Accepteer dat er ook jonge mensen mogen stemmen. Er is ook genoeg meuk aan oude muziek te vinden in de lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel jonge stemmers, dan krijg je dit soort meuk er al snel in![]()
Net zoals alle 'best leuke' nummers tegenwoordig wordt die direct zó grijsgedraaid op alle radiostations dat je hem helemaal schijtziek wordtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken dit nummer nauwelijks. Ik vind het niet eens zo heel irritant. Er staan wel vervelender nummers uit 2013 in de lijst.
Klinkt als een platte worst, vooral die side-chainquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Licht toe.
Ik zal jou krijgen... mij teksten over flanger laten typen![]()
Ach, zo staat er ook bergen aan jaren '80 en '90 meuk in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel jonge stemmers, dan krijg je dit soort meuk er al snel in![]()
Volgens mij wel jaquote:
Dat is altijd zo met radio. Niet iets van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals alle 'best leuke' nummers tegenwoordig wordt die direct zó grijsgedraaid op alle radiostations dat je hem helemaal schijtziek wordt
waarschijnlijk is ie volgens jaar leuker
Alkmaardermeerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef 2cv het volgende:
He, ik werd genoemdTenminste, waar ik ben
Weet ik niet, hij staat als Avicii in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Avici versie of Aloe Blac? Die laatste is wel ok met die strijkers
Ze kunnen toch pratenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt als DJ moeilijk "en hier weer een aidsplaat van Avicii" zeggen...
Wijselijk je mond houdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt als DJ moeilijk "en hier weer een aidsplaat van Avicii" zeggen...
Ik heb liever dj's die enthousiast over muziek doen, dan dj's die doelbewust muziek afkraken op de radio. Daar worden ze niet voor betaald.quote:
Succes met morgen weer presenterenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ahja dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met radio. Niet iets van tegenwoordig.
Dan zal het de uptempo versie zijn, anders zou het onder Aloe Blac staan denk ik. Al hoop ik op het laatste!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij staat als Avicii in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |