SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Post ze nog eens, genoeg ruimte voor topicuitbreidingquote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Sommige van mijn matige plaatjes-grappen zijn totaal aan jullie voorbij gegaan.
Creatief zijn Glitterquote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja maar toch niet op dit nummer...en in het cafe gebeurt het
Ik heb het een keer uitgezocht en volgens mij is het niet bekend.quote:
Een erg ruig privéleven leidt hij volgens mij niet, dus dat zou kunnen.quote:
Gewoon doorgaan jongen!! kan er wel om lachen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Sommige van mijn matige plaatjes-grappen zijn totaal aan jullie voorbij gegaan.
Ik dacht precies hetzelfdequote:
Dat haa;de ik er altijd uit.quote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het een keer uitgezocht en volgens mij is het niet bekend.
Karla Devito natuurlijkquote:
Ja. Wat die vrouw hem op het eind voor de voeten werpt, dat doet hij niet. Zingt-ie althans.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef Gehenna het volgende:
Hoe noem je Gehaktbrood dat Meatloaf zingt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welk liedje zingt hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |