Oh, dan ik ook maar: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde A, Economie2 en Geschiedenisquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde A, Economie 1 en 2.
Voor de meeschrijvers.
Oh, wees blijquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nee 20 maar ja bij ons op school had je alleen Engels en NL
Ik had Wiskunde A1 en 2, Economie was volgens mij bij ons gewoon Economiequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde A, Economie 1 en 2.
Voor de meeschrijvers.
Ah, ja de samenvatting kostte altijd zoveel tijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Samenvatting niet, ontleden en alles wel. Maar dat was zo'n typische citotoets. Die heb ik van kinds af aan ZO vaak gehad, ik vloog daar doorheen.
Heeft ie veel pijn gehad?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, wees blijIk was echt opgelucht toen ik Frans liet vallen.. wat een worsteling
Muziekquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit topic gaat niet over muziek denk ik..
Hij kwam terug als Bauer. Zo pakte hij ons terugquote:
Goede wraak welquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij kwam terug als Bauer. Zo pakte hij ons terug
xdquote:
Ik heb nog wel wat liggen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Berkery het volgende:
Heeft Armand nog wat wiet over? Vast niet
Ik ging in de tweede naar een andere school. daar werd helemaal geen Frans gegeven..quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, wees blijIk was echt opgelucht toen ik Frans liet vallen.. wat een worsteling
Ik had overal ruim genoeg tijd, behalve bij aardrijkskunde, die had ik niet af. Maar die had helemaal niemand af, er waren toen ook belachelijk veel klachten over de lengte van het examen ingestuurd, en daardoor een N-term van 1,9quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef MaJo het volgende:
Ik was bij eindexamens ook altijd zo belachelijk snel klaar. Ik ging het vaak nog maar een keer overschrijven omdat ik het anders voor lul vond dat ik al zo snel opstond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |