Hier aan de kust is een prachtig nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het geval van Blöf heb ik toch wel het idee dat vrijwel alle mannen er echt niets aan vinden.
Neem aan dat bij concerten het niet alleen maar vol met vrouwen staat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het geval van Blöf heb ik toch wel het idee dat vrijwel alle mannen er echt niets aan vinden.
De Politie of The Policequote:
Heb er zelfs wel eens een vechtpartij tussen kerels gezienquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neem aan dat bij concerten het niet alleen maar vol met vrouwen staat?
Om een vrouw?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb er zelfs wel eens een vechtpartij tussen kerels gezien
Geen idee, ik kom daar niet zo vaakquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neem aan dat bij concerten het niet alleen maar vol met vrouwen staat?
Ik vind het echt afschuwelijk net zoals U2 en Bowiequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef FritsFlits het volgende:
Police stijgt een beetje over de jaren aan woeifactor bij mij
Niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom daar niet zo vaak
Hahaha, Bowie trek ik ook niet echtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het echt afschuwelijk net zoals U2 en Bowie
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef MaJo het volgende:
Sinds dit jaar kan ik Phil Colins, Sting en Peter Gabriel eindelijk uit elkaar houden![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het echt afschuwelijk net zoals U2 en Bowie
Vraag is inderdaad wat je daar deedquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom daar niet zo vaak
Daar heeft ie andere mensen voorquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hahaha, Bowie trek ik ook niet echt
Wat voor werk?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:22 schreef kurk_droog het volgende:
4 fuckin uur moet ik missen ivm werken waar ze geen top2000 draaien. Mafkezen zijn het
Kunnen jullie me er niet meer mee pestenquote:
Die vinden wij ook lastigquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef MaJo het volgende:
Bon Jovi/Bryan Adams vind ik nog wel lastig
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensDat is met Blof ook het geval heb ik het gevoel, het is populair om Blof af te branden. Maar boeiend eigenlijk, ik trek me er niet veel van aan als ik iets mooi vind en anderen niet
Hij is DJ op een radiostationquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |