Hij staat hier niet zo hard, maar inderdaad beetje mager geluidjequote:Op zondag 29 december 2013 02:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm.. klinkt niet echt geweldig qua geluidskwaliteit
Die is ook leukquote:Op zondag 29 december 2013 02:15 schreef Dven het volgende:
Matig nummer. IK hoor nog liever this aint a love song
Dat wil men tegenwoordig horen fritsquote:Op zondag 29 december 2013 02:15 schreef FritsFlits het volgende:
Zo plat klinkt Coldplay ook qua dynamiek, zo zonde
Ik weet het, het is niet om aan te horenquote:Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat wil met tegenwoordig horen frits
Had je nou mijn vraag al beantwoord of je zelf ook muziek maakt? (mogelijk heb ik er overheen gelezen)quote:Op zondag 29 december 2013 02:15 schreef FritsFlits het volgende:
Zo plat klinkt Coldplay ook qua dynamiek, zo zonde
Ik bedoelde daarmee eigen muziek als in.. dat op je computer staat, dus niet van de radio.quote:Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had je nou mijn vraag al beantwoord of je zelf ook muziek maakt? (mogelijk heb ik er overheen gelezen)
Live is het allemaal een stuk leuker..maar nu moet ik het hier mee doenquote:Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet het, het is niet om aan te horen
Ah ok, ik dacht dat je zelf ook dingen produceerde (in een band, dan wel op je computer)quote:Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee eigen muziek als in.. dat op je computer staat, dus niet van de radio.
Alles van Blufquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 02:18 schreef Dven het volgende:
Liever Van Dik Hout gehoord met Zo Stil In Mij
Ik zit in een hele andere hoek qua geluid. Heb vorig jaar zelf wel een pianonummer gemaakt, maar dat is privequote:Op zondag 29 december 2013 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je zelf ook dingen produceerde (in een band, dan wel op je computer)
Die film was veelbelovend eerste helftquote:
Mila Kunis maakte alles goed.quote:Op zondag 29 december 2013 02:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die film was veelbelovend eerste helftEn toen kwam de tweede helft...
Maar welke mooie nod's naar de klassieker uit 39
quote:Op zondag 29 december 2013 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens Blöf reizen vrouwen ZO door Europa:
[ afbeelding ]
Niet echt efficiënt, vind ik.
Ze was niet geweldig, maar wel leuk om naar te kijkenquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not sure if...quote:
Sowieso jammer dat ze Bulgarije niet pakkenquote:Op zondag 29 december 2013 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen kunnen dat gewoon wat beter. Dat vindt Blöf althans, getuige hun songtekst. Ik zou dat natuurlijk niet durven te zeggen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:20 schreef Uccie het volgende:
[..]dat komt omdat mannen altijd willen kaartlezen
Nee jij niet natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat gewoon wat beter. Dat vindt Blöf althans, getuige hun songtekst. Ik zou dat natuurlijk niet durven te zeggen.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste van mijn stemlijstje
Avond moet het ook hebben van radio2quote:Op zondag 29 december 2013 02:23 schreef Dven het volgende:
Zonder de tune had dit honderden plaatsen lager gestaan en zoniet uit de top2000. Schrikbarend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |