Nu ook natuurlijkquote:
Heerlijk.quote:
Mooi jaartje was dat jaquote:
Net zo goed en slecht als Stan Bushquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
The Final Countdown...die is zo fout dat het weer goed wordt
En ook een paar Beatles natuurlijkquote:
Same old same old dusquote:
Ik geloof niet dat ik bij Duits in al die jaren nog wat bijgeleerd heb, ik kon zelfs docenten verbeterenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is een serieus verhaal...maar Duits..ik heb nog nooit zovaak een 2 gehaald
En dat heel lang zoeken bij de instrumentalsquote:
Wel lang doorgeslapenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ook een paar Beatles natuurlijk
[..]
Same old same old dus
Die is gewoon geweldigquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net zo goed en slecht als Stan Bush
Drumsheetsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dat heel lang zoeken bij de instrumentals
Die heb ik inderdaad tot nog toe gemist.quote:
Niks veranderd dusquote:
quote:Connemara (Iers: Conamara) is de naam van het westelijke deel van het Ierse graafschap Galway, Ierland. Het is zeer dunbevolkt. Alleen langs de kust, aan de Baai van Galway liggen een aantal kleine dorpjes zoals An Spidéal en Letterfrack. Een iets groter dorp, Clifden, ligt in het uiterste westen van Connemara, aan de Atlantische Oceaan
Het landschap wordt gekenmerkt door uitgestrekte hoogveengebieden. Door de weidsheid van het landschap zijn bijna overal in Connemara steeds de Twelve Bens zichtbaar. Dit is de streek waar de Connemara pony haar herkomst heeft.
Waarschijnlijk mede door de geïsoleerde ligging heeft de oorspronkelijke Ierse taal zich hier goed kunnen handhaven. Een aanzienlijk deel van Connemara hoort bij de Gaeltacht, de gebieden waar Iers nog dagelijks wordt gesproken.
De Franse zanger Michel Sardou heeft de streek bezongen in zijn grootste hit: Les Lacs du Connemara.
Ik heb er 2 gepost, 1 van een die er niet in stondquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad tot nog toe gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |