tijd preventief gesmeerd, maar het heeft niet geholpen.

Nou google ik normaal niet, omdat ik geen angstaanjagende verhalen wil lezen. Nu ben ik zo stom geweest om wel te googlen en lees ik dingen over hersenvliesontsteking etcetera, mondkapjes en weet ik het wat nog meer.

Ik had vanmorgen nog niet door dat ik een blaasje heb en dus heb ik haar in ieder geval nog een kusje op d'r buik gegeven, dicht bij d'r naveltje. Verder kan ik me niet zo goed herinneren wat ik nog meer gedaan heb.

Iemand tips over wat te doen zo lang ik het blaasje heb? Googlen durf ik niet meer.

Zucht. Het moeder zijn is allemaal al nieuw en spannend genoeg, en nu al de spruw en mijn koortslip.. Bah.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:03:06 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135061187
He bah skip...

Ik heb geen ervaring met koortslip dus ga even geen adviezen geven. Maar ruk is het zeker!
pi_135062326
Die pleistertjes die je erover heen kunt plakken, dat lijkt me nu wel 'fijn'.

In ieder geval even geen kusjes geven, hoe erg ook.
Vooral niet met je handen aan de koortslip zitten.

Verder is het vooral wachten tot dat de koortslip weer weg is.
pi_135062416
http://www.apotheek.nl/Me(...)spx?mId=10701&rId=67

Hier staan ook nog wat tips.
Zolang je je baby even niet knuffelt en kusjes geeft, is er weinig risico hoor.
pi_135062425
kun je de vk niet even bellen om te vragen wat het handigst is skips?
ik zou zelf zeggen zo'n pleister eroverheen en geen kusjes meer geven.

hier trouwens wel al een tijdje een slaapzakje omdat ze echt ijskoude handjes hand snachts. Dus zo'n pucakababy slaapzak gehaald, daar kun je d mouwtjes omklappen zodat ze dicht zijn, vindt het ideaal :)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:46:58 #236
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135062501
Ik heb een kwartier geleden de HAP maar even gebeld. Advies gekregen om vaak handen en tepels te wassen en niet te knuffelen. De kans dat ze enge dingen krijgt is klein omdat ze via de borstvoeding veel antistoffen meekrijgt :). Wel moeten we direct naar de huisarts als ze een blaasje krijgt.

Goede tip van die patches ymme! Ik smeer nu met gewone zinkgel, maar zo'n patch dekt het helemaal af natuurlijk.
pi_135062521
Dex slaapt ook in een winterslaapzak met mouwen.
Dit is ook omdat hij voorheen ingebakerd lag, en dit er ook redelijk voor zorgt dat hij niet teveel met zijn armen kan zwaaien. Ik stop hem dan ook in, met zijn armen naast zijn lijf.

Zojuist heeft manlief het ledikant in elkaar gezet. Vanavond gaat Dex voor het eerst in het ledikant slapen. En ik ben er enorm emo onder. Mijn kleine baby niet meer in zijn wiegje... Stop de tijd!
pi_135063332
pessie, dat klinkt eng.

LB, een van onze huisartsen zei dat kindjes juist benauwder kunnen worden van Luuf, die raadde het af om te gebruiken.

Mijn meisje werd vanmorgen weer wat beter wakker. Ze lijkt wat minder verstopt te zitten, maar ze hoest nog wel flink.

En skiks, sterkte, het lijkt mij ook lastig zo.
pi_135064874
Hier ook laatst het wiegje opgeruimd ymme, en deze weer terug gebracht naar m'n oma (familie wiegje).. Ook de gedachte dat er (zeer waarschijnlijk) geen kindje van ons meer in zal liggen maakte me treurig. En idd de gedachte dat ze zo snel groot wordt..

Skippy wat balen van je koortslip zeg. Hopelijk kan het kusje van vanmorgen geen kwaad en krijgt ze er geen last van.
Wel balen dat je nu niet lekker samen kunt knuffelen tot je er van af bent :'( lijkt me moeilijk.

Iedereen veel plezier op de meet. Hoor graag hoe het geweest is en natuurlijk ook graag foto's :P
Tja had graag er bij geweest maar moest werken (en vind het stiekum best nog een eind rijden, en weet niet of ik het aan zou durven hoor ;( )
pi_135064880
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Pessie :*

--

Fijn dat de koorts iig wel weg is LB!

--

Ruk. Ik heb een koortslip. Ik heb er last van sinds ik 2 jaar oud ben en eens in de x maanden krijg ik er een. Ik heb de afgelopen tijd preventief gesmeerd, maar het heeft niet geholpen.

Nou google ik normaal niet, omdat ik geen angstaanjagende verhalen wil lezen. Nu ben ik zo stom geweest om wel te googlen en lees ik dingen over hersenvliesontsteking etcetera, mondkapjes en weet ik het wat nog meer.

Ik had vanmorgen nog niet door dat ik een blaasje heb en dus heb ik haar in ieder geval nog een kusje op d'r buik gegeven, dicht bij d'r naveltje. Verder kan ik me niet zo goed herinneren wat ik nog meer gedaan heb.

Iemand tips over wat te doen zo lang ik het blaasje heb? Googlen durf ik niet meer.

Zucht. Het moeder zijn is allemaal al nieuw en spannend genoeg, en nu al de spruw en mijn koortslip.. Bah.
Hier hetzelfde verhaal...eerst een paar dagen geleden een koortslip, maar die heb ik in de kiem kunnen smoren met mijn hotkiss. Gister was ie helemaal weg en was ik zo blij dat ik K weer kon knuffelen en kussen.
Dus gisteravond na de voeding hem nog even gekust en geknuffeld en ineens voelde ik dat ik alweer een koortslip kreeg :( maar hier was ik dus te laat bij...gelijk in de stress omdat ik K net nog had gekust, maar durfde ook niet te googlen. Gelukkig heeft K nog nergens last van en hopelijk blijft het zo :) dus nu maar weer snel begonnen met foliumzuur ^O^
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:09:29 #241
259886 pessie
pi_135065396
Om 1 uur werdLauren koorts vrij wakker *O* . ze ligt er wel alweer in. Ze moet echt de ziekte er even uit slapen volgens mij. Oh, en ook een flinke plasluier, het lijkt allemaal weer de goede kant op te gaan.
pi_135067202
Ai Skip, dat is eng. Ik ben nu nog steeds op het panische af bang voor koortslippen :@ goed in de gaten houden en vanaf nu goed oppassen, meer kun je niet doen!

Pessie, fijn dat ze koortsvrij is!

En meisje van laiv ook weer wat opgeknapt!

En E. van LB ook al *O*

LE, gefeliciteerd met je grote!!

Jammer dat jullie niet allemaal op de meet waren, al ben ik bang dat het gebouw uit z'n voegen knapt als echt iedereen er was :+
E.
pi_135067256
Pessie, wat fijn dat het de goede kant op gaat! Met jou zelf ook?

Skip, wat naar! Zelf geen ervaring met koortslip, maar die patches lijken me een gouden tip!

Angela, voor jou hetzelfde dus! Hoe is het nu met K z'n hoest?

Gekke vraag: mijn baby doet tegenwoordig tijdens het spelen inademen en geluid maken tegelijk. Klinkt of ze stikt, maar zebis niet benauwd, het is alleen geluid. Herkent iemand dit?
Home is where the O+ is...
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:00:02 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135067377
Cwen, jup. Heeft Noor ook een tijd gedaan, vooral als ze lol had tijdens het spelen. En zo ineens kapte ze er ook weer mee.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135067435
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cwen, jup. Heeft Noor ook een tijd gedaan, vooral als ze lol had tijdens het spelen. En zo ineens kapte ze er ook weer mee.
Mooi! En ook dat ze er weer mee kapte - vind het heel naar klinken! Maar het is vast goed voor de stembanden :D
Home is where the O+ is...
pi_135067647
F doet dat naar buiten, ik noem dat de dinosaurus. Een beetje als een zombie O+
pi_135069121
Skippy balen zeg! Ik heb ook altijd koortslippen maar sinds ik lysine slik bijna nooit meer. L had laatst wel 1 blaasje op zn lip. Ha zei dat het een koortslip was maar het was heel snel weg en is bij 1 blaasje gebleven dus ik twijfel achteraf... Maar omdat hij ouder dan 6 mnd was was het niet zo gevaarlijk meer. Ik mocht er gewone koortslipzalf op doen. Alleen als het bleef uitbreiden of bij zijn oog kwam moest ik direct terugkomen.

De meet was O+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:49:10 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135072336
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
+1 :Y

Nu slaakt ze af en toe een kreetje, heel hoog!! O+
pi_135073532
Skippy wat balen van die koortslip :*

De meet was erg leuk O+
pi_135073894
De ziekenboeg dunt weer een beetje uit? Da's goed nieuws!
LE gefeliciteerd met je grote!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')