Maar daar heb ik geen last van als ik de liedjes hoorquote:
Dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Al had Blof Stairway to Heaven gemaakt, dan vond 90 % het nog kut omdat Blof
Neequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het sowieso niet gewoon een ''duet''
Nickelback is dan ook wel echt heel rukquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit ja:' Afbranden om het afbranden, eignelijk net als met Nickelback
Nee hoor, alleen hij zingtquote:
Nee bij Blof doe ik het omdat tekstueel bagger is, bij nickelback doe ik het omdat het in zn algeheel bagger is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit ja:' Afbranden om het afbranden, eignelijk net als met Nickelback
Het is weer tijd voor een nummer dat we al eerder hebben gehoord: Don't Let Me Be Misunderstood. De uitvoering van Nina Simone staat op #1731, die van Santa Esmeralda op #1251.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nickelback is dan ook wel echt heel ruk
Laten we het zo zeggen, ik zou het niet zelf opzetten, maar het is niet dat ik gillend wegren als Nickelback langskomt hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
How u remind me is gewoon een cool lied. En Rockstarquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef FritsFlits het volgende:
1251 -- Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood
Aaah op die fietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen hij zingtAlleen zijn er dus twee versies met beiden Aloe Blacc die zingt: een akoestische en een elektronische.
En origineel van the Animals lijkt me?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Het is weer tijd voor een nummer dat we al eerder hebben gehoord: Don't Let Me Be Misunderstood. De uitvoering van Nina Simone staat op #1731, die van Santa Esmeralda op #1251.
Too Bad vind ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
How u remind me is gewoon een cool lied. En Rockstar
Omdat ik Nickelback kende kreeg ik een DVD van Foo Fightersquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Laten we het zo zeggen, ik zou het niet zelf opzetten, maar het is niet dat ik gillend wegren als Nickelback langskomt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |