Grappig, ken veel nummers van ze (waaronder deze) maar zo met een koptelefoon op valt het me pas echt op.quote:
Hennie komt uit Tilburg, die zingt echt wel met een zachte G.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
Zingt ie altijd met zo'n zachte g? Is me nooit opgevallen namelijk
Henny komt uit (regio) Hilvarenbeekquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
Zingt ie altijd met zo'n zachte g? Is me nooit opgevallen namelijk
Ik weet niet maar vind het schunnig worden nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:58 schreef glittertje39 het volgende:
doe de dingen die ik doe...met mijn ogen dicht
Deze was voor Ucciequote:
dat was het alquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet niet maar vind het schunnig worden nu
Ik ben even naa a-gogo gegaanquote:
De kwaliteit neemt langzamerhand weer wat toe. Ik vond de afgelopen uren nogal mager...quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt weer een prima uur aan, met uiteraard wat onvermijdelijke skyradiobagger tussendoor
Dan deelden velen jouw stemmeningquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
Alle nummers waar ik op gestemd heb komen pas in de 2e helft van de top2000
Het uur na dit uur is 1 van de slechtste van deze dag moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kwaliteit neemt langzamerhand weer wat toe. Ik vond de afgelopen uren nogal mager...
Die staat heir nu ook aanquote:
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan deelden velen jouw stemmening
Maak een selfiequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo tijdens Avici mijn koptelefoon eruit halen om mijn vriend te pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |