Ik ga ook even een tukje doen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef FritsFlits het volgende:
Lekkere Bowie
Ik ga even plat, tot straks denk ik
quote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef Martinello het volgende:
Mooie ode aan het vroegere B-merk van de HEMA
[ afbeelding ]
Welke???quote:Op zondag 29 december 2013 02:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga ook even een tukje doen.
Straks weer terug voor het tweede nummer van mijn lijstje
Jawel hoor, dat kun je gewoon allemaal nazoeken. Het verdere verloop van deze Top 2000 is uitermate voorspelbaarquote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef Uccie het volgende:
[..]dank je...je weet niet wat er nog meer komt de komende uren
Ik zou het omdraaien...quote:Op zondag 29 december 2013 02:36 schreef Strani het volgende:
Ik ga even naar buiten en dan over een paar minuten Binnen.
Goed puntquote:Op zondag 29 december 2013 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat kun je gewoon allemaal nazoeken. Het verdere verloop van deze Top 2000 is uitermate voorspelbaar
Oh die is wel mooiquote:Op zondag 29 december 2013 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
819. Dat ik je mis-Maaike Ouboter
Ik heb geen ideequote:
Dan moet ik mijn beeldscherm even meedraaienquote:
Oke. Dan heeft de Top2000 geen fout gemaakt en liep ik even achter in mijn timechecklistquote:Op zondag 29 december 2013 02:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
was nr 883, is al geweest tussen 0:00 en 1:00
Ik dacht even een scoop te hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar er is besloten om dat nummer twee keer te draaien
En die van Marianne Faithfull op 27 decemberquote:Op zondag 29 december 2013 02:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Dan heeft de Top2000 geen fout gemaakt en liep ik even achter in mijn timechecklist
quote:Op zondag 29 december 2013 02:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn beeldscherm even meedraaien
Ewbankgodquote:Op zondag 29 december 2013 02:39 schreef Dven het volgende:
Net als met alle Marco nummers, Iedereen haat het maar iedereen kent em en nog beter, iedereen kan hem letter voor letter en woord voor woord meezingen. DAN HEB JE EEN TOPNUMMER GEMAAKT![]()
![]()
Ik houd niet van gecoverde stones liedjes die beter staan dan het origineel welke klassificaal hoger staan dan het origineelquote:Op zondag 29 december 2013 02:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
En die van Marianne Faithfull op 27 december
Ik ken dit wel, maar ik kan dit echt niet woord voor woord meezingen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:39 schreef Dven het volgende:
Net als met alle Marco nummers, Iedereen haat het maar iedereen kent em en nog beter, iedereen kan hem letter voor letter en woord voor woord meezingen. DAN HEB JE EEN TOPNUMMER GEMAAKT![]()
![]()
Het zijn ook niet zulke slechte nummers, maar de stem van marco doet me gewoon nietsquote:Op zondag 29 december 2013 02:39 schreef Dven het volgende:
![]()
De reden dat ben jijquote:Op zondag 29 december 2013 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken dit wel, maar ik kan dit echt niet woord voor woord meezingen.
Achterstevoren is voor mij dan weer geen probleem, spiegelschrift ook niet.quote:Op zondag 29 december 2013 02:40 schreef Strani het volgende:
[..]!kjilruutan gnissolpo nee koo si tad uoN
Mij ook niet. Wel veel jeugdsentiment en uiteindelijk gewoon een goed in elkaar gezet nummerquote:Op zondag 29 december 2013 02:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn ook niet zulke slechte nummers, maar de stem van marco doet me gewoon niets
Troost je met de gedachte dat er wel meer covers zijn die hoger scoren dan het origineel. En in veel gevallen is dat nog dik terecht ook.quote:Op zondag 29 december 2013 02:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd niet van gecoverde stones liedjes die beter staan dan het origineel welke klassificaal hoger staan dan het origineel
Jeugdsentiment alleen met die eerst cd waar Dromen zijn bedrog op staat, daarna eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 december 2013 02:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Mij ook niet. Wel veel jeugdsentiment en uiteindelijk gewoon een goed in elkaar gezet nummer
Er staat een cover van de stones hoger dan het nummer van de stones en de cover was ouder dan het nummer van de stones zelf. Snap jij het nog?quote:Op zondag 29 december 2013 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat er wel meer covers zijn die hoger scoren dan het origineel. En in veel gevallen is dat nog dik terecht ook.
*jongerquote:Op zondag 29 december 2013 02:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Er staat een cover van de stones hoger dan het nummer van de stones en de cover was ouder dan het nummer van de stones zelf. Snap jij het nog?
Waar nu dus geen sprake van is aangezien plek 1487 voor de coverquote:Op zondag 29 december 2013 02:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd niet van gecoverde stones liedjes die beter staan dan het origineel welke klassificaal hoger staan dan het origineel
Nee, maar ik zie dat ik al 21u aan het luisteren benquote:Op zondag 29 december 2013 02:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Er staat een cover van de stones hoger dan het nummer van de stones en de cover was ouder dan het nummer van de stones zelf. Snap jij het nog?
Nee, you've lost me.quote:Op zondag 29 december 2013 02:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb de laatste zoveel jaren gespendeerd aan de top2000 terwijl ik 3 relaties heb kunnen redden op hetzelfde momentquote:Op zondag 29 december 2013 02:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie dat ik al 21u aan het luisteren ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |