SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ja, in 3D zagen ze de ijsberg wel en kwamen ze gewoon veilig aan in New York. Wel een stuk kortere film natuurlijk.quote:
Pure horror voor mijquote:Op zondag 29 december 2013 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Één van de beste film ooit
quote:Op zondag 29 december 2013 02:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, in 3D zagen ze de ijsberg wel en kwamen ze gewoon veilig aan in New York. Wel een stuk kortere film natuurlijk.
Ik vond dit wel lang genoegquote:Op zondag 29 december 2013 02:31 schreef FritsFlits het volgende:
Korte versie overigens. Duurde toch langer?
Zie hierbovenquote:Op zondag 29 december 2013 02:31 schreef FritsFlits het volgende:
Wel betere seksscenesquote:Op zondag 29 december 2013 02:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, in 3D zagen ze de ijsberg wel en kwamen ze gewoon veilig aan in New York. Wel een stuk kortere film natuurlijk.
Dat was het zinken...quote:Op zondag 29 december 2013 02:31 schreef FritsFlits het volgende:
Ach, ik snap ook wel dat het mensen aanspreekt. Dus ik begrijp best dat erop gestemd wordt. Ik vind het zelf tien keer niks.quote:Op zondag 29 december 2013 02:29 schreef Dven het volgende:
Waarschijnlijk een hoop gezeik in de komende drie minuten in dit topic. Maar ergens is het wel een fraai gecomponeerd nummer met een diepe tekst waar veel mensen en zeker geliefdes zich in kunnen vinden. Verdient een plaats in de top 1000 van de top 2000. Zeker en vast
Ahhh, ook Celine in 3d gezien?quote:Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie hierbovenDuurt normaliter veel langer. Jammer dat ze hem inkorten voor deze bagger
Kan je me al horenquote:Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef FritsFlits het volgende:
Het goede aan Titanic is Kate Winslet
quote:Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef FritsFlits het volgende:
Het goede aan Titanic is Kate Winslet
Leonardo die verzuipt
Dat is jouw goedrechtquote:Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, ik snap ook wel dat het mensen aanspreekt. Dus ik begrijp best dat erop gestemd wordt. Ik vind het zelf tien keer niks.
Ik heb haar haast gerokenquote:
Ik vind Celine een prachtige stem hebben en snap het helemaal, maar dit nummer...echt ik hoor liever een uur nagels op een schoolbord.quote:Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, ik snap ook wel dat het mensen aanspreekt. Dus ik begrijp best dat erop gestemd wordt. Ik vind het zelf tien keer niks.
Gelukkig mag je zo naar binnen met Marco Borsato.quote:Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef Uccie het volgende:
Orkaan eroverheen....giro 555 is weer geopend vannacht
Afgezonderd van de film. Het is denk ik wel één der meest herkende filmbeelden ooit. Zelfde voor het nummer. Al met al een zeer goed geslaagde compilatie. Of je er nu van houdt of nietquote:Op zondag 29 december 2013 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja je zag de hand op het raam nu met veel meer detaille!
Het houdt niet op...quote:Op zondag 29 december 2013 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig mag je zo naar binnen met Marco Borsato.
In het Frans kon ik haar wel uitstaan.quote:Op zondag 29 december 2013 02:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Celine een prachtige stem hebben en snap het helemaal, maar dit nummer...echt ik hoor liever een uur nagels op een schoolbord.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Celine een prachtige stem hebben en snap het helemaal, maar dit nummer...echt ik hoor liever een uur nagels op een schoolbord.
Dat duet met Barbra Streisand...het is vreselijk en prachtig tegelijkertijd.quote:Op zondag 29 december 2013 02:34 schreef Strani het volgende:
[..]
In het Frans kon ik haar wel uitstaan.
Het wordt hardstikke leuk!quote:Op zondag 29 december 2013 02:34 schreef Strani het volgende:
Ik hoop wel dat Ilse met een wat catchier liedje komt voor het songfestival.
Je hebt gelijk. Voor mij is het nummer veel te cheesy. De film zelf vond ik best goed.quote:Op zondag 29 december 2013 02:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgezonderd van de film. Het is denk ik wel één der meest herkende filmbeelden ooit. Zelfde voor het nummer. Al met al een zeer goed geslaagde compilatie. Of je er nu van houdt of niet
Aardig van je, welquote:
Nou ja, dit staat anders wel hoger dan de winnaar van 2012quote:Op zondag 29 december 2013 02:34 schreef Strani het volgende:
Ik hoop wel dat Ilse met een wat catchier liedje komt voor het songfestival.
Joehoequote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef FritsFlits het volgende:
Lekkere Bowie
Ik ga even plat, tot straks denk ik
quote:
Da's ook weer zo. Veelbelovendquote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, dit staat anders wel hoger dan de winnaar van 2012
Tot straks, ik pak nu nog een uur meequote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef FritsFlits het volgende:
Lekkere Bowie
Ik ga ook even een tukje doen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef FritsFlits het volgende:
Lekkere Bowie
quote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef Martinello het volgende:
Mooie ode aan het vroegere B-merk van de HEMA
[ afbeelding ]
Welke???quote:Op zondag 29 december 2013 02:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga ook even een tukje doen.
Straks weer terug voor het tweede nummer van mijn lijstje
Jawel hoor, dat kun je gewoon allemaal nazoeken. Het verdere verloop van deze Top 2000 is uitermate voorspelbaarquote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef Uccie het volgende:
[..]dank je...je weet niet wat er nog meer komt de komende uren
Ik zou het omdraaien...quote:Op zondag 29 december 2013 02:36 schreef Strani het volgende:
Ik ga even naar buiten en dan over een paar minuten Binnen.
Goed puntquote:Op zondag 29 december 2013 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat kun je gewoon allemaal nazoeken. Het verdere verloop van deze Top 2000 is uitermate voorspelbaar
Oh die is wel mooiquote:Op zondag 29 december 2013 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
819. Dat ik je mis-Maaike Ouboter
Ik heb geen ideequote:
Dan moet ik mijn beeldscherm even meedraaienquote:
Oke. Dan heeft de Top2000 geen fout gemaakt en liep ik even achter in mijn timechecklistquote:Op zondag 29 december 2013 02:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
was nr 883, is al geweest tussen 0:00 en 1:00
Ik dacht even een scoop te hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar er is besloten om dat nummer twee keer te draaien
En die van Marianne Faithfull op 27 decemberquote:Op zondag 29 december 2013 02:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Dan heeft de Top2000 geen fout gemaakt en liep ik even achter in mijn timechecklist
quote:Op zondag 29 december 2013 02:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn beeldscherm even meedraaien
Ewbankgodquote:Op zondag 29 december 2013 02:39 schreef Dven het volgende:
Net als met alle Marco nummers, Iedereen haat het maar iedereen kent em en nog beter, iedereen kan hem letter voor letter en woord voor woord meezingen. DAN HEB JE EEN TOPNUMMER GEMAAKT![]()
![]()
Ik houd niet van gecoverde stones liedjes die beter staan dan het origineel welke klassificaal hoger staan dan het origineelquote:Op zondag 29 december 2013 02:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
En die van Marianne Faithfull op 27 december
Ik ken dit wel, maar ik kan dit echt niet woord voor woord meezingen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:39 schreef Dven het volgende:
Net als met alle Marco nummers, Iedereen haat het maar iedereen kent em en nog beter, iedereen kan hem letter voor letter en woord voor woord meezingen. DAN HEB JE EEN TOPNUMMER GEMAAKT![]()
![]()
Het zijn ook niet zulke slechte nummers, maar de stem van marco doet me gewoon nietsquote:Op zondag 29 december 2013 02:39 schreef Dven het volgende:
![]()
De reden dat ben jijquote:Op zondag 29 december 2013 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken dit wel, maar ik kan dit echt niet woord voor woord meezingen.
Achterstevoren is voor mij dan weer geen probleem, spiegelschrift ook niet.quote:Op zondag 29 december 2013 02:40 schreef Strani het volgende:
[..]!kjilruutan gnissolpo nee koo si tad uoN
Mij ook niet. Wel veel jeugdsentiment en uiteindelijk gewoon een goed in elkaar gezet nummerquote:Op zondag 29 december 2013 02:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn ook niet zulke slechte nummers, maar de stem van marco doet me gewoon niets
Troost je met de gedachte dat er wel meer covers zijn die hoger scoren dan het origineel. En in veel gevallen is dat nog dik terecht ook.quote:Op zondag 29 december 2013 02:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd niet van gecoverde stones liedjes die beter staan dan het origineel welke klassificaal hoger staan dan het origineel
Jeugdsentiment alleen met die eerst cd waar Dromen zijn bedrog op staat, daarna eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 december 2013 02:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Mij ook niet. Wel veel jeugdsentiment en uiteindelijk gewoon een goed in elkaar gezet nummer
Er staat een cover van de stones hoger dan het nummer van de stones en de cover was ouder dan het nummer van de stones zelf. Snap jij het nog?quote:Op zondag 29 december 2013 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat er wel meer covers zijn die hoger scoren dan het origineel. En in veel gevallen is dat nog dik terecht ook.
*jongerquote:Op zondag 29 december 2013 02:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Er staat een cover van de stones hoger dan het nummer van de stones en de cover was ouder dan het nummer van de stones zelf. Snap jij het nog?
Waar nu dus geen sprake van is aangezien plek 1487 voor de coverquote:Op zondag 29 december 2013 02:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd niet van gecoverde stones liedjes die beter staan dan het origineel welke klassificaal hoger staan dan het origineel
Nee, maar ik zie dat ik al 21u aan het luisteren benquote:Op zondag 29 december 2013 02:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Er staat een cover van de stones hoger dan het nummer van de stones en de cover was ouder dan het nummer van de stones zelf. Snap jij het nog?
Nee, you've lost me.quote:Op zondag 29 december 2013 02:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb de laatste zoveel jaren gespendeerd aan de top2000 terwijl ik 3 relaties heb kunnen redden op hetzelfde momentquote:Op zondag 29 december 2013 02:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie dat ik al 21u aan het luisteren ben
Die laatste ben ik sowieso met je eens. Die eerste twee moet ik eerst horen. Gelukkig krijgen we zo Kasper Kooij weer achter de microfoon. Hoewel ik me vanavond minder aan Sander heb gestoord dan de afgelopen keren.quote:Op zondag 29 december 2013 02:46 schreef Uccie het volgende:
Het volgende uur opent gewoon met 3 nummers voor mij
Goodbye My Lover James Blunt
Georgia On My Mind Ray Charles
Message To My Girl Split Enz
quote:Op zondag 29 december 2013 02:46 schreef Dven het volgende:
Ik zag net 1 van de straathonden die we twee jaar geleden Ukkie hebben gedooptElke keer als we elkaar ontmoeten is het weer een fijn weerzien
Kan ik me inbeeldenquote:
Goodbye my lover is wel echt een enooooorm zeiknummer en zeker niet mijn favoriet...maar Jamesquote:Op zondag 29 december 2013 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die laatste ben ik sowieso met je eens. Die eerste twee moet ik eerst horen. Gelukkig krijgen we zo Kasper Kooij weer achter de microfoon. Hoewel ik me vanavond minder aan Sander heb gestoord dan de afgelopen keren.
Misschien helpt het om alle electrische apparaten uit te zetten.quote:
Ik vind James Blunt wel aardig, maar ik hoor dan toch liever James Morrison.quote:Op zondag 29 december 2013 02:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goodbye my lover is wel echt een enooooorm zeiknummer en zeker niet mijn favoriet...maar James
Elke nacht hetzelfde geklaagquote:Op zondag 29 december 2013 02:48 schreef Dven het volgende:
Ik wil opblijven maar het is welhaast vier uur 's nachts
Oh die is ook wel leuk om te horen, ja Blunt heeft een apart stemgeluid waar je van moet houden.quote:Op zondag 29 december 2013 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind James Blunt wel aardig, maar ik hoor dan toch liever James Morrison.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:49 schreef Martinello het volgende:
Goodbye My Lover![]()
[youtube][/youtube]
Ken ik niet, zou ik eens moeten opzoeken. Maar als jij het zegt, is het vast goed.quote:Op zondag 29 december 2013 02:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die is ook wel leuk om te horen, ja Blunt heeft een apart stemgeluid waar je van moet houden.
No Bravery is echt heel prachtig, vooral met zijn achtergrond. Maar die stemt nooit iemand, volgend jaar wel in mijn vrije keuze.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken ik niet, zou ik eens moeten opzoeken. Maar als jij het zegt, is het vast goed.
Thanks. Zal 'm later luisteren.quote:Op zondag 29 december 2013 02:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
gaat over zijn ervaringen in Kosovo als militair tijdens de balkanoorlog. Ik kreeg daar kippenvel van.
Welhaast gelijk een nummer dat de Top 2000 niet gered heeft. Amenoquote:
Ik mis van Enigma ook nog wel het nodige en Clannad trouwens ook.quote:Op zondag 29 december 2013 02:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Welhaast gelijk een nummer dat de Top 2000 niet gered heeft. Ameno
van Era. Ook mooi, inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2013 02:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Era en Enya, favorieten van mijn moeder tijdens het strijken "vroeger"quote:Op zondag 29 december 2013 02:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een Italiaanse dame introduceerde mij in die muziek. We hebben nachtenlang in verlaten kerkjes te Duitsland naar dat soort muziek geluisterd. Levenservaringquote:Op zondag 29 december 2013 02:58 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Era en Enya, favorieten van mijn moeder tijdens het strijken "vroeger"
Ik woon buiten de Centraal Europese Tijdquote:Op zondag 29 december 2013 03:01 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jij houdt de zomertijd nog aan?
Nee Uccie zit rechtop mee te zingenquote:Op zondag 29 december 2013 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Uccie weer in de foetushouding ligt, mensen...
Jeruzalem?quote:Op zondag 29 december 2013 03:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon buiten de Centraal Europese Tijd
Ah, Doe B!! Zeg dat dan meteen!quote:Op zondag 29 december 2013 03:03 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Doe B, niet dat dat veel duidelijk maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 29 december 2013 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.kpopstarz.com/(...)oe-b-rapper-dead.htm
Doe B dus.
Veliko Tarnovo. Nog zoveel mooierquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 03:05 schreef Dven het volgende:
Ongetwijfeld weer muziekkenners die dit haten. Maar wanneer puntje tot paaltje komt is dit zo goed en zo mooi samengesteld dat je jezelf muziekkenner tot en met mag noemen maar je niet over gevoel mag spreken wanneer je dit nummer niet met op z'n minst een vlucht van vocht vanuit je ooghoeken aanhoort
Het klinkt op zich goed, maar ik was te druk met typenquote:Op zondag 29 december 2013 03:05 schreef Dven het volgende:
Ongetwijfeld weer muziekkenners die dit haten. Maar wanneer puntje tot paaltje komt is dit zo goed en zo mooi samengesteld dat je jezelf muziekkenner tot en met mag noemen maar je niet over gevoel mag spreken wanneer je dit nummer niet met op z'n minst een vlucht van vocht vanuit je ooghoeken aanhoort
Dat kan slechterquote:Op zondag 29 december 2013 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Wie A zegt, moet ook B doen, volgens rapper Doe B.
Tot zover mijn slechtste grap van dit etmaal.
Geen idee. Maar het was blijkbaar het vermelden op het nieuws waard.quote:
Doet me denken aan vroeger als er dan een bekend iemand was overleden, ik aan mijn ouders vroeg "kennen jullie ..." en dat zij dan al zeiden, ach gos, is ie dood?quote:Op zondag 29 december 2013 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het was blijkbaar het vermelden op het nieuws waard.
Ik ook, maar zie ook een Abba en een Depeche Mode aan de horizon ..quote:Op zondag 29 december 2013 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig begint een beetje moe te worden![]()
Idemquote:Op zondag 29 december 2013 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
Psst... Stones!quote:Op zondag 29 december 2013 03:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook, maar zie ook een Abba en een Depeche Mode aan de horizon ..
Uccie ook, ik heb de tv uitgezet alleen nog geluid en die laat ik wel zachtjes aanstaan...als ik dan tussendoor wakker wordt dan hoor ik nog wat leuks. En de wekker voor 8u gezet, het uur met Clannad's In a Lifetimequote:Op zondag 29 december 2013 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
Oei, wordt een kort nachtje voor je. Of ga je daarna verder slapen?quote:Op zondag 29 december 2013 03:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie ook, ik heb de tv uitgezet alleen nog geluid en die laat ik wel zachtjes aanstaan...als ik dan tussendoor wakker wordt dan hoor ik nog wat leuks. En de wekker voor 8u gezet, het uur met Clannad's In a Lifetime
Die komt nóg later..quote:
Die ABBA was mijn oorspronkelijke doel...maar dat ga ik niet halenquote:Op zondag 29 december 2013 03:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook, maar zie ook een Abba en een Depeche Mode aan de horizon ..
Ergens positief maar voor nu zo hardquote:
Ja ergens in de middag ofzo. En ik kruip niet meteen achter mijn laptop om 8uquote:Op zondag 29 december 2013 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, wordt een kort nachtje voor je. Of ga je daarna verder slapen?
What can I say..quote:
Ik zet mijn wekker voor een nummer dat ik zelf al zovaak draai dat het geen nut heeftquote:Op zondag 29 december 2013 03:11 schreef Dven het volgende:
Wie laat ook tijdens het slapen de Top 2000 afspelen?
Gefeliciteerd. U behoort tot de categorie muziekfreakquote:Op zondag 29 december 2013 03:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zet mijn wekker voor een nummer dat ik zelf al zovaak draai dat het geen nut heeft
Ja stom hè, we kunnen alles luisteren waar en wanneer we willen en toch ga je er hier voor zitten.quote:Op zondag 29 december 2013 03:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zet mijn wekker voor een nummer dat ik zelf al zovaak draai dat het geen nut heeft
op dit moment voel ik me meer freak...ik ken buiten jullie ook geen mensen die dat doenquote:Op zondag 29 december 2013 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. U behoort tot de categorie muziekfreak
Zat je vanwege je vriendin in Bulgarije of om een andere reden?quote:Op zondag 29 december 2013 03:14 schreef Dven het volgende:
Net mijn achterstandse telefoonrekening betaald zodat ik deze week papa en mama en opa en oma en broertje en zusje in Nederland bellen kan
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 december 2013 03:15 schreef Uccie het volgende:
Maar nu echt slapentot morgen allemaal en slaap lekker voor degene die ook gaan!
Ik zet geen wekker voor een nummer hoorquote:Op zondag 29 december 2013 03:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
op dit moment voel ik me meer freak...ik ken buiten jullie ook geen mensen die dat doen
Totaal andere redenquote:Op zondag 29 december 2013 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zat je vanwege je vriendin in Bulgarije of om een andere reden?
Trustenquote:Op zondag 29 december 2013 03:15 schreef Uccie het volgende:
Maar nu echt slapentot morgen allemaal en slaap lekker voor degene die ook gaan!
En morgen gezond weer op!quote:Op zondag 29 december 2013 03:15 schreef Uccie het volgende:
Okéquote:Op zondag 29 december 2013 03:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Totaal andere redenIk leef niet graag in Nederland. Derhalve verblijf ik graag op een andere plek.
Daarentegen bemoei ik me nog wel graag met Nederland. Zoals een goed Nederlander bea.......
Bergen heb je in Nederland inderdaad niet.quote:Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef Dven het volgende:
Ik houd van bergen, warmte, hitte, zon, strand, zee, wouden, dieren, cultuur, historie, sneeuw en elementen. Vandaar
De rest ook maar in marginale waardequote:Op zondag 29 december 2013 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bergen heb je in Nederland inderdaad niet.
Gelukkig staat het origineel er ook in. Ik vind het sowieso een beetje dubieus dat dezelfde band met twee keer hetzelfde nummer in de lijst kan staan.quote:Op zondag 29 december 2013 03:19 schreef Rijpie het volgende:
Deze versie van Somebody to Love is trouwens pas sinds 2011 in de top2000 te vinden
Ik wilde typen 'it's all in me'quote:Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef Dven het volgende:
Ik houd van bergen, warmte, hitte, zon, strand, zee, wouden, dieren, cultuur, historie, sneeuw en elementen. Vandaar
Niet met dezelfde artiestnaam in ieder geval, deze somebody to love heeft als artiest ook enkel George Michaelquote:Op zondag 29 december 2013 03:20 schreef Dven het volgende:
Nog vaker 1 band 2 keer achter elkaar te vinden deze editie?
Hoort metquote:
Ik zou ze welhaast niet onderscheidenquote:Op zondag 29 december 2013 03:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Niet met dezelfde artiestnaam in ieder geval, deze somebody to love heeft als artiest ook enkel George Michael
Klopt niet. De betreffende EP (Five Live) is officieel genoteerd als:quote:Op zondag 29 december 2013 03:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Niet met dezelfde artiestnaam in ieder geval, deze somebody to love heeft als artiest ook enkel George Michael
Jammer. VInd het alles behalve geweldig en ik wil de stones horen en dan naar bed..quote:Op zondag 29 december 2013 03:27 schreef Elfletterig het volgende:
Zo, dit nummer duurt maar liefst 7:18 minuten, volgens de playlist...
In de top2000 lijst is deze dus inderdaad verkeerd betiteld (of be-artiest)quote:Op zondag 29 december 2013 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt niet. De betreffende EP (Five Live) is officieel genoteerd als:
George Michael And Queen With Lisa Stansfield
Track 1, die we net hoorden, is George Michael & Queen
Ik dacht al: wat komt die titel me bekend voor. Is eerder vanavond geweest, die versie.quote:Op zondag 29 december 2013 03:27 schreef Martinello het volgende:
Mooi, maar ik hoor toch liever Donna Summer.
Even volhouden nogquote:Op zondag 29 december 2013 03:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Jammer. VInd het alles behalve geweldig en ik wil de stones horen en dan naar bed..
Je kakt echt inquote:Op zondag 29 december 2013 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat komt die titel me bekend voor. Is eerder vanavond geweest, die versie.
10 jaar en 43 plekken verschil...quote:Op zondag 29 december 2013 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat komt die titel me bekend voor. Is eerder vanavond geweest, die versie.
Hierna nog een dikke 7 minuten, dan zijn de Stones aan de beurt.quote:Op zondag 29 december 2013 03:37 schreef Dven het volgende:
Als ze na vijf uur pas komen ga ik huilen
Radio 2 dus een keer ben ik blij met ongenadig hard afkappenquote:Op zondag 29 december 2013 03:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna nog een dikke 7 minuten, dan zijn de Stones aan de beurt.
Alles wordt redelijk braaf uitgespeeld hoor. De playlisten zijn vrij strak. De DJ hoeft slechts 54:42 minuten muziek te spelen, dit uur. Gisteren of eergisteren was er een uur bij met meer dan 57 minuten.quote:Op zondag 29 december 2013 03:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Radio 2 dus een keer ben ik blij met ongenadig hard afkappen
Het wordt laat. Ik wilde reageren op je vorige post maar ik heb er geen kwalitatieve puf meer voorquote:Op zondag 29 december 2013 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
Langzaam gaat het licht uit in dit topic
Ik hef mijn glas op jouw earl greyquote:
Het sloeg op Té Lau.. Ik consumeer koffiequote:
Geeft niet. Nog heeeeel even, dan komen de Stonesquote:Op zondag 29 december 2013 03:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Het wordt laat. Ik wilde reageren op je vorige post maar ik heb er geen kwalitatieve puf meer voor
Een bijna Elfletterig-achtig woordgrapje.quote:Op zondag 29 december 2013 03:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het sloeg op Té Lau.. Ik consumeer koffie
Ben ik eindelijk eens wakker ..quote:Op zondag 29 december 2013 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een bijna Elfletterig-achtig woordgrapje.![]()
En ik had het niet eens door.
Trustenquote:Op zondag 29 december 2013 03:48 schreef Dven het volgende:
Gasten, tijd om te vluchten voor een uur of watFijne nacht!
Moet straks weer een nieuw topic geopend worden hè?quote:
Te laat met welterusten zeggen, denk ik. Ik ga ook.quote:Op zondag 29 december 2013 03:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet straks weer een nieuw topic geopend worden hè?
Ik zwaai ook af.
Kun jij de playlist tm 7.00 posten?quote:Op zondag 29 december 2013 05:48 schreef 2cv het volgende:
Weet iemand waar ik de playlist van de Top 2000 CD - Editie 2013 kan vinden ?
Dankquote:Op zondag 29 december 2013 06:04 schreef 2cv het volgende:
Misschien is dit makkelijker:
799 The Rising Bruce Springsteen
798 You're Beautiful James Blunt
797 Charlie Brown Coldplay
796 Nightporter Japan
795 Belle Helene Doe Maar
794 Fool To Cry The Rolling Stones
793 Don't Dream It's Over Crowded House
792 Stuck In A Moment U2
791 Roundabout Yes
790 Wrong Novastar
789 Why Tell Me Why Anita Meyer
788 Are You Gonna Go My Way Lenny Kravitz
http://www.bol.com/nl/p/t(...)099200000021180456-4quote:Op zondag 29 december 2013 05:48 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij heb ik die gehoord toen ik lag te dromenquote:Op zondag 29 december 2013 04:36 schreef datismijnmening het volgende:
Nog even Maaike meepakken en dan weer slapen
Prima uur, minder maar ok liedjequote:Op zondag 29 december 2013 07:38 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben vannacht wakker geworden met betere nummers
Als je de jingles wil van de Top2000 moet je deze hebben:quote:Op zondag 29 december 2013 05:48 schreef 2cv het volgende:
Goeie relatiequote:Op zondag 29 december 2013 07:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik kan me een vriendin herinneren die dit met haar vriend als "hun nummer" had![]()
Kansloos dan inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |