Bij SR hadden we iedereen die video's op de stream tijdens het nieuws. Was ook irritantquote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar je hoort hem nu heel erg vaak.
Oeh, lekker wokken. Oestersausjequote:
Deze grap heb ik al eerder gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michael van Gerwen sluit zijn brieven af met:
mvg MvG
Ik ben alweer afgevallen, mn werkkleding is nu te groot en mn nog vrij nieuwe broek is te grootquote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit jaar een halve kilo afgevallen na kerstSnap niet hoe want ik heb wel veel gegeten en gedronken
Koos Stompe is helemaal niet dik.quote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef HPLC het volgende:
Ow Darten
Naar dikzakken met bier kijken
Toegegeven, soms vermakelijk
Zit in de standaard grappenmolen van elke Fokkerquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap heb ik al eerder gezien.
Of net om -:52 terwijl om -:57 het nieuws begon. Miste je net een tof gesprek voor een herhaling van een updatequote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij SR hadden we iedereen die video's op de stream tijdens het nieuws. Was ook irritant
Mighty Mousequote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mighty mouse pakt zijn tegenstander met 5-0 in, geen enkel probleem.
Nu wil ik niet zeggen dat ik beter ben in vooruitkijken. Maar op basis van statistiek verwacht ik niet dat dit de laatste keer is dat we "de crisis is voorbij" horen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hmm, de psychologische crisis is voorbij. Dit bij bedrijven en instanties. Psychologisch wil dan ook zeggen: vooruitkijkend. Alles wat in de economie gebeurt is vooruitkijken en psychologisch.
Wel een winnerquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh die gast:
[ afbeelding ]
Dat is wel een beetje een josti hoor
eet allesquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben alweer afgevallen, mn werkkleding is nu te groot en mn nog vrij nieuwe broek is te groot
(En dat ia best irritant)
Het is een held.quote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh die gast:
[ afbeelding ]
Dat is wel een beetje een josti hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |