Dat is te merken jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik post alleen tijdens de Top2000
Godsammequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik post alleen tijdens de Top2000
Net na de kerst? Meesten stoppen de piek dan weer in de doos.quote:
Okee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:13 schreef FritsFlits het volgende:
Maar die lui werden ego en arrogant
Wij niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:13 schreef FritsFlits het volgende:
Maar die lui werden ego en arrogant
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, lieve kijkbuiskinderen: dit is een goed uur voor het dierenrijk. Zowel The Byrds, The Cats als Owl City komen voorbij!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
Een keer met muziekles in de brugklas moesten we als tentamen zoveel mogelijk instrumenten herkennen. En ik kon niet op het woord tamboerijn komen. Ik heb toen opgeschreven 'Zo'n trommel met ronde ijzertjes die Esmeralda uit de klokkenluider van de Notre Dam ook heeft' en dat werd goedgerekend![]()
[ afbeelding ]
Ja, lieve kijkbuiskinderen: dit is een goed uur voor het dierenrijk. Zowel The Byrds, The Cats als Owl City komen voorbij!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
Een keer met muziekles in de brugklas moesten we als tentamen zoveel mogelijk instrumenten herkennen. En ik kon niet op het woord tamboerijn komen. Ik heb toen opgeschreven 'Zo'n trommel met ronde ijzertjes die Esmeralda uit de klokkenluider van de Notre Dam ook heeft' en dat werd goedgerekend![]()
[ afbeelding ]
Ik kon ooit met een geschiedenis niet op the Founding Fathers komen, en heb toen The Righteous Brothers opgeschrevenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
Jaquote:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef essnhills het volgende:
Ja
[..]
Ja![]()
Zijn redenatie was iets als 'ze heeft het instrument wel herkend, en daar ging het om'
Dublin ben ik geweest, leuke stad, en uitstapje naar Malahide gemaakt, erg mooi daarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:14 schreef laxus13 het volgende:
Prachtig land lijkt me dat Ierland, zou er graag een keer naar toe willen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:14 schreef laxus13 het volgende:
Prachtig land lijkt me dat Ierland, zou er graag een keer naar toe willen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kon ooit met een geschiedenis niet op the Founding Fathers komen, en heb toen The Righteous Brothers opgeschrevenhoewel de leraar mij complimenteerde met mijn muzieksmaak, kreeg ik geen punten.
Adiosquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet zo weg. Wel met een leuke reden, maar toch.
Veel luisterplezier. Tot later vanmiddag / vroege avond
Dat lijkt me ook, vooral de landschappen die je daar hebt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dublin ben ik geweest, leuke stad, en uitstapje naar Malahide gemaakt, erg mooi daar
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet zo weg. Wel met een leuke reden, maar toch.
Veel luisterplezier. Tot later vanmiddag / vroege avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |