Hierna nog een dikke 7 minuten, dan zijn de Stones aan de beurt.quote:Op zondag 29 december 2013 03:37 schreef Dven het volgende:
Als ze na vijf uur pas komen ga ik huilen
Radio 2 dus een keer ben ik blij met ongenadig hard afkappenquote:Op zondag 29 december 2013 03:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna nog een dikke 7 minuten, dan zijn de Stones aan de beurt.
Alles wordt redelijk braaf uitgespeeld hoor. De playlisten zijn vrij strak. De DJ hoeft slechts 54:42 minuten muziek te spelen, dit uur. Gisteren of eergisteren was er een uur bij met meer dan 57 minuten.quote:Op zondag 29 december 2013 03:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Radio 2 dus een keer ben ik blij met ongenadig hard afkappen
Het wordt laat. Ik wilde reageren op je vorige post maar ik heb er geen kwalitatieve puf meer voorquote:Op zondag 29 december 2013 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
Langzaam gaat het licht uit in dit topic
Ik hef mijn glas op jouw earl greyquote:
Het sloeg op Té Lau.. Ik consumeer koffiequote:
Geeft niet. Nog heeeeel even, dan komen de Stonesquote:Op zondag 29 december 2013 03:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Het wordt laat. Ik wilde reageren op je vorige post maar ik heb er geen kwalitatieve puf meer voor
Een bijna Elfletterig-achtig woordgrapje.quote:Op zondag 29 december 2013 03:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het sloeg op Té Lau.. Ik consumeer koffie
Ben ik eindelijk eens wakker ..quote:Op zondag 29 december 2013 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een bijna Elfletterig-achtig woordgrapje.![]()
En ik had het niet eens door.
Trustenquote:Op zondag 29 december 2013 03:48 schreef Dven het volgende:
Gasten, tijd om te vluchten voor een uur of watFijne nacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |