Ik spreek nu nog vloeibaar steenkolenduitsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik bij Duits in al die jaren nog wat bijgeleerd heb, ik kon zelfs docenten verbeteren
@Sanderdeheer schijnt het geweldig te vinden.quote:
quote:
14 uurquote:
Vooral erbij zetten dat Sander zelf geweldig isquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
@Sanderdeheer schijnt het geweldig te vinden.
Doe even normaal man.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is een serieus verhaal...maar Duits..ik heb nog nooit zovaak een 2 gehaald
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
14 uurEn ik ga zo nog een tukkie doen denk ik
Ware het niet dat in de film waar het nummer bekend van is zo'n beetje alle 'oude' transformers worden afgeslacht in het eerste kwartier, om een nieuwe speelgoedlijn te marketen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is gewoon geweldig![]()
![]()
Transformers zoals ze bedoelt zijn!!
Wat moeten wij hier eigenlijk mee?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haalde eigenlijk overal hoge cijfers voorBhelave de eerst tijd voor Duits, en 1 keer had ik een 2,7 voor Wiskunde
Ik had een blackout tijdens het tentamen, maar goed, gewoon herkanst en toen was het wel goed
En een keer een 1,3 gehaald voor Frans, maar toen was ik de avond van te voren achterover van een podium gevallen met m'n achterhoofd op een stoel en bleek ik achteraf een flinke hersenschudding te hebbenIk was gewoon naar school want 1e uur Frans tentamen, en toen ik daar eenmaal was wist ik niet eens meer waar ik me ook al weer ziek moest melden, of wat het telefoonnummer van mijn ouders wist
![]()
Die toets is uiteindelijk niet op mijn cijferlijst terecht gekomen
De andere helft begint in elk geval goed.quote:
Gewoon negerenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moeten wij hier eigenlijk mee?
Iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef Micson het volgende:
Wel even leuk dit, na die saaie plaat van net.
Het is hier geen dagboek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moeten wij hier eigenlijk mee?
Zodat hij weer kan zeggen: De Heer zij met u!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vooral erbij zetten dat Sander zelf geweldig is
We gaan wel naar een record aantal topicsquote:
Naast dat kerst wel latertjes waren heb ik ook het chronisch vermoeidheidsyndroom dus heb meer slaap nodig dan anderenquote:
Eindexamen Duits had ik iets van een 9quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haalde eigenlijk overal hoge cijfers voorBhelave de eerst tijd voor Duits, en 1 keer had ik een 2,7 voor Wiskunde
Ik had een blackout tijdens het tentamen, maar goed, gewoon herkanst en toen was het wel goed
En een keer een 1,3 gehaald voor Frans, maar toen was ik de avond van te voren achterover van een podium gevallen met m'n achterhoofd op een stoel en bleek ik achteraf een flinke hersenschudding te hebbenIk was gewoon naar school want 1e uur Frans tentamen, en toen ik daar eenmaal was wist ik niet eens meer waar ik me ook al weer ziek moest melden, of wat het telefoonnummer van mijn ouders wist
![]()
Die toets is uiteindelijk niet op mijn cijferlijst terecht gekomen
Je mag gewoon z'n naam zeggen hoor.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Naast dat kerst wel latertjes waren heb ik ook het chronisch vermoeidheidsyndroom dus heb meer slaap nodig dan anderen
Schaam je!quote:
Ik prefereer Ambr0.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je mag gewoon z'n naam zeggen hoor.
Ambrosius (Oh Ambrosius)
..iets anders doen dan zingen?quote:
Oerend Hard staat op 275.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Berkery het volgende:
Staat Normaal ook in de lijst? Ik heb Grolsch in de koelkast liggen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
..iets anders doen dan zingen?
Een 9quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Eindexamen Duits had ik iets van een 9Frans heb ik maar een jaar of 2 gehad
Op 275, en Grolschquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Berkery het volgende:
Staat Normaal ook in de lijst? Ik heb Grolsch in de koelkast liggen.
Ach het is niet anders maar af en toe wel flink balen jaquote:
Nederlands, Engels, Frans, Economie, Wiskunde, Aardrijkskunde, Geschiedenisquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mijn eindpakket was nederlands, engels, wiskunde, natuurkunde, scheikunde en economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |