dat was bij mij na 1 sec.quote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Die reclame met Tatjana begint ook irritant te worden.
Was hij alquote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Die reclame met Tatjana begint ook irritant te worden.
Bij SR hadden we iedereen die video's op de stream tijdens het nieuws. Was ook irritantquote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar je hoort hem nu heel erg vaak.
Oeh, lekker wokken. Oestersausjequote:
Deze grap heb ik al eerder gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michael van Gerwen sluit zijn brieven af met:
mvg MvG
Ik ben alweer afgevallen, mn werkkleding is nu te groot en mn nog vrij nieuwe broek is te grootquote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit jaar een halve kilo afgevallen na kerstSnap niet hoe want ik heb wel veel gegeten en gedronken
Koos Stompe is helemaal niet dik.quote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef HPLC het volgende:
Ow Darten
Naar dikzakken met bier kijken
Toegegeven, soms vermakelijk
Zit in de standaard grappenmolen van elke Fokkerquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap heb ik al eerder gezien.
Of net om -:52 terwijl om -:57 het nieuws begon. Miste je net een tof gesprek voor een herhaling van een updatequote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij SR hadden we iedereen die video's op de stream tijdens het nieuws. Was ook irritant
Mighty Mousequote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mighty mouse pakt zijn tegenstander met 5-0 in, geen enkel probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |