Grappig, ken veel nummers van ze (waaronder deze) maar zo met een koptelefoon op valt het me pas echt op.quote:
Hennie komt uit Tilburg, die zingt echt wel met een zachte G.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
Zingt ie altijd met zo'n zachte g? Is me nooit opgevallen namelijk
Henny komt uit (regio) Hilvarenbeekquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
Zingt ie altijd met zo'n zachte g? Is me nooit opgevallen namelijk
Ik weet niet maar vind het schunnig worden nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:58 schreef glittertje39 het volgende:
doe de dingen die ik doe...met mijn ogen dicht
Deze was voor Ucciequote:
dat was het alquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet niet maar vind het schunnig worden nu
Ik ben even naa a-gogo gegaanquote:
De kwaliteit neemt langzamerhand weer wat toe. Ik vond de afgelopen uren nogal mager...quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt weer een prima uur aan, met uiteraard wat onvermijdelijke skyradiobagger tussendoor
Dan deelden velen jouw stemmeningquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
Alle nummers waar ik op gestemd heb komen pas in de 2e helft van de top2000
Het uur na dit uur is 1 van de slechtste van deze dag moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kwaliteit neemt langzamerhand weer wat toe. Ik vond de afgelopen uren nogal mager...
Die staat heir nu ook aanquote:
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan deelden velen jouw stemmening
Maak een selfiequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo tijdens Avici mijn koptelefoon eruit halen om mijn vriend te pesten
Hey Brother trek ik beter dan Wake Me Upquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo tijdens Avici mijn koptelefoon eruit halen om mijn vriend te pesten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hey Brother trek ik beter dan Wake Me Up
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Geef mij maar gewoon Mumford and Sons als ik dat type muziek wil luisterenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hey Brother trek ik beter dan Wake Me Up
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik snap 'm niet. Leg 'm eens uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik beroerder.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon Mumford and Sons als ik dat type muziek wil luisteren
Ja komt nu, ze herhalen VI nog een keer (waarom weet ik niet)quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Achja, zo af en toe, eens in de twee maanden bijvoorbeeld kan het prima toch?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze zouden hier een karaoke versie van moeten maken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Achja, zo af en toe, eens in de twee maanden bijvoorbeeld kan het prima toch?
Bijnaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
:')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of eentje in gebarentaal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze zouden hier een akoestische versie van moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |