En dan het derde deel ervan.quote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef Zaktabak het volgende:
Onlosmakend verbonden met die bazenfilm: Rocky
Begin van de opkomst is Shine on you crazy diamondquote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is de andere naast White Stripes dan?
quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 29-12-2013 om 18:52:50Who-hoooo! Lekker uit m'n plaat nu. #top2000 #staatsomroep #linkserakkers reageer retweet
Dat zou je eerder van hem verwachten op JerusalemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Engelse club Blackpool heeft dit nummer als lijflied:quote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks het opkomstliedje van de mooiste club, na het bulletin
quote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zou je eerder van hem verwachten op Jerusalem![]()
En vorig jaar.. en jaar daarvoor..quote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt dit jaar nog geen topic gemist.![]()
![]()
Ik wel alweer een paarquote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt dit jaar nog geen topic gemist.![]()
![]()
Dat was Rocky IV alweer, waar Survivor ook nog een hitje aan dankte.quote:
Het viel me zo op.quote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En vorig jaar.. en jaar daarvoor..
Maar jij telt ze na?
JIj was er nietquote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef essnhills het volgende:
Ja hallo, ik verwachtte ninstens een topic verder te zijn
Ik snap niet dat mensen 2 uur in de rij willen staan voor een attractie waar ze dan ook nog eens geld voor moeten betalen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |