quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
..iets anders doen dan zingen?
De enige cijfers die ik niet op mijn lijst had, waren mijn tweede klas onvoldoendes toen mijn vader aan kanker geopereerd werd. De rest allemaal. Maar voor wiskunde en natuurkunde heb ik nooit een onvoldoende gehad. Scheikunde wel een paar keer en Bio, geen idee. Ik ben alweer een jaar of 16 van het VWO af.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haalde eigenlijk overal hoge cijfers voorBhelave de eerst tijd voor Duits, en 1 keer had ik een 2,7 voor Wiskunde
Ik had een blackout tijdens het tentamen, maar goed, gewoon herkanst en toen was het wel goed
En een keer een 1,3 gehaald voor Frans, maar toen was ik de avond van te voren achterover van een podium gevallen met m'n achterhoofd op een stoel en bleek ik achteraf een flinke hersenschudding te hebbenIk was gewoon naar school want 1e uur Frans tentamen, en toen ik daar eenmaal was wist ik niet eens meer waar ik me ook al weer ziek moest melden, of wat het telefoonnummer van mijn ouders wist
![]()
Die toets is uiteindelijk niet op mijn cijferlijst terecht gekomen
Eindexamen Engels op HAVO: 9,2 en binnen 20 minuten klaar. Die hoofden van iedereen in die zaal:quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Eindexamen Duits had ik iets van een 9Frans heb ik maar een jaar of 2 gehad
Hij wist anders niet hoe.quote:
Wij hadden dat vak samen moeten doen dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Duits heb ik nooit hoger dan 5 voor gestaan, ik begreep de logica van de naamvallen, en dat was het...
Had je geen teksten lezen en ontleden en een samenvatting schrijven enzo dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eindexamen Engels op HAVO: 9,2 en binnen 20 minuten klaar. Die hoofden van iedereen in die zaal:Is hij al klaar?
Ik weet het nog goed. En daarna ging je naar bed met Linda toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eindexamen Engels op HAVO: 9,2 en binnen 20 minuten klaar. Die hoofden van iedereen in die zaal:Is hij al klaar?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef laxus13 het volgende:
Ik heb nog nooit Frans of Duits gehad
10 delen door 2 is ook een 5quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij hadden dat vak samen moeten doen dus.
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde A, Economie 1 en 2.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans, Economie, Wiskunde, Aardrijkskunde, Geschiedenis
Samenvatting niet, ontleden en alles wel. Maar dat was zo'n typische citotoets. Die heb ik van kinds af aan ZO vaak gehad, ik vloog daar doorheen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je geen teksten lezen en ontleden en een samenvatting schrijven enzo dan?
Nee 20 maar ja bij ons op school had je alleen Engels en NLquote:
Het Wilders college?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nee 20 maar ja bij ons op school had je alleen Engels en NL
Nog altijd beter dan mijn 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |