Je eigen kind is andersquote:Op zondag 5 januari 2014 08:25 schreef hugecooll het volgende:
Huilende baby's zijn voor mij na en minuutje echt achtergrondruisHeeft (had) niemand anders dit?
Ik neem aan dat dat vanzelf verandert als je zelf kinderen hebt?
Mja, nu is het idd de verantwoordelijkheid van iemand andersquote:Op zondag 5 januari 2014 08:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je eigen kind is andersdaar heb je gevoel en instincten bij, en je instinct zegt dat je kind je nodig heeft. Dat negeert veel lastiger
Haha, nou, in die zin dat ik het zo veel mogelijk uit de weg ging want ik vond baby's engquote:Op zondag 5 januari 2014 08:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, nu is het idd de verantwoordelijkheid van iemand anders
Maar voordat je een kind had, negeerde je dat gehuil van andere baby's toen ook onbewust?
Eng zelfsquote:Op zondag 5 januari 2014 08:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, nou, in die zin dat ik het zo veel mogelijk uit de weg ging want ik vond baby's eng
Zieliger misschien nog wel, omdat je kind dan al snel in een vicieuze cirkel zit..quote:Op zondag 5 januari 2014 08:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En nu kunnen jullie allemaal over me heen tuimelen met tips en trucs en me in de zeik zetten want slecht moeder, maar echt, been there, done that, got the t-shirt. We hebben echt de meest waanzinnige dingen geprobeerd, maar dit is soms het enige dat werkt. Als je kind letterlijk omvalt van vermoeidheid maar in alle toonaarden weigert te slapen is dat ook zielig
Je post komt een beetje veroordelend over. Ik ga er maar even van uit dat dat niet je bedoeling is! Iig fijn dat ditvoor jou werkt hoor, en dus vooral zo blijven doen maar hier werkt t dus niet. Oppakken is spelen, klimmen, haren trekken etc. Op mij slapen heeft ie niet meer gedaan sinds ie 4 maanden was...quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef Troeta het volgende:
Dat zijn momenten dat ik mijn baby's pak en met ze op de bed/bank ga liggen knuffelen, vallen ze ook in slaap.
En na 10 minuten lang heel hard huilen is het best logisch dat ze in slaap vallen, want dat huilen is uitputtend.
Ieder zijn manier hoor, maar baby's hoeven toch niet altijd te slapen als ze moe zijn? gewoon even rusten en lekker hangen kan ook.
Ja!quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 07:23 schreef Omentielvo het volgende:
L-E fijn dat het zo goed gegaan is de verjaardag. Hoe ga je Kleuter nu noemen nu hij geen kleuter meer is
Maar dan moet M. misschien ook maar mee, zodat hij ook wat langer slaaptquote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara voor jou dan maar elke week een meet als het voor zulke nachten zorgt![]()
NietKleuter is een goede naam
Nietquote:Op zondag 5 januari 2014 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij zit Isa weer in een sprongMan ik begin blij te worden dat ik morgen weer aan het werk mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |