Donderdag ben ik geweest. Toen kon het nog alle kanten op. Onderhand is de raspende ademhaling weg en hoest ze veel minder. Alleen de koorts blijft maar daar valt te onderdrukken met PCM. En het snotteren. Het enige waar ik me steeds meer zorgen over maak is dat ze te weinig plasluiers heeft. Maar goed, ze heeft ook diarree, dat helpot niet mee. Ze drinkt nog wel goed bij mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
He pessie, dat klinkt niet best neeWas je al bij de huisarts geweest?
Hier een benauwd meisje, waar ik 1,5 uur mee zoet ben geweest... straks maar Luuf kopen, en vannacht weer een ui onder haar bedje. Maar de koorts en verhoging zijn weg!
Hier hetzelfde verhaal...eerst een paar dagen geleden een koortslip, maar die heb ik in de kiem kunnen smoren met mijn hotkiss. Gister was ie helemaal weg en was ik zo blij dat ik K weer kon knuffelen en kussen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Pessie
--
Fijn dat de koorts iig wel weg is LB!
--
Ruk. Ik heb een koortslip. Ik heb er last van sinds ik 2 jaar oud ben en eens in de x maanden krijg ik er een. Ik heb de afgelopen tijd preventief gesmeerd, maar het heeft niet geholpen.
Nou google ik normaal niet, omdat ik geen angstaanjagende verhalen wil lezen. Nu ben ik zo stom geweest om wel te googlen en lees ik dingen over hersenvliesontsteking etcetera, mondkapjes en weet ik het wat nog meer.
Ik had vanmorgen nog niet door dat ik een blaasje heb en dus heb ik haar in ieder geval nog een kusje op d'r buik gegeven, dicht bij d'r naveltje. Verder kan ik me niet zo goed herinneren wat ik nog meer gedaan heb.
Iemand tips over wat te doen zo lang ik het blaasje heb? Googlen durf ik niet meer.
Zucht. Het moeder zijn is allemaal al nieuw en spannend genoeg, en nu al de spruw en mijn koortslip.. Bah.
Mooi! En ook dat ze er weer mee kapte - vind het heel naar klinken! Maar het is vast goed voor de stembandenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cwen, jup. Heeft Noor ook een tijd gedaan, vooral als ze lol had tijdens het spelen. En zo ineens kapte ze er ook weer mee.
+1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cwen, jup. Heeft Noor ook een tijd gedaan, vooral als ze lol had tijdens het spelen. En zo ineens kapte ze er ook weer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |