Die laatste ben ik sowieso met je eens. Die eerste twee moet ik eerst horen. Gelukkig krijgen we zo Kasper Kooij weer achter de microfoon. Hoewel ik me vanavond minder aan Sander heb gestoord dan de afgelopen keren.quote:Op zondag 29 december 2013 02:46 schreef Uccie het volgende:
Het volgende uur opent gewoon met 3 nummers voor mij
Goodbye My Lover James Blunt
Georgia On My Mind Ray Charles
Message To My Girl Split Enz
quote:Op zondag 29 december 2013 02:46 schreef Dven het volgende:
Ik zag net 1 van de straathonden die we twee jaar geleden Ukkie hebben gedooptElke keer als we elkaar ontmoeten is het weer een fijn weerzien
Kan ik me inbeeldenquote:
Goodbye my lover is wel echt een enooooorm zeiknummer en zeker niet mijn favoriet...maar Jamesquote:Op zondag 29 december 2013 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die laatste ben ik sowieso met je eens. Die eerste twee moet ik eerst horen. Gelukkig krijgen we zo Kasper Kooij weer achter de microfoon. Hoewel ik me vanavond minder aan Sander heb gestoord dan de afgelopen keren.
Misschien helpt het om alle electrische apparaten uit te zetten.quote:
Ik vind James Blunt wel aardig, maar ik hoor dan toch liever James Morrison.quote:Op zondag 29 december 2013 02:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goodbye my lover is wel echt een enooooorm zeiknummer en zeker niet mijn favoriet...maar James
Elke nacht hetzelfde geklaagquote:Op zondag 29 december 2013 02:48 schreef Dven het volgende:
Ik wil opblijven maar het is welhaast vier uur 's nachts
Oh die is ook wel leuk om te horen, ja Blunt heeft een apart stemgeluid waar je van moet houden.quote:Op zondag 29 december 2013 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind James Blunt wel aardig, maar ik hoor dan toch liever James Morrison.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:49 schreef Martinello het volgende:
Goodbye My Lover![]()
[youtube][/youtube]
Ken ik niet, zou ik eens moeten opzoeken. Maar als jij het zegt, is het vast goed.quote:Op zondag 29 december 2013 02:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die is ook wel leuk om te horen, ja Blunt heeft een apart stemgeluid waar je van moet houden.
No Bravery is echt heel prachtig, vooral met zijn achtergrond. Maar die stemt nooit iemand, volgend jaar wel in mijn vrije keuze.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken ik niet, zou ik eens moeten opzoeken. Maar als jij het zegt, is het vast goed.
Thanks. Zal 'm later luisteren.quote:Op zondag 29 december 2013 02:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
gaat over zijn ervaringen in Kosovo als militair tijdens de balkanoorlog. Ik kreeg daar kippenvel van.
Welhaast gelijk een nummer dat de Top 2000 niet gered heeft. Amenoquote:
Ik mis van Enigma ook nog wel het nodige en Clannad trouwens ook.quote:Op zondag 29 december 2013 02:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Welhaast gelijk een nummer dat de Top 2000 niet gered heeft. Ameno
van Era. Ook mooi, inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2013 02:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Era en Enya, favorieten van mijn moeder tijdens het strijken "vroeger"quote:Op zondag 29 december 2013 02:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een Italiaanse dame introduceerde mij in die muziek. We hebben nachtenlang in verlaten kerkjes te Duitsland naar dat soort muziek geluisterd. Levenservaringquote:Op zondag 29 december 2013 02:58 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Era en Enya, favorieten van mijn moeder tijdens het strijken "vroeger"
Ik woon buiten de Centraal Europese Tijdquote:Op zondag 29 december 2013 03:01 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jij houdt de zomertijd nog aan?
Nee Uccie zit rechtop mee te zingenquote:Op zondag 29 december 2013 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Uccie weer in de foetushouding ligt, mensen...
Jeruzalem?quote:Op zondag 29 december 2013 03:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon buiten de Centraal Europese Tijd
Ah, Doe B!! Zeg dat dan meteen!quote:Op zondag 29 december 2013 03:03 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Doe B, niet dat dat veel duidelijk maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 29 december 2013 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.kpopstarz.com/(...)oe-b-rapper-dead.htm
Doe B dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |