Keanequote:
Hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:23 schreef FritsFlits het volgende:
Ik haal Bon Jovi en Aerosmith wel eens door elkaar. Soms zelfs Guns N Roses
Of direct door naar de gevangenis, niet langs startquote:
Top, mijn blaas is de stemmer dankbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan heb je jezelf zojuist nog vijf plaspauzes verschaft.
Ik luister daar nooit naarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar
Ik kon leren wat ik wilde, maar als er ergens een vogeltje voorbij vloog was ik afgeleid en meteen alles kwijt waar ik de avond ervoor op had gebloktquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?Ik haalde met talen altijd alleen maar 9's en 10'en
Tenminste, zodra ik dat hele stramien volgens die regeltjes los mocht laten van mijn docenten
Dat lijkt me echt heel irritantquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kon leren wat ik wilde, maar als er ergens een vogeltje voorbij vloog was ik afgeleid en meteen alles kwijt waar ik de avond ervoor op had geblokt
Die staat in de top 500quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:24 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoop wel dat Europe al geweest is
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
Hmmm, dus Gerard Joling is van een hoog niveau...
Ik was een ster in het halen van onvoldoendes voor Fransquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?Ik haalde met talen altijd alleen maar 9's en 10'en
Tenminste, zodra ik dat hele stramien volgens die regeltjes los mocht laten van mijn docenten
Een Griek?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooi liedje van Γεώργιος Κυριάκος Παναγιώτου nu
Met beter haarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Bon Jovie (ik spreek het nog steeds op zijn Frans uit) is de Nickelback van de jaren 80.
Totdat de Diagnose ADHD werd gesteld, was dat ook echt kut, aangezien zo'n beetje iederen vond dat ik 'te makkelijk' was...quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |