SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
ja johquote:
The Final Countdown...die is zo fout dat het weer goed wordtquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:24 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoop wel dat Europe al geweest is
er alquote:
twee keer inquote:
Je bent gewoon Populair Ucciequote:
Ja Blofquote:
Nee..het is een beetje genantquote:
Mijn Duits leraar was eerst nogal streng, dus ik moest en zou al die regeltjes volgen, dus ik haalde alleen maar onvoldoendesquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was een ster in het halen van onvoldoendes voor FransDuits ging later beter
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 jaar geleden haalden we topic 96 niet
Ahja vannacht met jouw topic natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die stond
[..]
er al
[..]
twee keer in
Wel louter topkwaliteit toen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 jaar geleden haalden we topic 96 niet
Toen was het nog rustig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Dit is een serieus verhaal...maar Duits..ik heb nog nooit zovaak een 2 gehaaldquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn Duits leraar was eerst nogal streng, dus ik moest en zou al die regeltjes volgen, dus ik haalde alleen maar onvoldoendes![]()
En na een goed gesprek met mijn mentor erbij moest ik wel de regeltjes leren () maar hoefde ik ze niet meer toe te passen, en toen ging ik net als bij Frans en Engels 9's en 10'en halen
![]()
Nu ook natuurlijkquote:
Heerlijk.quote:
Mooi jaartje was dat jaquote:
Net zo goed en slecht als Stan Bushquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
The Final Countdown...die is zo fout dat het weer goed wordt
En ook een paar Beatles natuurlijkquote:
Same old same old dusquote:
Ik geloof niet dat ik bij Duits in al die jaren nog wat bijgeleerd heb, ik kon zelfs docenten verbeterenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is een serieus verhaal...maar Duits..ik heb nog nooit zovaak een 2 gehaald
En dat heel lang zoeken bij de instrumentalsquote:
Wel lang doorgeslapenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ook een paar Beatles natuurlijk
[..]
Same old same old dus
Die is gewoon geweldigquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net zo goed en slecht als Stan Bush
Drumsheetsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dat heel lang zoeken bij de instrumentals
Die heb ik inderdaad tot nog toe gemist.quote:
Niks veranderd dusquote:
quote:Connemara (Iers: Conamara) is de naam van het westelijke deel van het Ierse graafschap Galway, Ierland. Het is zeer dunbevolkt. Alleen langs de kust, aan de Baai van Galway liggen een aantal kleine dorpjes zoals An Spidéal en Letterfrack. Een iets groter dorp, Clifden, ligt in het uiterste westen van Connemara, aan de Atlantische Oceaan
Het landschap wordt gekenmerkt door uitgestrekte hoogveengebieden. Door de weidsheid van het landschap zijn bijna overal in Connemara steeds de Twelve Bens zichtbaar. Dit is de streek waar de Connemara pony haar herkomst heeft.
Waarschijnlijk mede door de geïsoleerde ligging heeft de oorspronkelijke Ierse taal zich hier goed kunnen handhaven. Een aanzienlijk deel van Connemara hoort bij de Gaeltacht, de gebieden waar Iers nog dagelijks wordt gesproken.
De Franse zanger Michel Sardou heeft de streek bezongen in zijn grootste hit: Les Lacs du Connemara.
Ik heb er 2 gepost, 1 van een die er niet in stondquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad tot nog toe gemist.
Ik spreek nu nog vloeibaar steenkolenduitsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik bij Duits in al die jaren nog wat bijgeleerd heb, ik kon zelfs docenten verbeteren
@Sanderdeheer schijnt het geweldig te vinden.quote:
quote:
14 uurquote:
Vooral erbij zetten dat Sander zelf geweldig isquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
@Sanderdeheer schijnt het geweldig te vinden.
Doe even normaal man.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is een serieus verhaal...maar Duits..ik heb nog nooit zovaak een 2 gehaald
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
14 uurEn ik ga zo nog een tukkie doen denk ik
Ware het niet dat in de film waar het nummer bekend van is zo'n beetje alle 'oude' transformers worden afgeslacht in het eerste kwartier, om een nieuwe speelgoedlijn te marketen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is gewoon geweldig![]()
![]()
Transformers zoals ze bedoelt zijn!!
Wat moeten wij hier eigenlijk mee?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haalde eigenlijk overal hoge cijfers voorBhelave de eerst tijd voor Duits, en 1 keer had ik een 2,7 voor Wiskunde
Ik had een blackout tijdens het tentamen, maar goed, gewoon herkanst en toen was het wel goed
En een keer een 1,3 gehaald voor Frans, maar toen was ik de avond van te voren achterover van een podium gevallen met m'n achterhoofd op een stoel en bleek ik achteraf een flinke hersenschudding te hebbenIk was gewoon naar school want 1e uur Frans tentamen, en toen ik daar eenmaal was wist ik niet eens meer waar ik me ook al weer ziek moest melden, of wat het telefoonnummer van mijn ouders wist
![]()
Die toets is uiteindelijk niet op mijn cijferlijst terecht gekomen
De andere helft begint in elk geval goed.quote:
Gewoon negerenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moeten wij hier eigenlijk mee?
Iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef Micson het volgende:
Wel even leuk dit, na die saaie plaat van net.
Het is hier geen dagboek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moeten wij hier eigenlijk mee?
Zodat hij weer kan zeggen: De Heer zij met u!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vooral erbij zetten dat Sander zelf geweldig is
We gaan wel naar een record aantal topicsquote:
Naast dat kerst wel latertjes waren heb ik ook het chronisch vermoeidheidsyndroom dus heb meer slaap nodig dan anderenquote:
Eindexamen Duits had ik iets van een 9quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haalde eigenlijk overal hoge cijfers voorBhelave de eerst tijd voor Duits, en 1 keer had ik een 2,7 voor Wiskunde
Ik had een blackout tijdens het tentamen, maar goed, gewoon herkanst en toen was het wel goed
En een keer een 1,3 gehaald voor Frans, maar toen was ik de avond van te voren achterover van een podium gevallen met m'n achterhoofd op een stoel en bleek ik achteraf een flinke hersenschudding te hebbenIk was gewoon naar school want 1e uur Frans tentamen, en toen ik daar eenmaal was wist ik niet eens meer waar ik me ook al weer ziek moest melden, of wat het telefoonnummer van mijn ouders wist
![]()
Je mag gewoon z'n naam zeggen hoor.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Naast dat kerst wel latertjes waren heb ik ook het chronisch vermoeidheidsyndroom dus heb meer slaap nodig dan anderen
Schaam je!quote:
Ik prefereer Ambr0.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je mag gewoon z'n naam zeggen hoor.
Ambrosius (Oh Ambrosius)
..iets anders doen dan zingen?quote:
Oerend Hard staat op 275.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Berkery het volgende:
Staat Normaal ook in de lijst? Ik heb Grolsch in de koelkast liggen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
..iets anders doen dan zingen?
Een 9quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Eindexamen Duits had ik iets van een 9Frans heb ik maar een jaar of 2 gehad
Op 275, en Grolschquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Berkery het volgende:
Staat Normaal ook in de lijst? Ik heb Grolsch in de koelkast liggen.
Ach het is niet anders maar af en toe wel flink balen jaquote:
Nederlands, Engels, Frans, Economie, Wiskunde, Aardrijkskunde, Geschiedenisquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mijn eindpakket was nederlands, engels, wiskunde, natuurkunde, scheikunde en economie
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
..iets anders doen dan zingen?
De enige cijfers die ik niet op mijn lijst had, waren mijn tweede klas onvoldoendes toen mijn vader aan kanker geopereerd werd. De rest allemaal. Maar voor wiskunde en natuurkunde heb ik nooit een onvoldoende gehad. Scheikunde wel een paar keer en Bio, geen idee. Ik ben alweer een jaar of 16 van het VWO af.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eindexamen Engels op HAVO: 9,2 en binnen 20 minuten klaar. Die hoofden van iedereen in die zaal:quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Eindexamen Duits had ik iets van een 9Frans heb ik maar een jaar of 2 gehad
Hij wist anders niet hoe.quote:
Wij hadden dat vak samen moeten doen dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Duits heb ik nooit hoger dan 5 voor gestaan, ik begreep de logica van de naamvallen, en dat was het...
Had je geen teksten lezen en ontleden en een samenvatting schrijven enzo dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eindexamen Engels op HAVO: 9,2 en binnen 20 minuten klaar. Die hoofden van iedereen in die zaal:Is hij al klaar?
Ik weet het nog goed. En daarna ging je naar bed met Linda toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eindexamen Engels op HAVO: 9,2 en binnen 20 minuten klaar. Die hoofden van iedereen in die zaal:Is hij al klaar?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef laxus13 het volgende:
Ik heb nog nooit Frans of Duits gehad
10 delen door 2 is ook een 5quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij hadden dat vak samen moeten doen dus.
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde A, Economie 1 en 2.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans, Economie, Wiskunde, Aardrijkskunde, Geschiedenis
Samenvatting niet, ontleden en alles wel. Maar dat was zo'n typische citotoets. Die heb ik van kinds af aan ZO vaak gehad, ik vloog daar doorheen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je geen teksten lezen en ontleden en een samenvatting schrijven enzo dan?
Nee 20 maar ja bij ons op school had je alleen Engels en NLquote:
Het Wilders college?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nee 20 maar ja bij ons op school had je alleen Engels en NL
Nog altijd beter dan mijn 2quote:
Nou ja op school wel maar de richting die ik deed niet.quote:
Oh, dan ik ook maar: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde A, Economie2 en Geschiedenisquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde A, Economie 1 en 2.
Voor de meeschrijvers.
Oh, wees blijquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nee 20 maar ja bij ons op school had je alleen Engels en NL
Ik had Wiskunde A1 en 2, Economie was volgens mij bij ons gewoon Economiequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde A, Economie 1 en 2.
Voor de meeschrijvers.
Ah, ja de samenvatting kostte altijd zoveel tijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Samenvatting niet, ontleden en alles wel. Maar dat was zo'n typische citotoets. Die heb ik van kinds af aan ZO vaak gehad, ik vloog daar doorheen.
Heeft ie veel pijn gehad?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, wees blijIk was echt opgelucht toen ik Frans liet vallen.. wat een worsteling
Muziekquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit topic gaat niet over muziek denk ik..
Hij kwam terug als Bauer. Zo pakte hij ons terugquote:
Goede wraak welquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij kwam terug als Bauer. Zo pakte hij ons terug
xdquote:
Ik heb nog wel wat liggen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Berkery het volgende:
Heeft Armand nog wat wiet over? Vast niet
Ik ging in de tweede naar een andere school. daar werd helemaal geen Frans gegeven..quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, wees blijIk was echt opgelucht toen ik Frans liet vallen.. wat een worsteling
Ik had overal ruim genoeg tijd, behalve bij aardrijkskunde, die had ik niet af. Maar die had helemaal niemand af, er waren toen ook belachelijk veel klachten over de lengte van het examen ingestuurd, en daardoor een N-term van 1,9quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef MaJo het volgende:
Ik was bij eindexamens ook altijd zo belachelijk snel klaar. Ik ging het vaak nog maar een keer overschrijven omdat ik het anders voor lul vond dat ik al zo snel opstond
Ik ben nog van voor de Tweede Fase. Economie 1 is algemene economie, Economie 2 meer boekhouden e.d.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had Wiskunde A1 en 2, Economie was volgens mij bij ons gewoon Economie
Ik zet het gewoon opquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef MaJo het volgende:
Hoe doen jullie dat met oud en nieuw trouwens? Ik wil per se dat de top 2000 opstaat als ik ergens heen ga en dat wordt niet altijd even leuk gevonden. Maar ik sta er echt op![]()
Waar ik heen ga staat ie vast wel opquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef MaJo het volgende:
Hoe doen jullie dat met oud en nieuw trouwens? Ik wil per se dat de top 2000 opstaat als ik ergens heen ga en dat wordt niet altijd even leuk gevonden. Maar ik sta er echt op![]()
Wat is een N-term van 1,9? 1,9 er bovenop? Dat is wel belachelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had overal ruim genoeg tijd, behalve bij aardrijkskunde, die had ik niet af. Maar die had helemaal niemand af, er waren toen ook belachelijk veel klachten over de lengte van het examen ingestuurd, en daardoor een N-term van 1,9
0,9quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een N-term van 1,9? 1,9 er bovenop? Dat is wel belachelijk
Wij zijn dan thuisquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ze echt gaan waarderen laatste 2/3 jaarquote:
Heb ik ook al een paar keer gevraagd, blijkbaar nog niet gespotquote:
De Top 6 is toch het zelfde als vorig jaar, ik kijk echt naar de oudejaarsconference dit jaar, omdat Theo Maassen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef MaJo het volgende:
Ik zet 'm altijd gewoon opquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef MaJo het volgende:
Ik heb haar volgens mij 1x gezienquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik ook al een paar keer gevraagd, blijkbaar nog niet gespot
Rumours 6, Thriller 5, beatles max 4 per albumquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef cafca het volgende:
Van welk album staan de meeste tracks in de top 2000? Deja vu, rumours of Thriller? Of toch een van de Beatles?
Ja dat kan als je het met familie viertquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zet het gewoon opM'n familie is het wel gewend
Dat is wel een dilemma iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Top 6 is toch het zelfde als vorig jaar, ik kijk echt naar de oudejaarsconference dit jaar, omdat Theo Maassen.
Jou zie ik ook weinig hier eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:43 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat er te weinig over muziek wordt gepost naar Jane's zin.
Het beste uit de Top 2000quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef cafca het volgende:
Van welk album staan de meeste tracks in de top 2000? Deja vu, rumours of Thriller? Of toch een van de Beatles?
Doet Theo Maassen dit jaar de oudejaarsconference?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Top 6 is toch het zelfde als vorig jaar, ik kijk echt naar de oudejaarsconference dit jaar, omdat Theo Maassen.
Nu je het zegt, ik heb haar nog niet gezienquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:43 schreef Tijn het volgende:
Moeten we dan allerlei leuke feitjes oprakelen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:43 schreef Tijn het volgende:
Ja maar na al die dagen wil ik toch de finale horen, anders voelt het zo onaf zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een N-term van 1,9? 1,9 er bovenop? Dat is wel belachelijk
Nee, echt 1,9 erbij..quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar na al die dagen wil ik toch de finale horen, anders voelt het zo onaf zeg maar
Dit is een guilty pleasure
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:44 schreef FritsFlits het volgende:
Fireflies
Hij klinkt erg slecht.. anders wel leuk nummer
Such Great Heights is ook minder irritant.quote:
waarschijnlij stemmetjes in het hoofd...quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:45 schreef FritsFlits het volgende:
Majo, ben jij stiekem een verloren tweelingzus?
We enteren bijna de betere helftquote:
Nu je het zegt, zijn stem lijkt wel op Gibbard jaquote:
Het lijkt er wel op hequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:45 schreef FritsFlits het volgende:
Majo, ben jij stiekem een verloren tweelingzus?
Dat zei ik ook tegen mijn vrouw vannachtquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
We enteren bijna de betere helft![]()
![]()
Twijfelgevalletjequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Toch stonden er in de "slechtere" helft een zooi echte juweeltjes.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar 3 jaar verschil is wel heel erg voor een nageboorte. Zal wel nietquote:
quote:1000 - Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World - 1985
Duurt het voorspel zo lang?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen mijn vrouw vannacht
Tears For Fearsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kom maar op met nummerrrrrr 1000:
[..]
Eerder muzikale soulmates danquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, maar 3 jaar verschil is wel heel erg voor een nageboorte. Zal wel niet
Pff, dat vind ik niet zo'n fijne juistquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn favoriete Beatles gemist zie ikGirl
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef Cee het volgende:
Jaaaa, mijn eerste nummer uit mijn lijst.
volgens mij de eerste keer in al die jaren top 2000 dat ik de helft bewust meemaakquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nummerrrrrrr 1000
Wees erbij mensen, we zijn maar 1 keer op de helft dit jaar
Songs From The Big Chair, in elk geval ook goed voor twee noteringen.quote:
Ik heb bijna alles gemist, heb geen tijd gehad om te luisteren naar de radioquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef MaJo het volgende:
Dat is volgens mij elk jaar zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef Ferdo het volgende:
De TfF-nummers staan trouwens erg dicht bij elkaar.
Trouwe fanclub?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef Ferdo het volgende:
De TfF-nummers staan trouwens erg dicht bij elkaar.
Er komen er nog genoeg gelukkigquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles gemist, heb geen tijd gehad om te luisteren naar de radio
Whyquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, dat vind ik niet zo'n fijne juist
Girl tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef MaJo het volgende:
Sinds 2009 zal het aantal mensen dat bewust de helft meemaakt sowieso enorm zijn toegenomen. Tot die tijd begon de Top2000 op 2e Kerstdag en werd de Top 2000 diep in de nacht doorgezaagd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij de eerste keer in al die jaren top 2000 dat ik de helft bewust meemaak
Jammer genoeg ook alweer de laatste.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:50 schreef FritsFlits het volgende:
dit is een goede Tears For Fears
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jammer genoeg ook alweer de laatste.
ah...vandaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sinds 2009 zal het aantal mensen dat bewust de helft meemaakt sowieso enorm zijn toegenomen. Tot die tijd begon de Top2000 op 2e Kerstdag en werd de Top 2000 diep in de nacht doorgezaagd.
Omdat ik de overgangen niet echt mooi vind.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er komen er nog genoeg gelukkig
[..]
Why
Het is wel de kortste van de drie Tears For Fears-platen in de lijst.quote:
Jij bent goed in posts lezen.quote:
Het flitst aan me voorbijquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent goed in posts lezen.
Die is alweer een poosje weg uit de lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daarna werd ik gekust en gekroond
Zelfde probleemquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik las het en de stream liep achter
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daarna werd ik gekust en gekroond
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sinds 2009 zal het aantal mensen dat bewust de helft meemaakt sowieso enorm zijn toegenomen. Tot die tijd begon de Top2000 op 2e Kerstdag en werd de Top 2000 diep in de nacht doorgezaagd.
Ja, waarom niet in, bijvoorbeeld het 15-18-blok?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat Top2000-oerDJ Schiffers in de ochtend zit
Nog meer afkappen, vooral de lange platenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar hoe dan ze dat dan met evenveel nummers in een dag minder
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef FritsFlits het volgende:
Ringo drumt beter dan Bob Dylan tegenwoordig zingt
Ja zie editquote:
Geen karaoke meer danquote:
quote:
Radio edits kunnen een nummer van 3 minuten zelfs met een minuut verkortenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar hoe dan ze dat dan met evenveel nummers in een dag minder
Dan was je sneller dan ikquote:
Jij maakt een grap die ik sneller snap dan jij? wtfquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij maakt een grap die ik sneller snap dan jij? wtf
Dit slaat nergens op hequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Even nog over Ringo zijn drumkunsten: volgens mij is het gewoon populair om hem af te branden want hoeveel verstand hebben jullie nou eigenlijk van drummen?Ik drum namelijk wel en ok het zijn niet de moeilijkste partijen maar hij speelt alles gewoon netjes op de maat dus ik snap het probleem niet zo eigenlijk.
gelukkig zijn er nog mensen die alles serieus nemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Even nog over Ringo zijn drumkunsten: volgens mij is het gewoon populair om hem af te branden want hoeveel verstand hebben jullie nou eigenlijk van drummen?Ik drum namelijk wel en ok het zijn niet de moeilijkste partijen maar hij speelt alles gewoon netjes op de maat dus ik snap het probleem niet zo eigenlijk.
Nee dat doe ik....AIR DRUMSquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Zonder Ringo hadden ze echt veel meer hits kunnen scorenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Dit slaat als een lul op een drumstel natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Onze running gag, wat doe je.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |