Ik vind Celine een prachtige stem hebben en snap het helemaal, maar dit nummer...echt ik hoor liever een uur nagels op een schoolbord.quote:Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, ik snap ook wel dat het mensen aanspreekt. Dus ik begrijp best dat erop gestemd wordt. Ik vind het zelf tien keer niks.
Gelukkig mag je zo naar binnen met Marco Borsato.quote:Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef Uccie het volgende:
Orkaan eroverheen....giro 555 is weer geopend vannacht
Afgezonderd van de film. Het is denk ik wel één der meest herkende filmbeelden ooit. Zelfde voor het nummer. Al met al een zeer goed geslaagde compilatie. Of je er nu van houdt of nietquote:Op zondag 29 december 2013 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja je zag de hand op het raam nu met veel meer detaille!
Het houdt niet op...quote:Op zondag 29 december 2013 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig mag je zo naar binnen met Marco Borsato.
In het Frans kon ik haar wel uitstaan.quote:Op zondag 29 december 2013 02:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Celine een prachtige stem hebben en snap het helemaal, maar dit nummer...echt ik hoor liever een uur nagels op een schoolbord.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Celine een prachtige stem hebben en snap het helemaal, maar dit nummer...echt ik hoor liever een uur nagels op een schoolbord.
Dat duet met Barbra Streisand...het is vreselijk en prachtig tegelijkertijd.quote:Op zondag 29 december 2013 02:34 schreef Strani het volgende:
[..]
In het Frans kon ik haar wel uitstaan.
Het wordt hardstikke leuk!quote:Op zondag 29 december 2013 02:34 schreef Strani het volgende:
Ik hoop wel dat Ilse met een wat catchier liedje komt voor het songfestival.
Je hebt gelijk. Voor mij is het nummer veel te cheesy. De film zelf vond ik best goed.quote:Op zondag 29 december 2013 02:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgezonderd van de film. Het is denk ik wel één der meest herkende filmbeelden ooit. Zelfde voor het nummer. Al met al een zeer goed geslaagde compilatie. Of je er nu van houdt of niet
Aardig van je, welquote:
Nou ja, dit staat anders wel hoger dan de winnaar van 2012quote:Op zondag 29 december 2013 02:34 schreef Strani het volgende:
Ik hoop wel dat Ilse met een wat catchier liedje komt voor het songfestival.
Joehoequote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef FritsFlits het volgende:
Lekkere Bowie
Ik ga even plat, tot straks denk ik
quote:
Da's ook weer zo. Veelbelovendquote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, dit staat anders wel hoger dan de winnaar van 2012
Tot straks, ik pak nu nog een uur meequote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef FritsFlits het volgende:
Lekkere Bowie
Ik ga even plat, tot straks denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |