van Era. Ook mooi, inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2013 02:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Welhaast gelijk een nummer dat de Top 2000 niet gered heeft. Ameno
Era en Enya, favorieten van mijn moeder tijdens het strijken "vroeger"quote:Op zondag 29 december 2013 02:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Welhaast gelijk een nummer dat de Top 2000 niet gered heeft. Ameno
Een Italiaanse dame introduceerde mij in die muziek. We hebben nachtenlang in verlaten kerkjes te Duitsland naar dat soort muziek geluisterd. Levenservaringquote:Op zondag 29 december 2013 02:58 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Era en Enya, favorieten van mijn moeder tijdens het strijken "vroeger"
Ik woon buiten de Centraal Europese Tijdquote:Op zondag 29 december 2013 03:01 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jij houdt de zomertijd nog aan?
Nee Uccie zit rechtop mee te zingenquote:Op zondag 29 december 2013 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Uccie weer in de foetushouding ligt, mensen...
Jeruzalem?quote:Op zondag 29 december 2013 03:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon buiten de Centraal Europese Tijd
Ah, Doe B!! Zeg dat dan meteen!quote:Op zondag 29 december 2013 03:03 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Doe B, niet dat dat veel duidelijk maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 29 december 2013 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.kpopstarz.com/(...)oe-b-rapper-dead.htm
Doe B dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |