SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wake Up is wel tof jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Levels en wake me up zijn briljant man
1239!!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:53 schreef FritsFlits het volgende:
1253 -- Avicii - Hey Brother
1252 -- Supertramp - Goodbye Stranger
1251 -- Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood
1250 -- Herman Brood - Still Believe
1249 -- The Police - Can't Stand Losing You
1248 -- The Jam - A Town Called Malice
1247 -- Plain White T'S - Hey There Delilah
1246 -- The Rolling Stones - Under My Thumb
1245 -- Mr. Probz - Waves
1244 -- Frank Sinatra - I've Got You Under My Skin
1243 -- Armin van Buuren - This Is What It Feels Like
1242 -- Neil Diamond - Girl You'll Be A Woman Soon
1241 -- Simon & Garfunkel - Cecilia
1240 -- Elvis vs JXL - A Little Less Conversation
1239 -- Cheap Trick - I Want You To Want Me
1238 -- Clannad - Theme From Harry's game
Supertramp zo
Je vergeet Doe maarquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:53 schreef FritsFlits het volgende:
1253 -- Avicii - Hey Brother
1252 -- Supertramp - Goodbye Stranger
1241 -- Simon & Garfunkel - Cecilia
1239 -- Cheap Trick - I Want You To Want Me
Supertramp zo
Mits kwalitatief hoogstaande TT mag dat. Dus.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:54 schreef FritsFlits het volgende:
Dven, had geen DM gehad. datismijnmening wel
Fantastisch inderdaad!quote:
Hou op man, die zanger, kan dat schmoelwerk echt niet zien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de 3J's eigenlijk niet eens zo heel slecht.![]()
Ik hoor dit liever dan een Nick & Simon of de matige nummers van Blöf, om maar eens wat te noemen.
Ik ken ze zo op het eerste gezicht niet allemaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:53 schreef FritsFlits het volgende:
1253 -- Avicii - Hey Brother![]()
![]()
1252 -- Supertramp - Goodbye Stranger![]()
1251 -- Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood![]()
1241 -- Simon & Garfunkel - Cecilia![]()
1239 -- Cheap Trick - I Want You To Want Me![]()
![]()
Supertramp zo
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Mits kwalitatief hoogstaande TT mag dat. Dus.
Tevens zie ik nu inderdaad dat jij de laatste post had. Ik postte en kreeg toen dat dicht venster. Dus dacht dat ik de laatste was.
Nick en Simon zijn cool. Alleen hun muziek niet zo. Die TV-show waarmee ze door Amerika gingen was echt tof. Die gasten hebben enorm veel kennis van muziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de 3J's eigenlijk niet eens zo heel slecht.![]()
Ik hoor dit liever dan een Nick & Simon of de matige nummers van Blöf, om maar eens wat te noemen.
Tja, als je jong bent ken je ziet en als je oud ben, ben je ze kwijtquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken ze zo op het eerste gezicht niet allemaal![]()
Maar ik ben superslecht in titels enzoDus dikke kans dat ik ze allemaal ken
Is dat die met dat lange blonde haar of is dat LA the Voicesquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hou op man, die zanger, kan dat schmoelwerk echt niet zien.
Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen mooi tijd om even te douchen, niet helemaal mijn muziek, of muziek die ik best wel kan overslaan
Ik schreef toch ook niet dat ik hem knap vind?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hou op man, die zanger, kan dat schmoelwerk echt niet zien.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schreef toch ook niet dat ik hem knap vind?
De 'muziek' van ze is ook ruk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schreef toch ook niet dat ik hem knap vind?
Ik ben misschein maar 23, maar ik 'ken' heel veel muziek, ik draaide nooit zelf muziek, luisterde altijd jmet m'n vader meequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja, als je jong bent ken je ziet en als je oud ben, ben je ze kwijt
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
Zingt ie altijd met zo'n zachte g? Is me nooit opgevallen namelijk
Grappig, ken veel nummers van ze (waaronder deze) maar zo met een koptelefoon op valt het me pas echt op.quote:
Hennie komt uit Tilburg, die zingt echt wel met een zachte G.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
Henny komt uit (regio) Hilvarenbeekquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet maar vind het schunnig worden nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:58 schreef glittertje39 het volgende:
doe de dingen die ik doe...met mijn ogen dicht
Deze was voor Ucciequote:
dat was het alquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet niet maar vind het schunnig worden nu
Ik ben even naa a-gogo gegaanquote:
De kwaliteit neemt langzamerhand weer wat toe. Ik vond de afgelopen uren nogal mager...quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt weer een prima uur aan, met uiteraard wat onvermijdelijke skyradiobagger tussendoor
Dan deelden velen jouw stemmeningquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
Alle nummers waar ik op gestemd heb komen pas in de 2e helft van de top2000
Het uur na dit uur is 1 van de slechtste van deze dag moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kwaliteit neemt langzamerhand weer wat toe. Ik vond de afgelopen uren nogal mager...
Die staat heir nu ook aanquote:
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan deelden velen jouw stemmening
Maak een selfiequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo tijdens Avici mijn koptelefoon eruit halen om mijn vriend te pesten
Hey Brother trek ik beter dan Wake Me Upquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo tijdens Avici mijn koptelefoon eruit halen om mijn vriend te pesten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hey Brother trek ik beter dan Wake Me Up
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Geef mij maar gewoon Mumford and Sons als ik dat type muziek wil luisterenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hey Brother trek ik beter dan Wake Me Up
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik snap 'm niet. Leg 'm eens uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik beroerder.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon Mumford and Sons als ik dat type muziek wil luisteren
Ja komt nu, ze herhalen VI nog een keer (waarom weet ik niet)quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Achja, zo af en toe, eens in de twee maanden bijvoorbeeld kan het prima toch?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze zouden hier een karaoke versie van moeten maken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Achja, zo af en toe, eens in de twee maanden bijvoorbeeld kan het prima toch?
Bijnaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
:')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of eentje in gebarentaal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze zouden hier een akoestische versie van moeten maken.
Begonnen met het aan te passen maar geen zin meerquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Begonnen met het aan te passen maar geen zin meer
Prima popliedje, al mag Avicii niet eens poepen in de schaduw van The Police of the Jam.....quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit best een aardig nummer eigenlijk.
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Gewoon opnieuw beginnen met plakken
Veel jonge stemmers, dan krijg je dit soort meuk er al snel inquote:
Dat is nog het enige wat er Avici van maaktquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is nog het enige wat er Avici van maakt
Avici versie of Aloe Blac? Die laatste is wel ok met die strijkersquote:
Accepteer dat er ook jonge mensen mogen stemmen. Er is ook genoeg meuk aan oude muziek te vinden in de lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel jonge stemmers, dan krijg je dit soort meuk er al snel in![]()
Net zoals alle 'best leuke' nummers tegenwoordig wordt die direct zó grijsgedraaid op alle radiostations dat je hem helemaal schijtziek wordtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken dit nummer nauwelijks. Ik vind het niet eens zo heel irritant. Er staan wel vervelender nummers uit 2013 in de lijst.
Klinkt als een platte worst, vooral die side-chainquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Licht toe.
Ik zal jou krijgen... mij teksten over flanger laten typen![]()
Ach, zo staat er ook bergen aan jaren '80 en '90 meuk in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel jonge stemmers, dan krijg je dit soort meuk er al snel in![]()
Volgens mij wel jaquote:
Dat is altijd zo met radio. Niet iets van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals alle 'best leuke' nummers tegenwoordig wordt die direct zó grijsgedraaid op alle radiostations dat je hem helemaal schijtziek wordt
waarschijnlijk is ie volgens jaar leuker
Alkmaardermeerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef 2cv het volgende:
He, ik werd genoemdTenminste, waar ik ben
Weet ik niet, hij staat als Avicii in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Avici versie of Aloe Blac? Die laatste is wel ok met die strijkers
Ze kunnen toch pratenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt als DJ moeilijk "en hier weer een aidsplaat van Avicii" zeggen...
Wijselijk je mond houdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever dj's die enthousiast over muziek doen, dan dj's die doelbewust muziek afkraken op de radio. Daar worden ze niet voor betaald.quote:
Succes met morgen weer presenterenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ahja dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met radio. Niet iets van tegenwoordig.
Dan zal het de uptempo versie zijn, anders zou het onder Aloe Blac staan denk ik. Al hoop ik op het laatste!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij staat als Avicii in de lijst
Side-chain? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klinkt als een platte worst, vooral die side-chain
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Fryslan boppeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, er zijn natuurlijk mensen die er gestemd op hebben die het ermee eens zijn. Maar briljant vind ik wel een superlatief hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb liever dj's die enthousiast over muziek doen, dan dj's die doelbewust muziek afkraken op de radio. Daar worden ze niet voor betaald.
Supertramp nu
Geluid dat in elkaar wordt geperst als er een ander luid geluid isquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Side-chain? Ik snap het niet.![]()
Ik snap dit uur veel niet, geloof ik
Of dat je 'm nog net een emmer hoort volkotsen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ook prima gaan, maar er zullen minder mensen zijn die het horenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Succes met morgen weer presenteren
Al had Blof Stairway to Heaven gemaakt, dan vond 90 % het nog kut omdat Blofquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
Als Blof dit had gezongen werd het afgebrand
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
Als Blof dit had gezongen werd het afgebrand
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Al had Blof Stairway to Heaven gemaakt, dan vond 90 % het nog kut omdat Blof
Houd het daar maar op jaquote:
En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een van de grootste ego'squote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]Niks mis met Blof. Hij heeft een van de beste stemmen van Nederland vind ik
Is het sowieso niet gewoon een ''duet''quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zal het de uptempo versie zijn, anders zou het onder Aloe Blac staan denk ik. Al hoop ik op het laatste!
Ah-ok. Produceer jij ook muziek dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geluid dat in elkaar wordt geperst als er een ander luid geluid is
Dat kan Bløf niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Blof kan dan ook geen stairway to heaven maken....quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat uur is gewoon bijna net zo kut als 12-13 vanmiddag, waar Gers niet het slechtste nummer van het uur hadquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het volgende uur is op een paar nummers na ook niet bijster goed.
Nee, ik zit in de film/tv wereldquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah-ok. Produceer jij ook muziek dan?
Maar daar heb ik geen last van als ik de liedjes hoorquote:
Dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het sowieso niet gewoon een ''duet''
Nickelback is dan ook wel echt heel rukquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit ja:' Afbranden om het afbranden, eignelijk net als met Nickelback
Nee hoor, alleen hij zingtquote:
Nee bij Blof doe ik het omdat tekstueel bagger is, bij nickelback doe ik het omdat het in zn algeheel bagger is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit ja:' Afbranden om het afbranden, eignelijk net als met Nickelback
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nickelback is dan ook wel echt heel ruk
Laten we het zo zeggen, ik zou het niet zelf opzetten, maar het is niet dat ik gillend wegren als Nickelback langskomt hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
How u remind me is gewoon een cool lied. En Rockstarquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef FritsFlits het volgende:
Aaah op die fietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen hij zingtAlleen zijn er dus twee versies met beiden Aloe Blacc die zingt: een akoestische en een elektronische.
En origineel van the Animals lijkt me?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Het is weer tijd voor een nummer dat we al eerder hebben gehoord: Don't Let Me Be Misunderstood. De uitvoering van Nina Simone staat op #1731, die van Santa Esmeralda op #1251.
Too Bad vind ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
How u remind me is gewoon een cool lied. En Rockstar
Omdat ik Nickelback kende kreeg ik een DVD van Foo Fightersquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Laten we het zo zeggen, ik zou het niet zelf opzetten, maar het is niet dat ik gillend wegren als Nickelback langskomt hoor
Ik trek die stem erg slechtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Laten we het zo zeggen, ik zou het niet zelf opzetten, maar het is niet dat ik gillend wegren als Nickelback langskomt hoor
How you remind me is wel tof ja, alleen die stem dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aaah op die fiets![]()
Dan denk ik gewoon de elektronische
Huh?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik Nickelback kende kreeg ik een DVD van Foo Fighters
Nickelbackquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
DEZE VERSIE ISquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Nina Simone is beter
quote:
Zit wat inquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Dven het volgende:
Maar goed, dan komen we weer bij de zelfverklaarde muziekkenners die natuurlijk te gevorderd zijn om nog van het simpele te kunnen genieten. Als Topchef kan je natuurlijk niet meer van een patatje genieten he, hoe simpel, doelftreffend en lekker het ook kan zijn.
1 nummer maakt de film nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Zonder dit nummer was Kill Bill een matige film
Kill Billquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Zonder dit nummer was Kill Bill een matige film
Dan moet je de Santa Esmeralda versie van House of the rising sun eens luisterenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de versie van The Animals stukken beter
Ja dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik trek die stem erg slecht
[..]
How you remind me is wel tof ja, alleen die stem dus
Ach, op ninckelback zie in in een kroeg wel wat mesnen dansen, op blof lallen ze alleen maar...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Dven het volgende:
Maar goed, dan komen we weer bij de zelfverklaarde muziekkenners die natuurlijk te gevorderd zijn om nog van het simpele te kunnen genieten. Als Topchef kan je natuurlijk niet meer van een patatje genieten he, hoe simpel, doelftreffend en lekker het ook kan zijn.
Versie van Nina Simone komt uit 1964, van The Animals uit 1965.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
En origineel van the Animals lijkt me?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even wat anders doen, ben half 11 weer terug
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Versie van Nina Simone komt uit 1964, van The Animals uit 1965.
Sommige grapjes moeten rijzenquote:
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijkOver smaak valt niet te twisten
![]()
Maar er zijn ook heul veel mensen die Nickelback afbranden om het afbranden want Nickelback, en dat slaat natuurlijk nergens opEr zijn veel slechtere bands
Dat jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Dven het volgende:
Doen ze wel goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Animals kunnen alleen scoren met covers.
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat was het laatste nummer dat Brood ooit hoorde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
Komt een man bij de bakker zegt ie 'Doe mij maar een grof brood'
Die bakker smijt het brood op de toonbank en schreeuwt 'Hier heb je godverdomme je kutbrood"
Oooohh op die manierquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nickelback was het antwoord op een vraag waarmee ik een DVD won
Wil niet zeggen dat de eerste het origineel is. De Stones hebben ook een nummer gemaakt welke gecoverd is en waarbij de cover dus eerder uitkwam. As Tears Go By, dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat was het laatste nummer dat Brood ooit hoorde?Gezongen door de Rooftop SingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
In het geval van Blöf heb ik toch wel het idee dat vrijwel alle mannen er echt niets aan vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensDat is met Blof ook het geval heb ik het gevoel, het is populair om Blof af te branden. Maar boeiend eigenlijk, ik trek me er niet veel van aan als ik iets mooi vind en anderen niet
Hier aan de kust is een prachtig nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het geval van Blöf heb ik toch wel het idee dat vrijwel alle mannen er echt niets aan vinden.
Neem aan dat bij concerten het niet alleen maar vol met vrouwen staat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het geval van Blöf heb ik toch wel het idee dat vrijwel alle mannen er echt niets aan vinden.
De Politie of The Policequote:
Heb er zelfs wel eens een vechtpartij tussen kerels gezienquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neem aan dat bij concerten het niet alleen maar vol met vrouwen staat?
Om een vrouw?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb er zelfs wel eens een vechtpartij tussen kerels gezien
Geen idee, ik kom daar niet zo vaakquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neem aan dat bij concerten het niet alleen maar vol met vrouwen staat?
Ik vind het echt afschuwelijk net zoals U2 en Bowiequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef FritsFlits het volgende:
Police stijgt een beetje over de jaren aan woeifactor bij mij
Niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom daar niet zo vaak
Hahaha, Bowie trek ik ook niet echtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het echt afschuwelijk net zoals U2 en Bowie
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef MaJo het volgende:
Sinds dit jaar kan ik Phil Colins, Sting en Peter Gabriel eindelijk uit elkaar houden![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het echt afschuwelijk net zoals U2 en Bowie
Vraag is inderdaad wat je daar deedquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom daar niet zo vaak
Daar heeft ie andere mensen voorquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hahaha, Bowie trek ik ook niet echt
Wat voor werk?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef kurk_droog het volgende:
4 fuckin uur moet ik missen ivm werken waar ze geen top2000 draaien. Mafkezen zijn het
Kunnen jullie me er niet meer mee pestenquote:
Die vinden wij ook lastigquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef MaJo het volgende:
Bon Jovi/Bryan Adams vind ik nog wel lastig
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensDat is met Blof ook het geval heb ik het gevoel, het is populair om Blof af te branden. Maar boeiend eigenlijk, ik trek me er niet veel van aan als ik iets mooi vind en anderen niet
Hij is DJ op een radiostationquote:
quote:
Ben ik niet de enigequote:
Zeker wetenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen![]()
![]()
GEwoon luistern wat je wilt luisteren
![]()
Daarom is de lijst ook zo gevarieerd natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |