De minste van de 4quote:
Komt ook alleen maar omdat ik The Who via hem heb leren kennenquote:Op zondag 29 december 2013 02:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De minste van de 4
Maar dan nog
quote:Op zondag 29 december 2013 02:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar omdat ik The Who via hem heb leren kennensentiment en emotie hè...
Kikker he?quote:Op zondag 29 december 2013 02:25 schreef FritsFlits het volgende:
Ik krijg altijd McCartney beelden bij dit
Het had ook zomaar een Beatles-nummer kunnen zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 02:25 schreef FritsFlits het volgende:
Ik krijg altijd McCartney beelden bij dit
Ik dacht dat als kind altijd.quote:Op zondag 29 december 2013 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het had ook zomaar een Beatles-nummer kunnen zijn.
Enigszins mee eens. Al is het tekstueel wel een heel fraai nummer hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 02:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Avond moet het ook hebben van radio2
Wel de beste Beatle-plaat dan!quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het had ook zomaar een Beatles-nummer kunnen zijn.
Die drums hèquote:Op zondag 29 december 2013 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wel de beste Beatle-plaat dan!
Avond mis ik in andere toplijstjes namelijk en in de Top2000 op 5quote:Op zondag 29 december 2013 02:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Enigszins mee eens. Al is het tekstueel wel een heel fraai nummer hoor.
Overigens moet ook Bohemian Rhapsody het van de Top2000 hebben. Bij lange na geen ultieme nummer 1! Maar wel het ultieme laatste nummer van het jaar
Vroege periode waar Paul nog de dienst uitmaakte. Dit had bijvoorbeeld zo van Wings kunnen zijnquote:Op zondag 29 december 2013 02:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor er weinig Beatlesque in
Kortom, een Elaikelaiset-rip offquote:Op zondag 29 december 2013 02:28 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een draak van een nummer dat ik ooit in een polka-versie heb uitgevoerd met een gelegenheids-coverband
Straniquote:Op zondag 29 december 2013 02:28 schreef Strani het volgende:
Oh wat erg.. wat verschrikkelijk erg. Celine Dion..
Wacht maar, zo komt Ilse.quote:Op zondag 29 december 2013 02:28 schreef Strani het volgende:
Hee, jou had ik vaker verwacht hierquote:Op zondag 29 december 2013 02:28 schreef Strani het volgende:
Nee want Céline Dion.quote:Op zondag 29 december 2013 02:29 schreef Dven het volgende:
Waarschijnlijk een hoop gezeik in de komende drie minuten in dit topic. Maar ergens is het wel een fraai gecomponeerd nummer met een diepe tekst waar veel mensen en zeker geliefdes zich in kunnen vinden. Verdient een plaats in de top 1000 van de top 2000. Zeker en vast
Niet bewust. Ik maak wel vaker grappen die anderen dan al gemaakt blijken te hebben. Eén van kloontjes dacht laatst nog leuk te zijn met oploskoffie, maar ja... - grap bleek ook al niet origineel meer.quote:Op zondag 29 december 2013 02:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kortom, een Elaikelaiset-rip off
Één van de beste films ooitquote:Op zondag 29 december 2013 02:30 schreef Uccie het volgende:
Oh nee...ook die beelden nog van die film
Alsof ik mijn trauma's vanavond nog niet genoeg heb herleefd
Ja, sorry. Ik ga beter m'n best doenquote:Op zondag 29 december 2013 02:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hee, jou had ik vaker verwacht hier
Liep die beter af?quote:Op zondag 29 december 2013 02:30 schreef Dven het volgende:
Laatst nog gezien in 3d. Alhoewel.. Jaar geleden alweer. Mooie herinnering wel
Eensquote:Op zondag 29 december 2013 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Één van de beste film ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |