Veliko Tarnovo. Nog zoveel mooierquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 03:05 schreef Dven het volgende:
Ongetwijfeld weer muziekkenners die dit haten. Maar wanneer puntje tot paaltje komt is dit zo goed en zo mooi samengesteld dat je jezelf muziekkenner tot en met mag noemen maar je niet over gevoel mag spreken wanneer je dit nummer niet met op z'n minst een vlucht van vocht vanuit je ooghoeken aanhoort
Het klinkt op zich goed, maar ik was te druk met typenquote:Op zondag 29 december 2013 03:05 schreef Dven het volgende:
Ongetwijfeld weer muziekkenners die dit haten. Maar wanneer puntje tot paaltje komt is dit zo goed en zo mooi samengesteld dat je jezelf muziekkenner tot en met mag noemen maar je niet over gevoel mag spreken wanneer je dit nummer niet met op z'n minst een vlucht van vocht vanuit je ooghoeken aanhoort
Dat kan slechterquote:Op zondag 29 december 2013 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Wie A zegt, moet ook B doen, volgens rapper Doe B.
Tot zover mijn slechtste grap van dit etmaal.
Geen idee. Maar het was blijkbaar het vermelden op het nieuws waard.quote:
Doet me denken aan vroeger als er dan een bekend iemand was overleden, ik aan mijn ouders vroeg "kennen jullie ..." en dat zij dan al zeiden, ach gos, is ie dood?quote:Op zondag 29 december 2013 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het was blijkbaar het vermelden op het nieuws waard.
Ik ook, maar zie ook een Abba en een Depeche Mode aan de horizon ..quote:Op zondag 29 december 2013 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig begint een beetje moe te worden![]()
Idemquote:Op zondag 29 december 2013 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
Psst... Stones!quote:Op zondag 29 december 2013 03:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook, maar zie ook een Abba en een Depeche Mode aan de horizon ..
Uccie ook, ik heb de tv uitgezet alleen nog geluid en die laat ik wel zachtjes aanstaan...als ik dan tussendoor wakker wordt dan hoor ik nog wat leuks. En de wekker voor 8u gezet, het uur met Clannad's In a Lifetimequote:Op zondag 29 december 2013 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
Oei, wordt een kort nachtje voor je. Of ga je daarna verder slapen?quote:Op zondag 29 december 2013 03:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie ook, ik heb de tv uitgezet alleen nog geluid en die laat ik wel zachtjes aanstaan...als ik dan tussendoor wakker wordt dan hoor ik nog wat leuks. En de wekker voor 8u gezet, het uur met Clannad's In a Lifetime
Die komt nóg later..quote:
Die ABBA was mijn oorspronkelijke doel...maar dat ga ik niet halenquote:Op zondag 29 december 2013 03:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook, maar zie ook een Abba en een Depeche Mode aan de horizon ..
Ergens positief maar voor nu zo hardquote:
Ja ergens in de middag ofzo. En ik kruip niet meteen achter mijn laptop om 8uquote:Op zondag 29 december 2013 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, wordt een kort nachtje voor je. Of ga je daarna verder slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |