quote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef FritsFlits het volgende:
637 -- Survivor - Eye Of The Tiger
Rooaarrrrrrr
Beetje te algemeen inmiddelsquote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond zelf die van One Way Wind wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Okequote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond de grapjes bij Hello het leukst.
Straks het opkomstliedje van de mooiste club, na het bulletinquote:
Recap?quote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond de grapjes bij Hello het leukst.
hij was ook grappig...maar dat topic vliegt er hier doorheen dat je niet eens tijd hebt om overal op te reagerenquote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond zelf die van One Way Wind wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, hoe kan Foreigner zulke goeie intro's makenquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 29-12-2013 om 18:52:50Who-hoooo! Lekker uit m'n plaat nu. #top2000 #staatsomroep #linkserakkers reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ene Lorraine Crosby. Die overigens niet in de clip te zien is, net zo min als Ellen Foley bij die van Paradise By The Dashboard Light.quote:
Komt Leen weer ?quote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks het opkomstliedje van de mooiste club, na het bulletin
Is it mie/tea/w/e you're looking for?quote:
You never fok alone inderdaadquote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar tot you never walk alone komt straks
Familie van Bing?quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ene Lorraine Crosby. Die overigens niet in de clip te zien is, net zo min als Ellen Foley bij die van Paradise By The Dashboard Light.
Die is al geweestquote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar tot you never walk alone komt straks
Met BAquote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef Zaktabak het volgende:
Onlosmakend verbonden met die bazenfilm: Rocky
quote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks het opkomstliedje van de mooiste club, na het bulletin
Wat is de andere naast White Stripes dan?quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Homdeck het volgende:
MVG's nummer komt ook nog, allebei trouwens
Okquote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is it mie/tea/w/e you're looking for?
Z'n vraag beantwoorden
enz enz
Ohja meteen 2 achtereen, eerst PSV en dan Liverpoolquote:
Ome Geert gaat lossschhquote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 29-12-2013 om 18:52:50Who-hoooo! Lekker uit m'n plaat nu. #top2000 #staatsomroep #linkserakkers reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |