ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen was even aan het eten, ik wel tenminste.
Zowel solo als met zijn bandje niet.quote:
Hoop het, zie dat nog nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het effect ijlt nog even na. Wordt vanzelf weer beter.
en je moet volgens mij 15 euro betalen om bij beeld en geluid binnen te komen..dan is het top 2000 cafe gratisquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
en je moet volgens mij 15 euro betalen om bij beeld en geluid binnen te komen..dan is het top 2000 cafe gratis![]()
nu weet ik dus niet of je die 15 euro ook moet betalen als je niet naar beeld en geluid wil
betaal je wel 30 euro ofzo iets om 4 keer in het reuzenrad te mogen. Kan door ook niks bij voorstellen.quote:
Dit jaar een halve kilo afgevallen na kerstquote:
Nou nou, als de Grote Leider van de EU dat zegt zal het wel waar zijnquote:
Die was twee jaar geleden al irritantquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Die reclame met Tatjana begint ook irritant te worden.
Efteling heeft geen reuzenradquote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
betaal je wel 30 euro ofzo iets om 4 keer in het reuzenrad te mogen. Kan door ook niks bij voorstellen.
MVGquote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef Homdeck het volgende:
over een uurtje MVG![]()
nog even wat te eten in elkaar flansen
Was ie niet irritant danquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Wij.hadden hethier ook net over die irritante reclameblokken die gewoon ieder uur hetzelfde zijnquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Nu hoor je hem opeens elke uur...quote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die was twee jaar geleden al irritant
Hmm, de psychologische crisis is voorbij. Dit bij bedrijven en instanties. Psychologisch wil dan ook zeggen: vooruitkijkend. Alles wat in de economie gebeurt is vooruitkijken en psychologisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |