Gelukkig staat het origineel er ook in. Ik vind het sowieso een beetje dubieus dat dezelfde band met twee keer hetzelfde nummer in de lijst kan staan.quote:Op zondag 29 december 2013 03:19 schreef Rijpie het volgende:
Deze versie van Somebody to Love is trouwens pas sinds 2011 in de top2000 te vinden
Ik wilde typen 'it's all in me'quote:Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef Dven het volgende:
Ik houd van bergen, warmte, hitte, zon, strand, zee, wouden, dieren, cultuur, historie, sneeuw en elementen. Vandaar
Niet met dezelfde artiestnaam in ieder geval, deze somebody to love heeft als artiest ook enkel George Michaelquote:Op zondag 29 december 2013 03:20 schreef Dven het volgende:
Nog vaker 1 band 2 keer achter elkaar te vinden deze editie?
Hoort metquote:
Ik zou ze welhaast niet onderscheidenquote:Op zondag 29 december 2013 03:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Niet met dezelfde artiestnaam in ieder geval, deze somebody to love heeft als artiest ook enkel George Michael
Klopt niet. De betreffende EP (Five Live) is officieel genoteerd als:quote:Op zondag 29 december 2013 03:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Niet met dezelfde artiestnaam in ieder geval, deze somebody to love heeft als artiest ook enkel George Michael
Jammer. VInd het alles behalve geweldig en ik wil de stones horen en dan naar bed..quote:Op zondag 29 december 2013 03:27 schreef Elfletterig het volgende:
Zo, dit nummer duurt maar liefst 7:18 minuten, volgens de playlist...
In de top2000 lijst is deze dus inderdaad verkeerd betiteld (of be-artiest)quote:Op zondag 29 december 2013 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt niet. De betreffende EP (Five Live) is officieel genoteerd als:
George Michael And Queen With Lisa Stansfield
Track 1, die we net hoorden, is George Michael & Queen
Ik dacht al: wat komt die titel me bekend voor. Is eerder vanavond geweest, die versie.quote:Op zondag 29 december 2013 03:27 schreef Martinello het volgende:
Mooi, maar ik hoor toch liever Donna Summer.
Even volhouden nogquote:Op zondag 29 december 2013 03:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Jammer. VInd het alles behalve geweldig en ik wil de stones horen en dan naar bed..
Je kakt echt inquote:Op zondag 29 december 2013 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat komt die titel me bekend voor. Is eerder vanavond geweest, die versie.
10 jaar en 43 plekken verschil...quote:Op zondag 29 december 2013 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat komt die titel me bekend voor. Is eerder vanavond geweest, die versie.
Hierna nog een dikke 7 minuten, dan zijn de Stones aan de beurt.quote:Op zondag 29 december 2013 03:37 schreef Dven het volgende:
Als ze na vijf uur pas komen ga ik huilen
Radio 2 dus een keer ben ik blij met ongenadig hard afkappenquote:Op zondag 29 december 2013 03:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna nog een dikke 7 minuten, dan zijn de Stones aan de beurt.
Alles wordt redelijk braaf uitgespeeld hoor. De playlisten zijn vrij strak. De DJ hoeft slechts 54:42 minuten muziek te spelen, dit uur. Gisteren of eergisteren was er een uur bij met meer dan 57 minuten.quote:Op zondag 29 december 2013 03:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Radio 2 dus een keer ben ik blij met ongenadig hard afkappen
Het wordt laat. Ik wilde reageren op je vorige post maar ik heb er geen kwalitatieve puf meer voorquote:Op zondag 29 december 2013 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
Langzaam gaat het licht uit in dit topic
Ik hef mijn glas op jouw earl greyquote:
Het sloeg op Té Lau.. Ik consumeer koffiequote:
Geeft niet. Nog heeeeel even, dan komen de Stonesquote:Op zondag 29 december 2013 03:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Het wordt laat. Ik wilde reageren op je vorige post maar ik heb er geen kwalitatieve puf meer voor
Een bijna Elfletterig-achtig woordgrapje.quote:Op zondag 29 december 2013 03:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het sloeg op Té Lau.. Ik consumeer koffie
Ben ik eindelijk eens wakker ..quote:Op zondag 29 december 2013 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een bijna Elfletterig-achtig woordgrapje.![]()
En ik had het niet eens door.
Trustenquote:Op zondag 29 december 2013 03:48 schreef Dven het volgende:
Gasten, tijd om te vluchten voor een uur of watFijne nacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |