Veel plezier!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet zo weg. Wel met een leuke reden, maar toch.
Veel luisterplezier. Tot later vanmiddag / vroege avond
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan trek in een Guiness nu.
Straks ook nog een nummer over Ierland
Oh ik had dat regelmatig met talen hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat met Frans of Duits had gehad
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kon ooit met een geschiedenis niet op the Founding Fathers komen, en heb toen The Righteous Brothers opgeschrevenhoewel de leraar mij complimenteerde met mijn muzieksmaak, kreeg ik geen punten.
Eerste dag was ie ok, zo hoeft het inderdaad niet van mij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Gijs is echt losgekomen, die mag wel ff dimmen
Tot later Eftelingquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet zo weg. Wel met een leuke reden, maar toch.
Veel luisterplezier. Tot later vanmiddag / vroege avond
Ik heb geen talenknobbel, alleen Engels red ik me wel meequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik had dat regelmatig met talen hoorIk leerde nooit, ik leer taal op gevoel, dus ik had daar nooit zoveel aan, ik kende het gewoon
Maar dan soms kon ik niet op een goed Nederlands synoniem komen, dus dan legde ik maar gewoon uit wat het betekende, en dat werd meestal goedgerekend
herinner me er niets vanquote:
Ik kon niet leren, dus talen waren altijd de vakken waar ik slecht op scoorde(ik had bij frans in de 2de klas bijvoorbeeld een gemmiddelde van een 2 over het hele jaar, gelukkig kon je het toen nog laten vallen in de 3rde)quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik had dat regelmatig met talen hoorIk leerde nooit, ik leer taal op gevoel, dus ik had daar nooit zoveel aan, ik kende het gewoon
Maar dan soms kon ik niet op een goed Nederlands synoniem komen, dus dan legde ik maar gewoon uit wat het betekende, en dat werd meestal goedgerekend
Ik snapte al die regels nooit,a lles zo abstract volgens die regeltjes volgenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb geen talenknobbel, alleen Engels red ik me wel mee
En dan vergeet je de beste dagquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:19 schreef Ferdo het volgende:
Hilversum III, zoals 3FM vroeger in de gids stond.
Met de AVRO op maandag, de VARA op dinsdag, de EO (met o.a. de Muzikale Fruitmand en Tijdsein) en VPRO (Ronflonflon) op woensdag, de TROS-donderdag en Veronica's Volle Vrijdag.
Ik ben blij dat ik nooit iets met Frans Duits heb gehadquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat met Frans of Duits had gehad
En ze hadden ook allemaal hun eigen hitlijstquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:19 schreef Ferdo het volgende:
Met de AVRO op maandag, de VARA op dinsdag, de EO (met o.a. de Muzikale Fruitmand en Tijdsein) en VPRO (Ronflonflon) op woensdag, de TROS-donderdag en Veronica's Volle Vrijdag.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit iets met Frans Duits heb gehad
Tros donderdag met de Soul show en de bond van doorstarters, en maandag avro met avro's maandag 3x doordraaienquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:19 schreef Ferdo het volgende:
Eerder andersom.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:19 schreef FritsFlits het volgende:
Wel grappig, je hoort ook invloeden van Alfred J Kwak hier in
Nu heb je alleen de middle of the road top 50quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En ze hadden ook allemaal hun eigen hitlijst
Haha ja, die dicteesquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snapte al die regels nooit,a lles zo abstract volgens die regeltjes volgengeef mij maar gewoon de zin in het Nederlands dan vertaal ik hem wel voor je. eglukkig waren mijn docenten daar heel chill in, en gaven ze dan eerst een voorbeeldje aan me met een andere zin ' Ohhh in die tijd, nou dat is zus en zo'
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit iets met Frans Duits heb gehad
Echt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kon niet leren, dus talen waren altijd de vakken waar ik slecht op scoorde(ik had bij frans in de 2de klas bijvoorbeeld een gemmiddelde van een 2 over het hele jaar, gelukkig kon je het toen nog laten vallen in de 3rde)
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'Shot through the balls
and you're in pain
You just had a sex change'
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'Shot through the balls
and you're in pain
You just had a sex change'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |