What can I say..quote:
Ik zet mijn wekker voor een nummer dat ik zelf al zovaak draai dat het geen nut heeftquote:Op zondag 29 december 2013 03:11 schreef Dven het volgende:
Wie laat ook tijdens het slapen de Top 2000 afspelen?
Gefeliciteerd. U behoort tot de categorie muziekfreakquote:Op zondag 29 december 2013 03:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zet mijn wekker voor een nummer dat ik zelf al zovaak draai dat het geen nut heeft
Ja stom hè, we kunnen alles luisteren waar en wanneer we willen en toch ga je er hier voor zitten.quote:Op zondag 29 december 2013 03:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zet mijn wekker voor een nummer dat ik zelf al zovaak draai dat het geen nut heeft
op dit moment voel ik me meer freak...ik ken buiten jullie ook geen mensen die dat doenquote:Op zondag 29 december 2013 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. U behoort tot de categorie muziekfreak
Zat je vanwege je vriendin in Bulgarije of om een andere reden?quote:Op zondag 29 december 2013 03:14 schreef Dven het volgende:
Net mijn achterstandse telefoonrekening betaald zodat ik deze week papa en mama en opa en oma en broertje en zusje in Nederland bellen kan
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 december 2013 03:15 schreef Uccie het volgende:
Maar nu echt slapentot morgen allemaal en slaap lekker voor degene die ook gaan!
Ik zet geen wekker voor een nummer hoorquote:Op zondag 29 december 2013 03:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
op dit moment voel ik me meer freak...ik ken buiten jullie ook geen mensen die dat doen
Totaal andere redenquote:Op zondag 29 december 2013 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zat je vanwege je vriendin in Bulgarije of om een andere reden?
Trustenquote:Op zondag 29 december 2013 03:15 schreef Uccie het volgende:
Maar nu echt slapentot morgen allemaal en slaap lekker voor degene die ook gaan!
En morgen gezond weer op!quote:Op zondag 29 december 2013 03:15 schreef Uccie het volgende:
Okéquote:Op zondag 29 december 2013 03:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Totaal andere redenIk leef niet graag in Nederland. Derhalve verblijf ik graag op een andere plek.
Daarentegen bemoei ik me nog wel graag met Nederland. Zoals een goed Nederlander bea.......
Bergen heb je in Nederland inderdaad niet.quote:Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef Dven het volgende:
Ik houd van bergen, warmte, hitte, zon, strand, zee, wouden, dieren, cultuur, historie, sneeuw en elementen. Vandaar
De rest ook maar in marginale waardequote:Op zondag 29 december 2013 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bergen heb je in Nederland inderdaad niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |