Side-chain? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klinkt als een platte worst, vooral die side-chain
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Fryslan boppeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, er zijn natuurlijk mensen die er gestemd op hebben die het ermee eens zijn. Maar briljant vind ik wel een superlatief hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb liever dj's die enthousiast over muziek doen, dan dj's die doelbewust muziek afkraken op de radio. Daar worden ze niet voor betaald.
Supertramp nu
Geluid dat in elkaar wordt geperst als er een ander luid geluid isquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Side-chain? Ik snap het niet.![]()
Ik snap dit uur veel niet, geloof ik
Of dat je 'm nog net een emmer hoort volkotsen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt als DJ moeilijk "en hier weer een aidsplaat van Avicii" zeggen...
Zal ook prima gaan, maar er zullen minder mensen zijn die het horenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Succes met morgen weer presenteren
Al had Blof Stairway to Heaven gemaakt, dan vond 90 % het nog kut omdat Blofquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
Als Blof dit had gezongen werd het afgebrand
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
Als Blof dit had gezongen werd het afgebrand
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Al had Blof Stairway to Heaven gemaakt, dan vond 90 % het nog kut omdat Blof
Houd het daar maar op jaquote:
En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een van de grootste ego'squote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]Niks mis met Blof. Hij heeft een van de beste stemmen van Nederland vind ik
Is het sowieso niet gewoon een ''duet''quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zal het de uptempo versie zijn, anders zou het onder Aloe Blac staan denk ik. Al hoop ik op het laatste!
Ah-ok. Produceer jij ook muziek dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geluid dat in elkaar wordt geperst als er een ander luid geluid is
Dat kan Bløf niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Blof kan dan ook geen stairway to heaven maken....quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat uur is gewoon bijna net zo kut als 12-13 vanmiddag, waar Gers niet het slechtste nummer van het uur hadquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het volgende uur is op een paar nummers na ook niet bijster goed.
Nee, ik zit in de film/tv wereldquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah-ok. Produceer jij ook muziek dan?
Maar daar heb ik geen last van als ik de liedjes hoorquote:
Dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het sowieso niet gewoon een ''duet''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |