Jou zie ik ook weinig hier eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:43 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat er te weinig over muziek wordt gepost naar Jane's zin.
Het beste uit de Top 2000quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef cafca het volgende:
Van welk album staan de meeste tracks in de top 2000? Deja vu, rumours of Thriller? Of toch een van de Beatles?
Doet Theo Maassen dit jaar de oudejaarsconference?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Top 6 is toch het zelfde als vorig jaar, ik kijk echt naar de oudejaarsconference dit jaar, omdat Theo Maassen.
Nu je het zegt, ik heb haar nog niet gezienquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:43 schreef Tijn het volgende:
Moeten we dan allerlei leuke feitjes oprakelen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:43 schreef Tijn het volgende:
Ja maar na al die dagen wil ik toch de finale horen, anders voelt het zo onaf zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Top 6 is toch het zelfde als vorig jaar, ik kijk echt naar de oudejaarsconference dit jaar, omdat Theo Maassen.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een N-term van 1,9? 1,9 er bovenop? Dat is wel belachelijk
Nee, echt 1,9 erbij..quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar na al die dagen wil ik toch de finale horen, anders voelt het zo onaf zeg maar
Dit is een guilty pleasure
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:44 schreef FritsFlits het volgende:
Fireflies
Hij klinkt erg slecht.. anders wel leuk nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |