Ik ben nog van voor de Tweede Fase. Economie 1 is algemene economie, Economie 2 meer boekhouden e.d.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had Wiskunde A1 en 2, Economie was volgens mij bij ons gewoon Economie
Ik zet het gewoon opquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef MaJo het volgende:
Hoe doen jullie dat met oud en nieuw trouwens? Ik wil per se dat de top 2000 opstaat als ik ergens heen ga en dat wordt niet altijd even leuk gevonden. Maar ik sta er echt op![]()
Waar ik heen ga staat ie vast wel opquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef MaJo het volgende:
Hoe doen jullie dat met oud en nieuw trouwens? Ik wil per se dat de top 2000 opstaat als ik ergens heen ga en dat wordt niet altijd even leuk gevonden. Maar ik sta er echt op![]()
Wat is een N-term van 1,9? 1,9 er bovenop? Dat is wel belachelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had overal ruim genoeg tijd, behalve bij aardrijkskunde, die had ik niet af. Maar die had helemaal niemand af, er waren toen ook belachelijk veel klachten over de lengte van het examen ingestuurd, en daardoor een N-term van 1,9
0,9quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een N-term van 1,9? 1,9 er bovenop? Dat is wel belachelijk
Wij zijn dan thuisquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ze echt gaan waarderen laatste 2/3 jaarquote:
Heb ik ook al een paar keer gevraagd, blijkbaar nog niet gespotquote:
De Top 6 is toch het zelfde als vorig jaar, ik kijk echt naar de oudejaarsconference dit jaar, omdat Theo Maassen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef MaJo het volgende:
Ik zet 'm altijd gewoon opquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef MaJo het volgende:
Ik heb haar volgens mij 1x gezienquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik ook al een paar keer gevraagd, blijkbaar nog niet gespot
Rumours 6, Thriller 5, beatles max 4 per albumquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef cafca het volgende:
Van welk album staan de meeste tracks in de top 2000? Deja vu, rumours of Thriller? Of toch een van de Beatles?
Ja dat kan als je het met familie viertquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zet het gewoon opM'n familie is het wel gewend
Dat is wel een dilemma iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Top 6 is toch het zelfde als vorig jaar, ik kijk echt naar de oudejaarsconference dit jaar, omdat Theo Maassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |