SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wel jaquote:
Met opplaksnor van Freddiequote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met of zonder Freddie Mercury-masker.
quote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
I Want To Know What Love Is Journey
Mijn zus was gek van Meat Loaf, ik ken alleen zijn hitjesquote:
Zelf liedjes schrijven?quote:Op zondag 29 december 2013 18:49 schreef MaJo het volgende:
Ben nog altijd benieuwd wat hij nou niet doet
Skip a mealquote:Op zondag 29 december 2013 18:49 schreef MaJo het volgende:
eten waarschijnlijk...quote:Op zondag 29 december 2013 18:49 schreef MaJo het volgende:
Ik snap hem nu pasquote:Op zondag 29 december 2013 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
Hé, gehaktbrood op de radio. Hoe toevallig
Volgens mij vreemdgaan..quote:Op zondag 29 december 2013 18:49 schreef MaJo het volgende:
Beter laat dan nooit. Sommige van mijn matige plaatjes-grappen zijn totaal aan jullie voorbij gegaan.quote:
We gaan ze inlijstenquote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Sommige van mijn matige plaatjes-grappen zijn totaal aan jullie voorbij gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Post ze nog eens, genoeg ruimte voor topicuitbreidingquote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Sommige van mijn matige plaatjes-grappen zijn totaal aan jullie voorbij gegaan.
Creatief zijn Glitterquote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja maar toch niet op dit nummer...en in het cafe gebeurt het
Ik heb het een keer uitgezocht en volgens mij is het niet bekend.quote:
Een erg ruig privéleven leidt hij volgens mij niet, dus dat zou kunnen.quote:
Gewoon doorgaan jongen!! kan er wel om lachen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfdequote:
Dat haa;de ik er altijd uit.quote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het een keer uitgezocht en volgens mij is het niet bekend.
Karla Devito natuurlijkquote:
Ja. Wat die vrouw hem op het eind voor de voeten werpt, dat doet hij niet. Zingt-ie althans.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef Gehenna het volgende:
Hoe noem je Gehaktbrood dat Meatloaf zingt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welk liedje zingt hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef FritsFlits het volgende:
637 -- Survivor - Eye Of The Tiger
Rooaarrrrrrr
Beetje te algemeen inmiddelsquote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond zelf die van One Way Wind wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Okequote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond de grapjes bij Hello het leukst.
Straks het opkomstliedje van de mooiste club, na het bulletinquote:
Recap?quote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond de grapjes bij Hello het leukst.
hij was ook grappig...maar dat topic vliegt er hier doorheen dat je niet eens tijd hebt om overal op te reagerenquote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond zelf die van One Way Wind wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, hoe kan Foreigner zulke goeie intro's makenquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 29-12-2013 om 18:52:50Who-hoooo! Lekker uit m'n plaat nu. #top2000 #staatsomroep #linkserakkers reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ene Lorraine Crosby. Die overigens niet in de clip te zien is, net zo min als Ellen Foley bij die van Paradise By The Dashboard Light.quote:
Komt Leen weer ?quote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks het opkomstliedje van de mooiste club, na het bulletin
Is it mie/tea/w/e you're looking for?quote:
You never fok alone inderdaadquote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar tot you never walk alone komt straks
Familie van Bing?quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ene Lorraine Crosby. Die overigens niet in de clip te zien is, net zo min als Ellen Foley bij die van Paradise By The Dashboard Light.
Die is al geweestquote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar tot you never walk alone komt straks
Met BAquote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef Zaktabak het volgende:
Onlosmakend verbonden met die bazenfilm: Rocky
quote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de andere naast White Stripes dan?quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Homdeck het volgende:
MVG's nummer komt ook nog, allebei trouwens
Okquote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is it mie/tea/w/e you're looking for?
Z'n vraag beantwoorden
enz enz
Ohja meteen 2 achtereen, eerst PSV en dan Liverpoolquote:
Ome Geert gaat lossschhquote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 29-12-2013 om 18:52:50Who-hoooo! Lekker uit m'n plaat nu. #top2000 #staatsomroep #linkserakkers reageer retweet
En dan het derde deel ervan.quote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef Zaktabak het volgende:
Onlosmakend verbonden met die bazenfilm: Rocky
Begin van de opkomst is Shine on you crazy diamondquote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is de andere naast White Stripes dan?
quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
Dat zou je eerder van hem verwachten op JerusalemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Engelse club Blackpool heeft dit nummer als lijflied:quote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zou je eerder van hem verwachten op Jerusalem![]()
En vorig jaar.. en jaar daarvoor..quote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt dit jaar nog geen topic gemist.![]()
![]()
Ik wel alweer een paarquote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
![]()
Dat was Rocky IV alweer, waar Survivor ook nog een hitje aan dankte.quote:
Het viel me zo op.quote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En vorig jaar.. en jaar daarvoor..
Maar jij telt ze na?
JIj was er nietquote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef essnhills het volgende:
Ja hallo, ik verwachtte ninstens een topic verder te zijn
Ik snap niet dat mensen 2 uur in de rij willen staan voor een attractie waar ze dan ook nog eens geld voor moeten betalen...quote:
Het nieuws nu héquote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef essnhills het volgende:
nou hop posten danquote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef essnhills het volgende:
Vorig jaar ook al nietquote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ontdek net trouwens dat dit nummer NIET in de Top 2000 staat. Wordt proteststem volgend jaar, weet ik nu al.
Vanmiddag hoorde ik dat de wachttijd zelfs 3 uur wasquote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen 2 uur in de rij willen staan voor een attractie waar ze dan ook nog eens geld voor moeten betalen...
Moet je ervoor betalen?quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen 2 uur in de rij willen staan voor een attractie waar ze dan ook nog eens geld voor moeten betalen...
quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmiddag hoorde ik dat de wachttijd zelfs 3 uur was
alleen als je een plekje reserveert kost het geld toch?quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is toch gratis entree?quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohja dan is het welbweer logischquote:
Voor de Efteling betalen mensen ook geld om een paar uur in de rij te staan.quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dit is geen attractie, het zijn wat stoeltjes in een afgezet stukje zeilquote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op zondag 29 december 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben je gek als je in de rij gaat staan...
Net gekeken: voor het laatst in 2008. Identiek verloop met "Glad All Over". Ook deze had z'n hoogste positie in 1999, namelijk #936.quote:
Daar ben je de hele dagquote:Op zondag 29 december 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de Efteling betalen mensen ook geld om een paar uur in de rij te staan.
Iedereen was even aan het eten, ik wel tenminste.quote:Op zondag 29 december 2013 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohja dan is het welbweer logisch
Dat is gewoon ongezondquote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
![]()
Het effect ijlt nog even na. Wordt vanzelf weer beter.quote:Op zondag 29 december 2013 19:01 schreef FritsFlits het volgende:
Economische crisis voorbij.. hoor alleen maar mensen ontslagen worden
maar dan betaal je vooraf, en sta je niet in de rij om evt te horen dat de attractie vol zit.quote:Op zondag 29 december 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de Efteling betalen mensen ook geld om een paar uur in de rij te staan.
ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen was even aan het eten, ik wel tenminste.
Zowel solo als met zijn bandje niet.quote:
Hoop het, zie dat nog nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het effect ijlt nog even na. Wordt vanzelf weer beter.
en je moet volgens mij 15 euro betalen om bij beeld en geluid binnen te komen..dan is het top 2000 cafe gratisquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
en je moet volgens mij 15 euro betalen om bij beeld en geluid binnen te komen..dan is het top 2000 cafe gratis![]()
nu weet ik dus niet of je die 15 euro ook moet betalen als je niet naar beeld en geluid wil
betaal je wel 30 euro ofzo iets om 4 keer in het reuzenrad te mogen. Kan door ook niks bij voorstellen.quote:
Dit jaar een halve kilo afgevallen na kerstquote:
Nou nou, als de Grote Leider van de EU dat zegt zal het wel waar zijnquote:
Die was twee jaar geleden al irritantquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Die reclame met Tatjana begint ook irritant te worden.
Efteling heeft geen reuzenradquote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
betaal je wel 30 euro ofzo iets om 4 keer in het reuzenrad te mogen. Kan door ook niks bij voorstellen.
MVGquote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef Homdeck het volgende:
over een uurtje MVG![]()
nog even wat te eten in elkaar flansen
Was ie niet irritant danquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Wij.hadden hethier ook net over die irritante reclameblokken die gewoon ieder uur hetzelfde zijnquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Nu hoor je hem opeens elke uur...quote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die was twee jaar geleden al irritant
Hmm, de psychologische crisis is voorbij. Dit bij bedrijven en instanties. Psychologisch wil dan ook zeggen: vooruitkijkend. Alles wat in de economie gebeurt is vooruitkijken en psychologisch.quote:
dat was bij mij na 1 sec.quote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Was hij alquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Bij SR hadden we iedereen die video's op de stream tijdens het nieuws. Was ook irritantquote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar je hoort hem nu heel erg vaak.
Oeh, lekker wokken. Oestersausjequote:
Deze grap heb ik al eerder gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michael van Gerwen sluit zijn brieven af met:
mvg MvG
Ik ben alweer afgevallen, mn werkkleding is nu te groot en mn nog vrij nieuwe broek is te grootquote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit jaar een halve kilo afgevallen na kerstSnap niet hoe want ik heb wel veel gegeten en gedronken
Koos Stompe is helemaal niet dik.quote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef HPLC het volgende:
Ow Darten
Naar dikzakken met bier kijken
Toegegeven, soms vermakelijk
Zit in de standaard grappenmolen van elke Fokkerquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap heb ik al eerder gezien.
Of net om -:52 terwijl om -:57 het nieuws begon. Miste je net een tof gesprek voor een herhaling van een updatequote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij SR hadden we iedereen die video's op de stream tijdens het nieuws. Was ook irritant
Mighty Mousequote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mighty mouse pakt zijn tegenstander met 5-0 in, geen enkel probleem.
Nu wil ik niet zeggen dat ik beter ben in vooruitkijken. Maar op basis van statistiek verwacht ik niet dat dit de laatste keer is dat we "de crisis is voorbij" horen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hmm, de psychologische crisis is voorbij. Dit bij bedrijven en instanties. Psychologisch wil dan ook zeggen: vooruitkijkend. Alles wat in de economie gebeurt is vooruitkijken en psychologisch.
Wel een winnerquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh die gast:
[ afbeelding ]
Dat is wel een beetje een josti hoor
eet allesquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben alweer afgevallen, mn werkkleding is nu te groot en mn nog vrij nieuwe broek is te groot
(En dat ia best irritant)
Het is een held.quote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh die gast:
[ afbeelding ]
En leuke smsjesquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Of net om -:52 terwijl om -:57 het nieuws begon. Miste je net een tof gesprek voor een herhaling van een update
Ik zou volgende keer een groter plaatje zoeken.quote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh die gast:
[ afbeelding ]
net patatjes, bitterballen en een kipcorn op, en sla, en soepquote:
Mighty Mike, een groot denkerquote:Op zondag 29 december 2013 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een held.
[ afbeelding ]
Viel mij ook al opquote:Op zondag 29 december 2013 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die GIF-camerazooms gaat heerlijk op die beat
Komt nog wel...ik ben niet zo goed met plaatjesquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niemand heeft tot nu toe aangedurfd dat plaatje te posten.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:07 schreef Stickertje het volgende:
Wat is mijn computer langzaam met opstarten vandaag..
maar
hallo
En hoger.quote:
Misschien nog meer gaan FOK!ken dan maar? Weinig lichaamsbewegingquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben alweer afgevallen, mn werkkleding is nu te groot en mn nog vrij nieuwe broek is te groot
(En dat ia best irritant)
Halloquote:Op zondag 29 december 2013 19:07 schreef Stickertje het volgende:
maar
hallo
Hoiquote:Op zondag 29 december 2013 19:07 schreef Stickertje het volgende:
maar
hallo
Die kerels zijn echt te tofquote:
maar
hallo
maar
hallo
maar
hallo
Je bent net op tijd voor de cover van You'll Never Walk Alonequote:Op zondag 29 december 2013 19:07 schreef Stickertje het volgende:
maar
hallo
quote:Op zondag 29 december 2013 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
net patatjes, bitterballen en een kipcorn op, en sla, en soep
En dan komt hij nog een keer op 480.quote:
Nog meer? Dat kan nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien nog meer gaan FOK!ken dan maar? Weinig lichaamsbeweging
Welke?quote:Op zondag 29 december 2013 19:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dan komt hij nog een keer op 480.
Ordinary Piepelquote:
1x per jaar Top hoorquote:Op zondag 29 december 2013 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
Gevecht met mijn zusjes over de tv
Ordinary People.quote:
Supermichael?quote:Op zondag 29 december 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, klopt
Binnenkort zal Michael zijn nieuwe geuzennaam accepteren:
[ afbeelding ]
quote:
Leek me wel.een goede maaltijdquote:
Ha, een fout van Johannes! Dat was toch echt Wilfred.quote:Op zondag 29 december 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, klopt
Binnenkort zal Michael zijn nieuwe geuzennaam accepteren:
[ afbeelding ]
Rond die tijd stopje ik met kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 19:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]Een kenner! Gaat goed, geniet een beetje van de muziek zo vanaf mijn onbewoonde eilandje.
Weer zo'n mooie post van mij.quote:
Three little birds staat hogerquote:
Ah shit ik ook danquote:Op zondag 29 december 2013 19:10 schreef Stickertje het volgende:
awwwww ik zie net dat ik little green bag gemist heb
Ja, dat klopt ook wel.quote:
Was vorig uurquote:Op zondag 29 december 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah shit ik ook danWat staat die laag.
Niet zo tof doen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weer zo'n mooie post van mij.
Zin twee ontkracht zin één.quote:Op zondag 29 december 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is maar één club en dat is FC Groningen.
En SV Meppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |