Het is wel de kortste van de drie Tears For Fears-platen in de lijst.quote:
Jij bent goed in posts lezen.quote:
Het flitst aan me voorbijquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent goed in posts lezen.
Die is alweer een poosje weg uit de lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daarna werd ik gekust en gekroond
Zelfde probleemquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik las het en de stream liep achter
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daarna werd ik gekust en gekroond
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sinds 2009 zal het aantal mensen dat bewust de helft meemaakt sowieso enorm zijn toegenomen. Tot die tijd begon de Top2000 op 2e Kerstdag en werd de Top 2000 diep in de nacht doorgezaagd.
Ja, waarom niet in, bijvoorbeeld het 15-18-blok?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat Top2000-oerDJ Schiffers in de ochtend zit
Nog meer afkappen, vooral de lange platenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar hoe dan ze dat dan met evenveel nummers in een dag minder
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef FritsFlits het volgende:
Ringo drumt beter dan Bob Dylan tegenwoordig zingt
Ja zie editquote:
Geen karaoke meer danquote:
quote:
Radio edits kunnen een nummer van 3 minuten zelfs met een minuut verkortenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar hoe dan ze dat dan met evenveel nummers in een dag minder
Dan was je sneller dan ikquote:
Jij maakt een grap die ik sneller snap dan jij? wtfquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij maakt een grap die ik sneller snap dan jij? wtf
Dit slaat nergens op hequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Even nog over Ringo zijn drumkunsten: volgens mij is het gewoon populair om hem af te branden want hoeveel verstand hebben jullie nou eigenlijk van drummen?Ik drum namelijk wel en ok het zijn niet de moeilijkste partijen maar hij speelt alles gewoon netjes op de maat dus ik snap het probleem niet zo eigenlijk.
gelukkig zijn er nog mensen die alles serieus nemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Even nog over Ringo zijn drumkunsten: volgens mij is het gewoon populair om hem af te branden want hoeveel verstand hebben jullie nou eigenlijk van drummen?Ik drum namelijk wel en ok het zijn niet de moeilijkste partijen maar hij speelt alles gewoon netjes op de maat dus ik snap het probleem niet zo eigenlijk.
Nee dat doe ik....AIR DRUMSquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Zonder Ringo hadden ze echt veel meer hits kunnen scorenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Dit slaat als een lul op een drumstel natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
Onze running gag, wat doe je.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |