quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze piept altijd wel een beetje als ik dat doe![]()
.
Ik heb de indruk dat het bij F juist daarom zo goed werktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Shandaly het volgende:
Soms mis ik hier een like-knop
Ik gebruik meestal ook geen slaapzakmouwen trouwens. Heb ze ooit eens bij Lars geprobeerd, en dat was geen succes. Werd het zo'n michelinmannetje van dat niets meer kon bewegen...
En Femke slaapt momenteel sowieso nog in 'zomer'slaapzakken...
Dat wat zij zegt!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 07:57 schreef Limone het volgende:
En veel plezier op de meet! Volgende keer kom ik ook. Doe ze de groetjes!
In het begin deed hij zijn handjes dan open en dan moest ik opletten dat er geen pinkjes of duimen achterblevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef hilliebillie het volgende:
Skip zolang m het niet koud heeft doe je niks verkeerd hoor.![]()
Ieder kind heeft weer andere behoeften ook om in te slapen.
Hier wel een lange mouwen slaapzak, en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Ik buig haar elleboog en stop dan haar hand in de mouw, duw dan zachtjes onder haar elleboog zodat ze haar arm strekt en dan zit de arm nagenoeg goed. Ooit nog even het handje het laatste stukje er uit halen of haar arm nog iets verder strekken. Eigenlijk de zelfde manier als ik bij een jasje doe.
(En volgens mij de rest van de lange mouwen kleren ook eigenlijk, voor mij de meest makkelijke manier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |