Ik trek die stem erg slechtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Laten we het zo zeggen, ik zou het niet zelf opzetten, maar het is niet dat ik gillend wegren als Nickelback langskomt hoor
How you remind me is wel tof ja, alleen die stem dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
How u remind me is gewoon een cool lied. En Rockstar
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aaah op die fiets![]()
Dan denk ik gewoon de elektronische
Huh?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik Nickelback kende kreeg ik een DVD van Foo Fighters
Nickelbackquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
How u remind me is gewoon een cool lied. En Rockstar
DEZE VERSIE ISquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Nina Simone is beter
quote:
Zit wat inquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Dven het volgende:
Maar goed, dan komen we weer bij de zelfverklaarde muziekkenners die natuurlijk te gevorderd zijn om nog van het simpele te kunnen genieten. Als Topchef kan je natuurlijk niet meer van een patatje genieten he, hoe simpel, doelftreffend en lekker het ook kan zijn.
1 nummer maakt de film nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Zonder dit nummer was Kill Bill een matige film
Kill Billquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Zonder dit nummer was Kill Bill een matige film
Dan moet je de Santa Esmeralda versie van House of the rising sun eens luisterenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de versie van The Animals stukken beter
Ja dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik trek die stem erg slecht
[..]
How you remind me is wel tof ja, alleen die stem dus
Ach, op ninckelback zie in in een kroeg wel wat mesnen dansen, op blof lallen ze alleen maar...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Dven het volgende:
Maar goed, dan komen we weer bij de zelfverklaarde muziekkenners die natuurlijk te gevorderd zijn om nog van het simpele te kunnen genieten. Als Topchef kan je natuurlijk niet meer van een patatje genieten he, hoe simpel, doelftreffend en lekker het ook kan zijn.
Versie van Nina Simone komt uit 1964, van The Animals uit 1965.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
En origineel van the Animals lijkt me?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even wat anders doen, ben half 11 weer terug
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Versie van Nina Simone komt uit 1964, van The Animals uit 1965.
Sommige grapjes moeten rijzenquote:
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijkOver smaak valt niet te twisten
![]()
Maar er zijn ook heul veel mensen die Nickelback afbranden om het afbranden want Nickelback, en dat slaat natuurlijk nergens opEr zijn veel slechtere bands
Dat jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Dven het volgende:
Doen ze wel goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Animals kunnen alleen scoren met covers.
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat was het laatste nummer dat Brood ooit hoorde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
Komt een man bij de bakker zegt ie 'Doe mij maar een grof brood'
Die bakker smijt het brood op de toonbank en schreeuwt 'Hier heb je godverdomme je kutbrood"
Oooohh op die manierquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nickelback was het antwoord op een vraag waarmee ik een DVD won
Wil niet zeggen dat de eerste het origineel is. De Stones hebben ook een nummer gemaakt welke gecoverd is en waarbij de cover dus eerder uitkwam. As Tears Go By, dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat was het laatste nummer dat Brood ooit hoorde?Gezongen door de Rooftop SingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
In het geval van Blöf heb ik toch wel het idee dat vrijwel alle mannen er echt niets aan vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensDat is met Blof ook het geval heb ik het gevoel, het is populair om Blof af te branden. Maar boeiend eigenlijk, ik trek me er niet veel van aan als ik iets mooi vind en anderen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |